וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פקס? בביטוח הלאומי כבר תוכלו לשכוח מה זה

מערכת וואלה! NEWS בשיתוף הביטוח הלאומי

28.8.2016 / 9:57

הביטוח הלאומי מצטרף למדינות המתקדמות בעולם ומשיק מערכת דיגיטלית בה יוכל המבוטח לברר את זכויותיו ולהגיש תביעות - בלי לצאת מהבית

מערכת וואלה!

כמו מדינות מתקדמות בעולם גם ישראל עוברת בשנים האחרונות מהפכה דיגיטלית בכלל, ומהפכה בשירותים הדיגיטליים של מוסדות ממשלתיים בפרט. גם הביטוח לאומי הפך לזמין ומקוון. בלי לחכות בתור ובלי פקסים מיותרים תוכלו לקבל באתר הביטוח הלאומי מגוון רחב של שירותים ולבצע פעולות אונליין - בלי לצאת מהבית.

אז איך תוכלו לממש את הזכויות שלכם דרך האתר החדשני של הביטוח הלאומי?

1. קודם כל תוכלו להגיש ולמלא תביעות באופן מקוון למגוון קצבאות, כמו נכות, דמי אבטלה ודמי לידה, וכן לשלוח מסמכים ישירות לפקיד בסניף שמטפל בכם.

2. באמצעות מחשבוני זכויות תוכלו לברר את זכאותכם לקצבה, ויותר מזה את סכום הקצבה. ביטוח לאומי פיתח שורה של מחשבונים שיכולים לתת מידע במגוון רחב של נושאים, כמו זקנה, תאונות עבודה, מזונות, סיעוד.


3. תוכלו לגלוש באתר האישי ולקבל את כל המידע הנוגע רק לכם, כמו מצב הטיפול בתביעה שהגשתם, מידע על קצבאות שקיבלתם, אישורים, מכתבים ועוד.

בשורה תחתונה, מילוי תביעות ושליחת מסמכים און-ליין מייעל ומקצר את הטיפול בבקשה. אז למה לבזבז זמן, לחכות בתור, ממשו את הזכויות שמגיעות לכם באופן דיגיטלי - כנסו לאתר הביטוח הלאומי, ותיהנו משירותים חדשים במהירות ובפשטות, מכל מקום שאתם נמצאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully