וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטאלינק הפסידה 4.5 מיליון דולר ברבעון השלישי

רונן סרברניק

24.10.2002 / 23:33

החברה דיווחה על הכנסות של 1.3 מיליון דולר ברבעון השלישי, לעומת 2.2 מיליון דולר ברבעון השני

היום הודיעה חברת מטלינק הישראלית על תוצאותיה לרבעון הכספים השלישי, בו היא רשמה הכנסות של 1.3 מיליון דולר, לעומת 2.2 מיליון דולר ברבעון השני ולעומת הכנסות של 1.2 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2001.

מטאלינק עוסקת בפיתוח שבבים המשובצים במודמים מהירים ממשפחת DSL. החברה מתמקדת במוצרי ה-HDSL הסימטריים, המיועדים למגזר העסקי, ובניסיונות הפריצה של מודמים בטכנולוגיית VDSL, התומכת בהעברה סימטרית ולא סימטרית של ידע בקצבים גבוהים במיוחד המגיעים עד ל-52 מגהביט בשנייה.

החברה דיווחה על הפסד של 4.5 מיליון דולר, 24 סנט למניה, לעומת הפסד של 3.4 מיליון דולר, 18 סנט למניה ברבעון השני של 2002 ולעומת הפסד של 4.4 מיליון דולר בתקופה המקבילה בשנה הקודמת. החברה המשיכה בשריפת מזומניה וכעת נותרו בקופתה 78.3 מיליון דולר.

מנכ"ל מטאלינק, צבי שוכמן, אמר כי מצב השוק הכללי פגע במכירות החברה אך הוסיף כי החברה הגדילה מאמצים בתחום ה-VDSL והאתרנט במזרח הרחוק. שוכמן הוסיף כי המצב הכלכלי הנוכחי נותר מאתגר אך החברה בטוחה בתיק השקעותיה ומאזן מזומניה אשר יסיעו לה עת יציאת שוק הטלקום מהמיתון.

אחת המתחרות העיקריות של מטאלינק היא אינפינאון הגרמנית, שרכשה לפני כשנתיים את סאוואן הישראלית, שמפתחת גם היא שבבים למודמי VDSL. מטאלינק ואינפינאון ביצעו הדגמה משותפת בתערוכת סופרקום האחרונה, ושוכמן אמר לפני מספר חודשים כי שיתוף הפעולה בין שתי המתחרות כולל גם קביעה של תקנים, וידוא תאימות בין השבבים והמודמים ועוד.

עיתוי הפריצה של מודמי ה-VDSL אינו ברור. למרות שהטכנולוגיה החדשה מתיימרת למלא את ההבטחות הלא ממומשות של ה-ADSL, כמו העברת וידיאו באיכות גבוהה בסטרימינג ותקשורת דו-כיוונית באיכות גבוהה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully