וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: עליות חדות במגזרי האינטרנט וספקיות הסלולר בעקבות דו"חות טובים של AOL ו-AT&T וויירלס

רן דוידוב

24.10.2002 / 20:12

מדד מניות ציוד הרשתות של AMEX מזנק ב-8.5%; ג'יי.פי מורגן שב ועולה ב-4.5% על רקע השמועות על רכישתו בידי בנק וואן



מגמה מעורבת נרשמת במסחר בוול סטריט, על רקע דו"חות מעורבים ונתוני אבטלה טובים מהצפוי. עליות חדות נרשמות במגזרי האינטרנט וספקיות הסלולר בעקבות דו"חות טובים של AOL טיים וורנר ו-AT&T וויירלס. מניות השבבים וציוד הרשתות מפגינות אף הן חוסן ומדד המוליכים למחצה מטפס ב-2%. מדד מניות הרשתות של AMEX מזנק ב-8.5%.



נתוני התעסוקה שפורסמו היום בארה"ב הראו ירידה חדה מהצפוי במספר תביעות האבטלה הראשונות בשבוע שהסתיים ב-19 באוקטובר. מספר תביעות האבטלה הראשונות ירד ב-25 אלף ל-389 אלף, דיווח משרד העבודה בארה"ב. נתונים כלכליים אלו, היחידים המתפרסמים היום, סייעו גם להפוך את כיוון החוזים על מדדי וול סטריט מירידות לעליות.



AT&T וויירלס (סימול AWE) מזנקת בכ-20%. חברת הסלולר האמריקאית רשמה רווח של 4 סנט למניה לפני הוצאות חד פעמיות, לעומת תחזיות לאיזון. נקסטל (סימול NXTL) עולה ב-4% לאחר שדיווחה אף היא על רווח רבעוני שעלה על תחזיות השוק.



AOL-טיים וורנר מזנקת קרוב ל-10% לאחר שדיווחה על גידול של 6% בהכנסות, לרמה של 10 מיליארד דולר ברבעון השלישי של השנה, ועלתה על התחזיות. במקביל, נרשמה ירידה של 1% ברווח על בסיס EBITDA ל-2.2 מיליארד דולר.



AOL מסרה כי ההכנסות ממנויים בחטיבת הכבלים והאינטרנט צמחו ב-13% ברבעון ל-4.8 מיליארד דולר. ההכנסות ממכירת תכנים עלו ב-8% ל-3.5 מיליארד דולר - כשאת ההכנסה המשמעותית ביותר בסעיף תרם הסרט "שר הטבעות" שהפיקה החברה.



חברת הטלקום SBC קומיוניקיישנס נפלה עם תחילת המסחר בכ-15% לאחר שדיווחה על נפילה של 15% ברווח ברבעון השלישי של השנה, אך התאוששה וכעת היא נסחרת בירידה של כ-0.5%, לאחר שחזרה על תחזית הרווח השנתית. החברה דיווחה על רווח נקי של 1.8 מיליארד דולר או 51 סנט למניה, לעומת רווח של 2.1 מיליארד דולר ברבעון המקביל. החברה פיספסה את תחזיות האנליסטים ב-3 סנט למניה. להוציא הכנסות חד פעמיות, עמדו רווחי החברה ברבעון על 1.7 מיליארד דולר.



מגזר ציוד הרשתות רושם עליות חדות: סיסקו וג'וניפר נטוורקס עולות ב-5.7% ו-12% בהתאמה. נורטל ממריאה ב-22% אל מעל למחיר של 1 דולר. JDS יוניפייז, שתדווח היום על תוצאותיה הרבעוניות לאחר המסחר וסיינה עולות בכ-12%.



מניית ג'יי.פי מורגן צ'ייס עולה ב-4.5% בהמשך למגמה החיובית שרשמה לאחר שנפוצו שמועות כי בנק וואן (סימול ONE) מעוניין ברכישתו של הבנק השני בגודלו בארה"ב.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully