וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מט"ח: מסחר רגוע בדולר - השער היציג נקבע בירידה קלה לרמה של 4.738 שקלים

24.10.2002 / 18:08

השער היציג נמוך בכ-0.05% מהשער שנקבע אתמול; בשוק המט"ח מעריכים כי התקציב יעבור בקריאה ראשונה; חדרי העסקות: נפח המסחר נמוך יחסית;

יום המסחר בשוק המט"ח נפתח בירידה של הדולר אל מתחת לרמה של 4.73 שקלים, אולם בהמשך הוא נסחר ברמה גבוהה ושערו היציג נקבע על 4.738 שקלים - ירידה של 0.06% לעומת השער היציג שנקבע אתמול. מחדרי העסקות נמסר כי נפח המסחר נמוך יחסית.

בשוק המט"ח מציינים כי הדולר ירד מרמה של 4.78 שקלים לרמתו הנוכחית בעקבות אי הפחתת דירוג האשראי הבינלאומי של ישראל. "אומנם הפחיתו את דירוג האשראי המקומי, וזו לא הודעה טובה, אך השוק גילם חדשות רעות יותר של הפחתת דירוג מלאה, ולכן השקל התחזק לרמה בה הוא נסחר כעת", הסביר אחד הסוחרים.

הפעילים בשוק המט"ח ממתינים לשבוע המסחר הבא, שבמהלכו (יום שלישי) יועלה תקציב המדינה לקריאה ראשונה בכנסת. לפי הערכות בשוק המט"ח, התקציב צפוי לעבור בקריאה ראשונה. "אם יתברר כי התקציב בסכנה, הדולר צפוי להתחזק לעבר רמה של 4.8 שקלים", אמר אחד הסוחרים. לדבריו, סוכנויות דירוג האשראי יפחיתו את דירוג האשראי של ישראל במידה שהעברת התקציב תתעכב. ביום שלישי הבא תתבצע גם פקיעת האופציות הדולריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully