וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציבלין תקשורת צעירים וסגל גרופ רוכשים את אימג'ינריום ישראל

30.8.2016 / 16:14

הרשת המפעילה 8 סניפים במקומות מרכזיים בישראל נקלעה לקשיים כלכליים ופועלת בניהול כונס נכסים. זו היציאה הראשונה של חברת ציבלין מתחום הפרסום לבעלות על רשת צעצועים

צעצועים. ShutterStock
צעצועים/ShutterStock

משרד הפרסום "ציבלין תקשורת צעירים", בבעלות אורן ציבלין וחברת "סגל גרופ", בבעלות איש העסקים נחום סגל, רוכשים את פעילות אימג'ינריום ישראל מכונס הנכסים של החברה. רשת אימג'ינריום הספרדית פעילה ב-70 מדינות בעולם עם כ-500 סניפים. בעבר, "גאון החזקות" היו בעלי הרשת בישראל, משם היא עברה לידי חברת אימג'ינריום. החברה נקלעה לחובות בתחילת השנה, והיא מופעלת כחצי שנה באמצעות כונס הנכסים עמית לדרמן ממשרד שלמה נס.

הרשת מפעילה כעת 8 סניפים בישראל במיקומים מרכזיים ומנהלת מועדון לקוחות של כ-70 אלף הורים.

עבור "ציבלין תקשורת צעירים" מדובר במהלך טבעי: "ציבלין" הוא משרד הפרסום היחיד בישראל לילדים, לצעירים ולמשפחה, והוא מטפל כבר למעלה מעשור בלקוחות המובילים את תחום המשפחה בישראל, עם התמחות מיוחדת בעולם הצעצועים. המשרד טיפל, בין השאר, בתקציב רשת "הפנינג", ב"לגו", "מאטל", טויס אר אס", "הסברו" ורבים נוספים. הכניסה כבעלי רשת תהיה חדשה לציבלין, אך ההיכרות העמוקה עם שוק הצעצועים ועם עולם הילדים תעזור למינוף הרשת.

קבוצת "ציבלין" מעסיקה, לפני רכישת הרשת, כ-60 עובדים, והיא כוללת, לצד פעילות הפרסום הקלאסית, גם את "ציבלין דיגיטל", סטודיו האנימציה "צ'יק", הסוכנות הויראלית "Z" ואת "ציבלין הוצאה לאור", המוציאה את "מעריב לנוער", "הורים וילדים", "פודקיפוד" "זבנג", מגזינים וספרים רבים נוספים.

נחום סגל, בעלי "סגל גרופ" מסר בתגובה לרכישה: "אני גאה להיות שותף ברכישה המסתמנת של רשת צעצועי הילדים הטובה ביותר בארץ. זוהי בשורה גדולה לעולם הילדים שאורן ציבלין יהיה מבעלי הרשת. אין מתאים ממנו. כדאי רק להגיע למשרדים שלו ולראות שכאילו הם נלקחו מהאגדות, צעצועים, מגלשות ותמונות מסרטי הילדים הקלאסיים. בחודשיים שאנחנו לומדים את הרשת אנחנו מתפעלים שוב ושוב מהאיכות שלה. זה מגיע לילדי ישראל. למדנו גם מטעיות הניהול והשיווק שהיו בה. לא להאמין, אבל יש כבר התעניינות עצומה מצד זכיינים פוטנציאליים. אנחנו נייעל ונרחיב את הרשת ומבטיחים את האיכות הטובה ביותר עבור ילדי ישראל".

אורן ציבלין, בעלי "ציבלין תקשורת צעירים": "אנחנו מאמינים באימג'ינריום ומאמינים שההורים בישראל יודעים להעריך מותג איכותי, שהוא הרבה מעבר לטרנדים חולפים ולכוכבים. נעמיק אתץ פעילות הרשת בישראל וננסה להנגיש אותה לאוכלוסיות חדשות, זאת לצד המשך הטיפול של ציבלין כמשרד פרסום של הרשתות ומפיצי הצעצועים המובילים ישראל, איתם אנחנו עובדים שנים ארוכות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully