וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרגון עומדת בתחזיות; הפסידה 2.6 מ' ד'

שירלי יום-טוב

24.10.2002 / 15:56

עם צמיחה של 26% בהכנסות ל-5 מיליון דולר; ברבעון השני דיווחה על הפסד נקי של 3 מיליון דולר או 14 סנט למניה; בקופה 45.5 מיליון דולר - ירידה של 2.5 מיליון דולר מהרבעון הקודם

חברת סרגון אמנם ממשיכה להפסיד כסף, אך מהתוצאות שהציגה היום עולה כי החברה ממשיכה להציג צמיחה בהכנסות ולעמוד בתחזיות של עצמה. החברה דיווחה היום על הכנסות של 5 מיליון דולר - צמיחה של 26% מהכנסות הרבעון השני ושל 61% מהתקופה המקבילה. החברה עמדה בתחזית הצמיחה שלה לאחר שבסיום הרבעון הקודם אמר שרגא כץ, מנכ"ל ונשיא החברה, כי החברה צופה להציג צמיחה דומה לזו שהציגה ברבעון השני - 21%.

סרגון, המתמחה בפיתוח מערכות גישה רחבות פס אלחוטיות, הצליחה לצמצם את ההפסד הנקי (פרופורמה) לרמה של 2.6 מיליון דולר או 12 סנט למניה. ברבעון השני דיווחה על הפסד נקי של 3 מיליון דולר או 14 סנט למניה. בבית ההשקעות CIBC צפו הפסד נקי של 13 סנט למניה. ההפסד פרופורמה אינו כולל רישום חשבונאי של אופציות שניתנו לעובדים טרם ההנפקה.

את הרבעון השלישי סיימה סרגון עם 45.5 מיליון דולר בקופה, בהשוואה ל-48 מיליון דולר בסיום הרבעון הקודם. שווי השוק של החברה בבורסת הנאסד"ק מסתכם ב-23.5 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully