וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: AT&T וויירלס מזנקת ב-28%; מתחרתה SBC נופלת ב-15%

דפנה מאור

24.10.2002 / 15:51

AOL עולה ב-5.3% בעקבות גידול בהכנסות הרבעון השלישי; ג'יי.פי מורגן עולה ב-3% בהמשך לשמועות על רכישתה בידי בנק וואן

מגמה חיובית נרשמת במסחר בוול סטריט, על רקע דו"חות מעורבים ונתוני אבטלה טובים מהצפוי. עליות נרשמות במניות AOL טיים וורנר ו-AT&T וויירלס בעקבות דו"חות טובים. מנגד, צונחת חברת הטלקום SBC. העליות במניות השבבים נמשכות ומדד המוליכים למחצה מטפס ב-0.7%.

נתוני התעסוקה שפורסמו היום בארה"ב הראו ירידה חדה מהצפוי במספר תביעות האבטלה הראשונות בשבוע שהסתיים ב-19 באוקטובר. מספר תביעות האבטלה הראשונות ירד ב-25 אלף ל-389 אלף, דיווח משרד העבודה בארה"ב. נתונים כלכליים אלו, היחידים המתפרסמים היום, סייעו גם להפוך את כיוון החוזים על מדדי וול סטריט מירידות לעליות.

AT&T וויירלס (סימול AWE) מזנקת ב-28.4%. חברת הסלולר האמריקאית רשמה רווח של 4 סנט למניה לפני הוצאות חד פעמיות, לעומת תחזיות לאיזון.

חברת הטלקום SBC קומיוניקיישנס נופלת ב-14.9% לאחר שדיווחה על נפילה של 15% ברווח ברבעון השלישי של השנה. החברה דיווחה על רווח נקי של 1.8 מיליארד דולר או 51 סנט למניה, לעומת רווח של 2.1 מיליארד דולר ברבעון המקביל. החברה פיספסה את תחזיות האנליסטים ב-3 סנט למניה. להוציא הכנסות חד פעמיות, עמדו רווחי החברה ברבעון על 1.7 מיליארד דולר.

AOL-טיים ורנר עולה ב-5.3% לאחר שדיווחה על גידול של 6% בהכנסות, לרמה של 10 מיליארד דולר ברבעון השלישי של השנה, ועלתה על התחזיות. במקביל נרשמה ירידה של 1% ברווח על בסיס EBITDA ל-2.2 מיליארד דולר.

AOL מסרה כי ההכנסות ממנויים בחטיבת הכבלים והאינטרנט צמחו ב-13% ברבעון ל-4.8 מיליארד דולר. ההכנסות ממכירת תכנים עלו ב-8% ל-3.5 מיליארד דולר - כשאת ההכנסה המשמעותית ביותר בסעיף תרם הסרט "שר הטבעות" שהפיקה החברה.

מניית ג'יי.פי מורגן צ'ייס עולה ב-3% בהמשך למגמה החיובית שרשמה לאחר שנפוצו שמועות כי בנק וואן (סימול ONE) מעוניין ברכישתו של הבנק השני בגודלו בארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully