וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: הנשים שקיבלו מחמאות גם משונאי ישראל

רונית מטיאס

28.8.2016 / 12:25

מה קרה במשרד של אבי ניר מנכ"ל קשת, למי העניק עדי כהן מנכ"ל טיב טעם צ'ק, היכן אכל שר התיירות יריב לוין

חתונת השנה

יוסי גביזון, אתי רוטר וגבי רוטר. אביב חופי
יוסי גביזון, אתי רוטר וגבי רוטר/אביב חופי

אתי וגבי רוטר, מנכ"לים משותפים קסטרו, ויוסי גביזון, מנכ"ל קבוצת החברות המונה את קרולינה למקה, הודיס, טופ טן ואקססוריז, השיקו הבוקר במשרדי רהב תקשורת, את העסקה החדשה במסגרתה קסטרו רכשה 26.4 אחוז מקבוצת החברות. גביזון אמר שהוא נרגש להתחתן עם קסטרו, כי בתור ילד כשהיה נכנס לקניונים, קסטרו היה עבורו ביג ואוו והוא בטוח שהחתונה הזו תהיה טובה. בתום האירוע הודיע רני רהב בהתרגשות כשדמעות בעיניו, על מינויו של רון רוטר, נכדם של לינה ואהרון קסטרו מייסדי קסטרו, ובנם של אתי וגבי רוטר, לסמנכ"ל הכספים של קסטרו.

הכי טעים בעולם

יפית עופרי,  נדב בורנשטיין, ארז דן, עדי מן. רונית מטיאס,
יפית עופרי, נדב בורנשטיין, ארז דן, עדי מן/רונית מטיאס

נדב בורנשטיין, מגיש חי בלילה (ערוץ 22) הוא ללא ספק מושא לקנאה בברנז'ה. בורנשטיין, שנבחר להוביל את "הכי טעים בעולם", השיק את תכניתו במסעדת "מיטקיטצ'ן" בתל-אביב.

בורנשטיין סיפר על הג'וב שנולד בחדרו של אבי ניר מנכ"ל קשת ועל ההתלחשויות שרצו מסדרונות שם. הוא נשאל אם נכונות השמועות על כך שנבחר להגיש תכנית תיירות, כשהבינו שהוא יוצא למסע קולינארי, סיפר בורנשטיין שזכה לכינויים כמו מניאק ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
נדב בורנשטיין ואופיר וידבסקי. רונית מטיאס,
נדב בורנשטיין ואופיר וידבסקי/רונית מטיאס

ארז דן, היוצר והבמאי סיפר כי התכנית נולדה בעידן בו אנו חיים כשכמעט כולם מצלמים ומעלים לרשת את המנות עוד לפני שהם טועמים, וגורפים לייקים, כך שהדרך לבחור מסעדה היא לחפש באתרים וברשתות החברתיות. כדי להיות בטוחים שמה שמצטלם מדהים הוא גם הכי טעים, החליטו לצאת למסע קולינארי חובק עולם בעקבות תמונות המנות המדוברות ברשת, ועל הדרך להכיר לצופים יעדים תיירותיים נחשקים דרך פיד צבעוני של מנות מובילות.

בורנשטיין סיפר כי התכנית מצולמת תוך כדי הגשת חי בלילה, מה שאומר שהוא קרא את התסריטים במהלך הטיסות. במסעו הקולינארי יפגוש בורנשטיין בלוגרים קולינריים, מבקרי מסעדות, עיתונאים ,שפים מובילים ו"פודיז" מרחבי העולם, שיספקו לו גם מבט תיירותי על בירות בעולם. בסוף השבוע טס לצלם תכנית בקפריסין. בתום טעימות מתפריט המסעדה, הוקרן הפרק הראשון כשהמסקנה המתבקשת היא שמומלץ לצפות בסדרה על בטן מלאה.

מעגל עולמי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כנס מעגל נשים עולמי בדרום אפריקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בימים אלה נערך בדרום אפריקה הכנס השנתי של מעגל נשים העולמי, בכנס הנערך כל שנה במדינה אחרת שעולה בהגרלה, משתתפות נציגות מ 54 מדינות בעולם. שני פינקוס, נשיאת הארגון הישראלי, וועדי בארי, הנשיאה היוצאת המייצגות את ישראל בכנס, הובילו את התהלוכה שצעדה בקייפטאון, וזכו לפירגונים גם מהמדינות שלא אוהדות את ישראל. מעגל נשים ישראל פועל בארץ למעלה מ-22 שנה, חברות בו 450 נשים, שתורמות מזמנן ומרצן לטובת הקהילה, נזקקים ילדים חולים קשישים ניצולי שואה, חיילים פצועים, והכל ללא תמורה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שני פינקוס ועדי בארי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בטעם קרמבו

עדי כהן וטליה בז'רנו. אלעד גוטמן,
עדי כהן וטליה בז'רנו/אלעד גוטמן

עדי כהן, מנכ"ל קבוצת טיב טעם; רוני גרין, מנהל מכירות ומועדון לקוחות, העניקו לטליה בז'רנו, מנכ"לית 'כנפיים של קרמבו', צ'ק על-סך 125,000 שקל, שנאספו במסגרת מבצע התרמה ארצי שערכה הרשת בכל הסניפים ברחבי הארץ. כהן אמר כי סיוע ועזרה לקהילה הינו חלק בלתי נפרד ממטרות רשת 'טיב טעם', המשתפת פעולה באופן קבוע עם עמותות שונות בישראל, בדגש על ילדים ונוער, במטרה לצמצם פערים חברתיים בישראל.

בז'רנו סיפרה שהיא צמחה מתוך תנועת הנוער אליה הגיעה בגיל צעיר במטרה לקדם ולעזור לנערים ונערות בתנועת הנוער "כנפיים של קרמבו"-היחידה מסוגה בעולם לצעירים עם ובלי צרכים מיוחדים, עם השנים הגיעה למנכ"ל את תנועת הנוער שהיא כה אוהבת.

ביתן בעכו

שלומי דורה, נחום ביתן, רפאל בולניק ויוסי ביתן. דורון,
שלומי דורה, נחום ביתן, רפאל בולניק ויוסי ביתן/דורון

כחודש לאחר השלמת רכישת מגה, השיקו בעלי רשת יינות ביתן את הסניף ה-71 בעכו, סניף ראשון מאז הרכישה וראשון בעכו. במשיקים: נורית ונחום ביתן, מבעלי הרשת; יוסי ביתן, המשנה למנכ"ל שעזרו במכירת פירות וירקות; ארז אייזנברג, סמנכ"ל השיווק; דוד מלכה, סמנכ"ל הסחר; ערן וידר, סמנכ"ל המכירות; רפאל בולניק, מנהל קניון עזריאלי עכו; הרב הראשי של עכו הרב יוסף ישר; שחקני קבוצת הפעול עכו עם המאמן שלומי דורה שבירך את נחום ויוסי על הסניף החדש.

מובילים בסטייל

דייויד לואיס וקארן גילרמן. רונית מטיאס,
דייויד לואיס וקארן גילרמן/רונית מטיאס

שחר ושלומי מובילה, בעלי מתחם "מובילה" במושב בצרה, ערכו ביום שישי בבוקר בראנץ' לרגל סיום הקיץ, והשקת סנוניות ראשונות של קולקציית סתיו-חורף 2016-17 . המוזמנים נהנו מארחת בוקר של קייטרינג דפניס' וסיור במתחם להלבשת הבית שפתחו השניים לפני כמה חודשים במתחם הפסטורלי. במשיקים: עו"ד אורית מור סיניבר; היזמית קארן גילרמן; דיווויד לואיס, מבעלי רשת מספרות פיליפ מרטיס' שפתח מספרה במקום; לאה ז'בנר מבנק דיסקונט עדה תומר אושרת.

שחר מובילה, אורית מור ויעל רב-הון. רונית מטיאס,
שחר מובילה, אורית מור סיניבר ויעל רב-הון/רונית מטיאס

סוגר מעגל

קובי סנדלר, מיכאל ויצחק בריק, סיגל אדר,  בועז רימון. רונית מטיאס,
קובי סנדלר, מיכאל ויצחק בריק, סיגל אדר, בועז רימון/רונית מטיאס

האלוף במיל יצחק בריל, נציב קבילות חיילים, היה אורח החודש במועדון 2 RIMON במגדל הברונזה בשכונת פארק צמרת. המוזמנים נהנו מקוקטייל של קפה "דומיניק" ו"סגירת מעגלים" הרצאה מרתקת ומעוררת השראה של סיפורים אנושיים מהתופת של מלחמת יום הכיפורים במהלכה שימש בריק מפקד טנק בגזרת סיני, יחידה שנשאה בנטל העיקרי של בלימת הכוחות המצריים שחצו את תעלת סואץ וכיבוש החווה הסינית.

במאזינים: סיגל אדר, מנכ"לית אגודת ידידי אוניברסיטת תל-אביב; רינה שביט; שרית רסין, מבעלי אופטיקנה; מיכאל בריק, מבעלי בריק נורני מקבוצת י.ח דמרי ואחיו של יצחק; בועז רימון, מבעלי 2 RIMON .

ארווחה עולמית

פז גליקמן, אלון וינטר ויריב לוין. מורג ביטון,
פז גליקמן, אלון וינטר ויריב לוין/מורג ביטון

שר התיירות, יריב לוין, התארח במלון חוויה פלאז'ה נצרת עילית, ופגש את פז גליקמן, מבעלי המלון ואלון וינטר, המנכ"ל. במהלך ארוחת הצהריים, וינטר העלה רעיונות איך למקסם את התיירות באיזור נצרת ואמר כי הממשלה והשר חייבים להשקיע למעלה מ-50 מיליון שקלים בפרסום ובשיווק תיירות נצרת בעולם.

חברתיות בלונדון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גלית גונן, חנה ראדו, מיכאלה מודיאנו, דנה זאליכה ויעל גבעון/מערכת וואלה!, צילום מסך

היזמית החברתית חנה רדו, מייסדת ונשיאת סופרסונס-ארגון חברתי לקידום נוכחות נשית בצמתי השפעה והחלטה בישראל ובעולם, השיקה שלוחה חדשה בלונדון. בראש הסניף הלונדוני עומדת ד"ר גלית גונן, היועצת המשפטית של "טבע" אירופה ועו"ד יעל גבעון משפטנית בכירה ב"טבע" אירופה.

השקת השלוחה בלונדון היא המשך לפעילות מעבר לאוקיינוס שהחלה עם פתיחת סניף Supersonas ניו-יורק בניהול נטלי הררי ובטי גרינשטיין וסניף שיקגו בניהול ד"ר נירית רביב. נכון להיום מונות חברות הארגון על שלוחותיו בישראל ובעולם למעלה מ- 1,250 נשים. הארגון פועל ליצור איזון מגדרי בצמתי השפעה והחלטה, בהם שדרות הניהול, דירקטוריונים, כנסים וכלי התקשורת תוך כדי עשייה ברורה, מוכחת ומכובדת.

אשלי באושילנד

אשלי וקסמן בקשי ויעקב בן שמעון. ורד ביטון,
אשלי וקסמן בקשי ויעקב בן שמעון/ורד ביטון

יעקב בן-שמעון, מנכ"ל " אושילנד" כםר-סבא, התפנה מעיסוקיו במשרד, והתייצב במפגש מעריצות שנערך במתחם עם בלוגרית הביוטי אשלי וקסמן בקשי שנערך במסגרת פסטיבל האופנה הגדול של הקיץ שהתקיים באושילנד.

חיי כלב

טל הולנדר מירום שיף וריקי בצרי. נוי דביר,
טל הולנדר מירום שיף וריקי בצרי/נוי דביר

רון חולדאי ראש עיריית תל אביב-יפו מירום שיף, מנכ"ל חברת "ביופט"; אתי אלטמן דוברת ומייסדת עמותת "תנו לחיות לחיות; מאיה מזה הנדרי, מנהלת אירועים חברת גני יהושע; ריקי בצרי, יו"ר עמותת "אס.או.אס חיות"; ויעל ארקין מנכ"ל עמותת "תנו לחיות לחיות", התייצבו בסוף השבוע בכלבליב-פסטיבל הכלבים התל- אביבי הראשון שנערך בחסות עיריית תל-אביב, ביופט וגני-יהושוע.

עשרות כלבים ובעליהם נהנו מדוכן סושי לכלבים, פינת היי-טק, ספא, פינות אימוץ, דוכן עוגות יום הולדת לכלבים. עלות ההשקעה באירוע כ-150 אלף שקלים. חולדאי אמר כי תל-אביב מובילה ביחס לבעלי החיים "זהו חלק חשוב במרקם העירוני, גם בעלי החיים הם תושבי העיר" ישי אמרה כי ביופט רואה את חיות המחמד כחלק מהמשפחה ומאמינה שגם להן מגיעה איכות חיים.

יש לי סקופ

אנה זק. רפאל מזרחי,
אנה זק/רפאל מזרחי

רוסלנה רודינה לא לבד, היא תזכה לתגבורת בקמפיין לרשת נעלי SCOOP בדמותה של אנה זק בת ה-15, כוכבת ילדים המחזיקה כ-152 אלף עוקבים בחשבון האינסטרגם שלה. זק הייתה מועמדת לתואר "פריצת השנה בערוץ הילדים" ובתעשייה מהמרים עליה כיורשת של בר רפאלי.

במסגרת החוזה שנחתם בסוף השבוע, זק תקבל 50 אלף שקל לעונת סתיו חורף 2016/17. קמפיין הנוער בכיכובה יעלה לקראת החגים בטלוויזיה, שלטי חוצות, קטלוג ופעילות ברשתות החברתיות ובנקודות המכירה. ברזומה של זק קמפיין עולמי למותג הסרת השיער veet , קמפיין למותג הקוסמטיקה "סקין גירל" באירופה ואמריקה, קמפיין שוקו יוטבתה, סרטון "המרכז לאינטרנט בטוח". לימור קשקש מנהלת השיווק של רשת SCOOP ברכה על הצטרפותה למשפחת SCOOP .

חתונה טבעונית

איש העסקים רפי שאולי וגרושתו חוה לוי, השיאו בצהרי שישי את בנם יהונתן לבח"ל נטלי "ריבר סייד" שבבעלות שאולי. המוזמנים נהנו מקייטרינג טבעוני, מוסיקה, ונוף פסטורלי של פארק ונחל הירקון. בחוגגים: אמנון נויבך, יו"ר הבורסה לני"ע; עו"ד מיכאל לוין; מולי אבישר ותמר ספרא; טלי ואלינור אנג'ל; אילנה גור; נורית גפן; טלי עומר.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully