וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: עליות קלות בפתיחת המסחר

שירלי יום-טוב

24.10.2002 / 16:33

תרו מוסיפה 1.2% לאחר שדיווחה על רבעון שיא נוסף. חברות נוספות שפירסמו היום דו"חות: טקנומטיקס, סרגון, קומפיוג'ן, אודיוקודס וג'קדה; צ'ק פוינט מוסיפה 3% וטבע עולה ב-0.8%

יום המסחר נפתח היום בעליות במדדים למרות החוזים שהצביעו על מגמה שלילית. נראה כי נתוני התעסוקה הטובים תורמים למגמה החיובית. הנאסד"ק מוסיף 0.5% והדאו עולה ב-0.5%.

בין המניות הישראליות בולטת בפתיחה מניית תרו בעלייה של 1.2% למחיר של 35 דולר על רקע הדו"חות הטובים; צ'ק פוינט עולה ב-3% למחיר של 13.8 דולר וטבע מוסיפה 0.8% למחיר של 69.3 דולר. קומפיוג'ן מוסיפה 6.5% למחיר של 1.2 דולרים.

סקירת טרום מסחר

יום המסחר צפוי להיפתח בירידות במדדים המובילים, כך לפי החוזים העתידיים בשעה זו. יחד עם זאת, דו"חותיהן של שתי חברות הנכללות במדד הדאו ג'ונס - קודאק וחברת התקשורת SBC - עשויים היום לשנות את המגמה השלילית המסתמנת כעת מהחוזים. אלו מורים על ירידה של 0.6% במדד הנאסד"ק בפתיחה ושל 0.2% ב-S&P500.

איסטמן קודאק צפויה לדווח היום על הכפלת הרווח הנקי ביחס לתקופה המקבילה, לרמה של 1.04 דולר למניה. חברת התקשורת SBC, אחת המשקיעות הגדולות באמדוקס, דיווחה היום על ירידה בהכנסות בהשוואה לתקופה המקבילה וכי לא הצליחה לעמוד בתחזית הרווח הנקי. יחד עם זאת, היא אישרה את ההדרכה שנתנה בעבר לשנת 2002 כולה.

מדד הנאסד"ק יפתח את יום המסחר ברמה של 1,320 נקודות לאחר שהוסיף אמש 2.1%. הדאו ג'ונס עלה אתמול ב-0.5% לרמה של 8,494 נקודות. בכך, הולכים ומתרחקים המדדים מרמות השפל של 5-6 שנים שהגיעו אליהם בחודשים האחרונים.

יום עמוס דו"חות נרשם היום בין החברות הנסחרות בוול סטריט. את ההפתעה הטובה ביותר עד כה סיפקה חברת התרופות תרו עם רבעון שיא נוסף בהכנסות וברווח הנקי. החברה דיווחה על הכנסות של 55.5 מיליון דולר לרבעון השלישי - צמיחה של 12% מהרבעון הקודם וזינוק של 35% מהרבעון המקביל. מדובר ברבעון ה-27 ברציפות של הכנסות שיא וברבעון 17 ברציפות של רווחי שיא. הרווח הנקי הסתכם ב-11.6 מיליון דולר או 39 סנט למניה - צמיחה של 14% לעומת הרבעון הקודם ושל 58% מהתקופה המקבילה. שווי השוק של תרו עומד על כמיליארד דולר.

עוד פירסמו היום טקנומטיקס, ג'קדה, אודיוקודס, קומפיוג'ן וסרגון. טקנומטיקס , הנסחרת לפי שווי שוק של 82 מיליון דולר, דיווחה על ירידה קלה בהכנסות הרבעון השלישי לרמה של 20.1 מיליון דולר. הכנסות אלו נמוכות ב-5% מהכנסות התקופה המקבילה. הרווח הנקי (פרופורמה) היה זהה לזה שנרשם ברבעון הקודם - 400 אלף דולר או 4 סנט למניה, והוא אינו כולל הפחתות שונות שבהכללתן מדובר על הפסד נקי זעום של 170 אלף דולר.

אודיוקודס , המספקת טכנולוגיות להעברת קול על רשתות IP, הצליחה לצמוח ב-7% לעומת הכנסות הרבעון השני, לרמה של 7.2 מיליון דולר. ביחס לרבעון הקודם מדובר על עלייה של 44%. הכנסות הרבעון השלישי היו בהתאם לתחזית המוקדמת של החברה להכנסות בטווח של 7-7.4 מיליון דולר. אודיוקודס נסחרת בנאסד"ק ובבורסה בת"א לפני שווי שוק של 67 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully