וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: הזכייה החדשה של מייקל פלפס

רונית מטיאס

24.8.2016 / 13:00

דנה עזריאלי, יו"ר קבוצת עזריאלי מתרגשת, אבי כץ מבעלי רשת קופיקס משיק, גיל אלון, מנכ"ל כפר השעשועים מחדש, גלית שרבט, דוברת מעגל נשים חוגגת

אפליקציה בקניון

ארנון תורן, דנה עזריאלי ויובל ברונשטיין. אלירן אביטל,
ארנון תורן, דנה עזריאלי ויובל ברונשטיין/אלירן אביטל

דנה עזריאלי, יו"ר קבוצת עזריאלי; יובל בורנשטיין, מנכ"ל קבוצת עזריאלי; וארנון תורן, מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי. התייצבו בשעת בוקר מוקדמת במלון קראון פלזה עזריאלי להשקת אפליקציה ייעודית של קבוצת קניוני עזריאלי- Azrieli app. עזריאלי שרק נחתה מחו"ל לא הסתירה את התרגשותה שכן זו הפעם הראשונה שקבוצת קניונים משיקה אפליקציה ייעודית ומורכבת לקניונים שלה.

תורן סיפר כי האפליקציה תשדרג את חווית הקנייה של הלקוחות, ממתן שירותים מיוחדים ועד להצעות ערך ספציפיות ואטרקטיביות המותאמות אישית למשתמש. בתום ההשקה יצאו כולם לסיור התנסות בקניון.

.

חגיגה במעגל

ניר שרצקי, גלית שרבט, גלית פרבר. רונית מטיאס,
ניר שרצקי, גלית שרבט, גלית פרבר/רונית מטיאס

גלית שרבט, דוברת מעגל נשים ישראל, חגגה יום הולדת בביתה בכפר שמריהו לחברים הקרובים. המוזמנים נהנו מקבלת פנים באווירת ט"ו באב, ארוחת ערב ומסיבת ריקודים. שרבט הנרגשת הודתה להוריה שבזכותם היא מי שהיא, לבעלה, לילדיה שהם כל עולמה, ולכל בני המשפחה.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
דני שוורץ ואתי רוזנטל. רונית מטיאס,
דני שוורץ ואתי רוזנטל/רונית מטיאס

בחוגגים: אתי רוזנטל ודני שוורץ, מבעלי פרויקט שוורץ; מעצבת התכשיטים אורלי רביץ ובעלה איש העסקים קובי רביץ; הקרדיולוג פרופסור יהודה אדלר ואשתו שולי; היליא פישר שהגיעה הישר ממסיבה לפצועי צוק איתן; ט;, גלית פרבר וניר שרצקי, מבעלי איתוראן ; זיוה ובכור צבאן, מבעלי רשת תכשיטי צבאן; חלי ורמי דולברג, בעלי אמי טכנולוגיות; ענת ליכטנשטיין ואורית שרבט.

קובי רביץ, גלית שרבט אורלי רביץ. רונית מטיאס,
קובי רביץ, גלית שרבט אורלי רביץ/רונית מטיאס
שרון לוי ביטון והיליא לוי. רונית מטיאס,
שרון לוי ביטון והיליא לוי/רונית מטיאס
שלומי וגנר ננסי סוקולסקי, יהודה ושולי אדלר. רונית מטיאס,
שלומי וגנר ננסי סוקולסקי, יהודה ושולי אדלר/רונית מטיאס

מסיבה סטייליסטית

שגית רביבו, גילי אלגבי לימור חן. אור גפן,
שגית רביבו, גילי אלגבי לימור חן/אור גפן

הסטייליסט גילי אלגבי שאו טו טו נכנס לעשור השלישי לחייו, החליט שאם יש יום הולדת רק פעם בשנה הוא יעשה זאת במשך שלושה ימים. החגיגות נפתחו בבוקר מלכותי בזאוס ספא בראשל"צ עם מסז'ים, מריחת לק, טיפולי פנים, ומזון בריאות. למחרת נח אלגבי במלון פורט בלו תל-אביב ובילה זמן איכות עם הילה זמיר, מנכ"לית המלון. אתמול בלילה סגר את החגיגות במסיבת חינה מרוקנית אוטנטית במועדון הג'ימי הו בתל-אביב, עם קוד לבוש גלביה.

בתפריט קוסקוס, ושלל מתוקי מימונה. על הבמה הופעות של נסרין ומאיה סימנוב. בחוגגות: דגנית חרל"פ מבעלי כולמוביל; ג'ני צרווני; שגית רביבו; בעלת מותג סאגה; לימור חן, מבעלי אופנת "גוטה"; אופירה אסייג; מורן מזור; מורן אייזנשטיין; ליהי גרינר; נטע סקלקי, מנהלת הדרכה ראשית מאק ישראל; דנה זרמון.

סערה בעולם השערה

פיני יונתן, מיקי קייזרמן, ירון בן שטרית, ירון אשל. אור גפן,
פיני יונתן, מיקי קייזרמן, ירון בן שטרית, ירון אשל/אור גפן

ירון אשל מנכ"ל גזית גלוב ישראל ואילן דניאל, מנכ"ל מתחמי G התייצבו אתמול במספרת A-TO-Zבפארק צמרת תל-אביב להשקת סדרת מוצרי שיער למתולתלות של חברת ENVY בסימן העצמה למתולתלות . המוזמנים נהנו מקוקטייל חגיגי, הצגת המוצר והתנסות, סיור במספרה על מגוון הטיפולים המוצעים בה כמו טיפולי יופי, ומוסיקה שלא השאירה אף אחד אדיש.

מיכל ברנע ואתי דמיל. רונית מטיאס,
מיכל ברנע ואתי דמיל/רונית מטיאס

המשיקים: פיני יונתן, יו"ר דירקטוריון המותג; ירון אשל, מבעלי המקום; דויד מיכאלי, המנהל המקצועי; אורטל צור מנכ"לית קניון ג'י רוטשילד ראשון לציון; מיכל ברנע, בעלת חברת הקוסמטיקה פרסטיג'. מיקי קייזרמן, בעלים ומנכ"ל סנס הפצה יבואנית Envy.

בנק במג'דל

יאיר סרוסי, יו"ר בנק הפועלים; דולאן אבו סלאח, ראש מועצת מג'דל שמס; והשיח' טאהר אבו סאלח, ביקרו בסניף הבנק במג'דל שמס, סרוסי קיבל סקירה על התפתחות הישוב ושמע כי 150 מתושבי מג'דל שמס הם רופאים שעובדים בבתי החולים ובקליניקות ברחבי הארץ וכי הצעירים וההשכלה הם החשובים ביותר. אבו סלאח הדגיש בפני סרוסי את רצונם לחזק את הקשר עם החברה הישראלית וסיפר בגאווה שמג'דל שמס הפכה למקום שמארח תיירים מכל העולם וכמובן ישראלים רבים.

אמריקה בישראל

קרן בנקר ואוליסיה קובה. רונית מטיאס,
קרן בנקר ואוליסיה קובה/רונית מטיאס

קרן בנקר כהן, מבעלי מותג אמריקן וינטג' בישראל ובעלת בוטיק בנקר תל-אביב, השיקה בבית אנג'לו ונינה ביפו, את קולקציית חורף של אמריקן וינטג'. על ארוחת בוקר של "בייקרי", ספרה בנקר כי ברחבי העולם חוגגים בימים אלה עשור למותג הצרפתי שהוקם במרסיי ב-2006 על-ידי מייקל אזולאי יהודי צרפתי. בין המשיקות הייתה אוליסיה קובה, אשתו של ויקו קובה, מבעלי רשת ג'ק קובה.

לילה לבן

עשרות גולפאים התייצבו במועדון הגולף קיסריה לתחרות טורניר לילה לאור ירח מלא. ליאור פריטי, מנהל מועדון הגולף העניק גביעים ופרסים לזוכים ומשם המשיכו כולם לחגיגת פיצות וויסקי וריקודים. את המקומות הראשונים בטורניר קטפו טרי ניומן, יו"ר חברת הבנייה המודולרית ישראמרין; דנה לרנר; גידי גולן וסמואל רודניק.

במתמודדים: עו"ד דוד שמרון; זהר שרון, אלוף העולם בגולף לעיוורים; יצחק אידלמן, חבר המועצה המנהלית של בנק ישראל.

צעיר לנצח

מריה דומארק ונוי ריסמני. מרינה מושקוביץ,
מריה דומארק ונוי ריסמני/מרינה מושקוביץ

האחים מאור ונוי ריסמני, בעלי רשת האופנה פוראבר יאנג, השיקו את האתר החדש של המותג. לרשת סניף בקניון עופר בפתח-תקווה וסניף בקניון רחובות ובקרוב עתידים להיפתח סניפים נוספים. מאור אמר שהוא נרגש להשיק אתר אינטרנט המתחבר לעולם התוכן של נערות צעירות.

זמן אולימפי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צ'אד לה קלו אלכסנדר פופוב ומייקל פרד פלפס/מערכת וואלה!, צילום מסך

רגע לפני שחזרו הביתה, התייצבו השחיינים האולימפיים מייקל פרד פלפס וצ'אד לה קלוס באירוע של מותג שעוני אומגה בבית אומגה בריו דה ז'נרו. פלפס, אחד הפרזנטורים של אומגה, פגש את אלכסנדר פופוב, שגריר OMEGA ואלוף אולימפי לשעבר עם 9 מדליות, שאמר כי אומגה היא מודדת הזמנים הרשמית של המשחקים האולימפיים כבר 27 שנה והיא חוד החנית של שחייה תחרותית בינלאומית ואחראית לפיתוח חלק מהטכנולוגיות העיקריות המשמשות בבריכה, ושעון הנוכחות הרשמי של המשחקים האולימפיים.

פלפס ולה קלו קיבלו את השעון החדש ממשפחת Seamaster Planet Ocean Chrono שיגיע לישראל במהלך החודש הקרוב.

קופיקס מתרחבת

רשת קופיקס השיקה השבוע מפעל חדש ביבנה, אבי כץ, יזם ומבעלי הרשת; דורית לוי, מנכ"לית המפעל; חיים אהרון, מנכ"ל הרשת; וג'קי חזן, נשיא מאסטר שף ישראל העומד בראש תהליך הקמת המפעל, טעמו את הכריכים החדשים וכץ אמר כי הקמת המפעל היא חזון שהתגשם.

המפעל משתרע על כ-1000 מ"ר והושקעו בו כ-5 מיליון שקל. הקמת המפעל תאפשר לרשת שתמנה עד סוף השנה כ-160 סניפי קופיקס וסופרקופיקס לעמוד באספקת למעלה מ-13,000 כריכים הנדרשים לרשת מידי יום.

הולכים על בטוח

שיר אלמליח ואיילת עוז. שוקה כהן
שיר אלמליח ואיילת עוז/שוקה כהן

איילת עוז, סמנכל"ית השיווק של רשת נעלי טו-גו, קפצה לבקר את שיר אלמליח, הפרזנטורית החדשה של הרשת שהצטלמה לקמפיין סתיו חורף 2017 עם אורן קטן, שכיכב על מסלולי תצוגות בעולם, והופיע בקליפ החדש של מדונה.

בקטנה

= קבוצת mgs חגגה אמש 30 שנה להיווסדה בבריכת השחייה במושב ירקונה, בשיתוף חברות הבנות אינטר גינס יבואנית סטיב מאדן וריפלי, והשותפה "גימס ריצרדסון עמה יש לה שותפות במגה ספורט דיוטי פרי. בחוגגים; ליאת מוליוב שהפיקה את האירוע; גדעון ושלום מוליוב; רוני הרדי; יעקב פרץ; , גרי סטוק, יו"ר דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון והמנכ"ל אמנון תגור.

= גל אלון מנכ"ל כפר השעשועים טס עם משפחתו לחופשה באיטליה ושילב ביזנס אנד פלז'ר. אלון התלהב מכמה מוצרים שראה בחנויות המקומיות וכעט הוא שוקל לייבא אותם בלעדית לכפר השעשועים כבר בחודשים הקרובים.

= שלי שמיר-קינן, סמנכ"לית שיווק נביעות; ארז אייזנברג, סמנכ"ל שיווק יינות ביתן-מגה; ואלינוער לויטן, סמנכ"לית עמותת "גדולים מהחיים", השיקו בסניף יינות ביתן, פרויקט במהלכו יימכרו ברשתות מגה ויינות ביתן כ- 160,000 בקבוקי נביעות במהדורה מיוחדת בעלות של 5 שקלים לבקבוק. כל ההכנסות ממכירת הבקבוקים ייתרמו לעמותת "גדולים מהחיים" המסייעת לילדים חולי סרטן ומשפחותיהם. שיאו של הפרויקט יהיה אירוע התרמה שישודר ב-9.10 בערוץ 2 בהשתתפות אמנים מובילים.


= בנק הפועלים, בנק אוצר החייל, אוניברסיטת בר-אילן, רשת מלונות ישרוטל, חלק ממשרדי ממשלה יפנקו את עובדיהם לקראת פתיחת שנת הלימודים ויעניקו להם שוברים לקנייה ברשת כפר השעשועים. העלות הכוללת של שוברי הקנייה מוערכת בכ-2 מיליון שקלים, מדובר במהלך לא רגיל, שכן לרוב נוהגים המעסיקים להעניק לעובדיהם שוברי מתנה וקנייה לקראת חגי תשרי ופסח

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully