וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: איך קיבלו את ירדן ג'רבי בחזרה בארץ?

רונית מטיאס

31.8.2016 / 12:38

דורון ספיר מעניק, אורן רווח משיק, רונן שמיר חושף, איציק אברכהן מתרגש, גיל שוויד יוצק

כאלי קלות

דורון ספיר וירדן ג'רבי. ישראל הררי,
דורון ספיר וירדן ג'רבי/ישראל הררי

דורון ספיר, מנכ"ל כאל-נותנת החסות למדליסטית האולימפית ירדן ג'רבי, ערך לה קבלת פנים במשרדי החברה במהלכה העניק לג'רבי כרטיס אשראי מעוצב עם תמונתה מרגע זכייתה במדליה. ספיר ביקש את המדליה בתמורה אך נענה בשלילה. ג'רבי סיפרה לעשרות עובדי כאל חוויות אישיות מהאולימפיאדה וגילתה שמה שנדרש הוא חתירה מתמשכת למצוינות, נחישות והתמדה בדרך אל היעד, מקצוענות ואיכות בלתי מתפשרת.

סירים בסדנא

אסף גרניט ודודו כהן. רונית מטיאס,
אסף גרניט ודודו כהן/רונית מטיאס

רגע לפני החגים, השיק דודי כהן, מנכ"ל נעמן, את קולקציית הכלים והסירים לראש השנה, ביניהם סדרת סירים בטכנולוגיה חדשנית של איירון ספריי. הלוקיישן הנבחר היה מסעדת "הסדנא" הירושלמית של השף אסף גרניט, הפרזנטור של קולקציית הסירים החדשה. גרניט הבטיח כי בתום הנאומים תהיה ארוחה אך הוא חייב לברוח שכן הוא טס ללונדון . גרניט סיפר כי נעמן הגשימו לו את כל הגחמות והמשאלות ועיצבו לו את הסירים שחלם, וגילה כי הוא מבשל בהם בכל מסעדותיו בארץ ובעולם. גרניט ענה על שאלות, כשהבין שאין עוד שאלות אמר "טוב אני מבין שהשאלה הבאה שישאלו אותי היא האם ארזתי לבד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

אוף קורס

אורן רווח, שרון דובר איתי זמיר. רונית מטיאס,
אורן רווח, שרון דובר איתי זמיר/רונית מטיאס

אורן רווח, מנכ"ל קבוצת החברות אסתי לאודר; איתי זמיר, מנכ"ל אסתי לאודר ישראל; ושרון דובר, מנהלת שיווק חטיבת בשמי המעצבים באסתי לאודר, נפגשו אתמול בבוקר בחנות הדגל של מייקל קורס בקניון עופר רמת-אביב ולא למטרות שופינג, השלושה השיקו את הבושם החדש לנשים MICHAEL KORS WONDERLUST ששואב השראתו מהמסע באותה מידה שהוא מושפע מהיעד. את הקמפיין בו מככבים לילי אולדרידג' וולטר פילן צילם הצלם והבימאי מריו טסטינו על היאכטה של קורס. המוזמנים נהנו מקוקטייל של קפה אלברט הסמוך והצצה לקולקציה החדשה. היום כבר טס זמיר לטיול עם גברי המשפחה לארה"ב, לחגוג חתונה משפחתית.

חגיגה על הגג

אפי ליפשיץ ומירי מסיקה. מורג ביטון,
אפי ליפשיץ ומירי מסיקה/מורג ביטון

מיכאל אלוני, המנחה החדש של THE VOICE, ערך במתחם גלובוס מקס ROOFTOP CINEMA בקניון עזריאלי תל-אביב, פרמיירה ל"שיר"-סרטו הראשון כבמאי. לפני כשנה פנה אלוני באמצעות פלטפורמת מימון המונים באינטרנט לתמוך במימון הפקת הסרט והצליח לגייס 80 אלף שקל. חברת גלובוס מקס נרתמה לבקשתו להקרין אמש את הסרט במתחם ROOFTOP CINEMA על גג קניון עזריאלי. הסרט "שיר" מיועד לשידור בטלוויזיה ולהקרנה בפסטיבלים ברחבי העולם.

במגרש שלו

אורי בילט, אליניב ברדה. מישל אמזלג,
אורי בילט, אליניב ברדה/מישל אמזלג

אורי בילט, סמנכ"ל הסחר קבוצת 'לילית קוסמטיקה', ואליניב ברדה, שחקן נבחרת ישראל והפרזנטור של סדרת מוצרי הטיפוח והבישום טבק ג'נטלמן קר בישראל, נפגשו בקניון באר-שבע, שם העניק ברדה כדורי רגל חתומים לרוכשי הסדרה. בילט .

תינוק החתונה

ישראל ברמן, איציק אברכהן, פדרו פריוטו. סיון פרג, מערכת וואלה! NEWS
ישראל ברמן, איציק אברכהן, פדרו פריוטו/מערכת וואלה! NEWS, סיון פרג

איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל התרגש השבוע כמו בחגיגת בר המצווה שלו, בתום שיתוף פעולה בין שופרסל וענקית התרופות האמריקנית ,Perrigo הושקה סדרת תרכובות מזון לתינוק (תמ"ל) בתום שנה במהלכה פיתחו החברות את "מערך האבטחה המשולשת". אברכהן סיפר כי כשגילה לביתו, עורכת דין במקצועה על הפרויקט היא אמרה לו רגע, בדקה באינטרנט וחזרה לאביה עם ברכת הדרך. הנסיינית הראשונה הייתה נכדתו נוגה ששותה את תחליב החלב מזה חודשיים . שרון כוחן, סגן נשיא בכיר קבוצת פריגו1 ישראל ברמן יו"ר שופרסל, פדרו פריוטו, סגן נשיא מחקר ופיתוח פריגו PBM ; ואורי קילשטיין, סמנכ"ל סחר ושיווק שופרסל.

בחור זהב

שמעון פרס ערן זהב וניסים ציוני. פתחון לב,
שמעון פרס ערן זהב וניסים ציוני/פתחון לב

ערן זהבי, השיק בשיתוף ארגון פתחון לב את פרויקט שווים, במסגרתו ימכרו צמידי סיליקון תחת המותג זהבי EZ7, זהבי העניק את הצמיד הראשון לנשיא לשעבר שמעון פרס בטקס במהלכו מינה פרס את זהבי לשגריר שלום בספורט של מרכז פרס לשלום וחדשנות. זהבי הבטיח לעשות ככל שביכולתו כדי לא להשאיר אף משפחה רעבה בחג. 100,000 צמידים בצבעי כחול ולבן, עם מסרים של אהבה, אמונה, תקווה ונתינה, ימכרו ב-10 שקל לצמיד, כשהכנסות מהכירה קודש לרכישת סלי מזון לראש השנה וחגי תשרי, לאלפי משפחות, ניצולי שואה, קשישים, ילדים ותינוקות, המקבלים סיוע מפתחון לב.

שאנל בטלה

רונן שמיר, דני לוזון, ניצן לביא. נס הפקות,
רונן שמיר, דני לוזון, ניצן לביא/נס הפקות

רונן שמיר, מנכ"ל "אלפא קוסמטיקה" השיק ב"בית מזל טלה", את את הבושם החדש מבית שאנל- -No 5 L'EAU הגרסה הצעירה והרעננה לשאנל 5 האייקוני. בין מי שנחשפו ראשונים לניחוח היו חברי הנהלת רשת סופרפארם בינים ליאון קופלר הבעלים, דני לוזון, סמנכ"ל הסחר, וניצן לביא המנכ"ל. הבושם יושק בהשקעה של 1.800,000 מיליון שקלים ויכלול קמפיין בעיתונות, בטלוויזיה, שלטי חוצות אירועים ונקודות המכירה בכיכובה של הפרזנטורית לילי רוז דפ, ביתו של השחקן ג'וני דפ.

כוכבת רוק

שלומית אופיר. רונית מטיאס,
שלומית אופיר/רונית מטיאס

מעצבת התכשיטים שלומית אופיר, השיקה על ארוחת בוקר ב- DENIM בר, את קולקציית סתיו-חורף 2016/17 שלה. אופיר גילתה כי בחירת הלוקיישן נעשתה בעקבות ההשראה לעיצוב הקולקציה שהיא עולם הרוק– הסגנון המוזיקלי, התרבות והלייפסטייל, מוסיקאים כמו מיק ג'אגר, ג'ים מוריסון, ג'ימי הנדריקס, ודיויד בואי. "על אף שעולם האופנה נוטה לשאוב לא פעם השראה מעולם דימויים עשיר זה, הקולקציה שלי מציגה גישה חדשה ומרעננת, הקושרת בין האדג'יות האופיינית לנושא לבין השפה הנקייה והמעודנת המאפיינת את המותג".

ארוחה אליפות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שני הרשקו, שמעון באבו שפירא, משה פונטי/מערכת וואלה!, צילום מסך

איש העסקים שמעון באבו שפירא, מבעלי מסעדת 'קיוטו' הרצליה, אירח את משה פונטי, יו"ר איגוד הג'ודו, שחגג יום הולדת 60, שני הרשקו, המאמן של המדליסטית האולימפית ירדן ג'רבי הצטרף לחגיגה.

השקה משפחתית

אורלי פרנקה, יעקב גולברי. רונית מטיאס,
אורלי פרנקה, יעקב גולברי/רונית מטיאס

יעקב גולברי, מעצב ומבעלי רשת גולברי ואורלי פרנקו, האחות הקטנה במשפחה ומנהלת השיווק בחברה, השיקו בחנות בעזריאלי את קולקציית סתיו-חורף 2016-2017 . גולברי סיפר כי הקולקציה נמצאת בחלקה כבר בחנויות וחלקה תגיע לקראת החגים. גולברי סייפר כי הוא נרגש לקראת התצוגה הגדולה השנתית שתיערך באמפיתיאטרון קיסריה, ותכלול תצוגה עם 50 דוגמניות בהובלת הפרזנטורית אסתי גינזבורג, והופעה מלאה של משה פרץ ועומר אדם במופע "מהפכה"

גדול ביפן

שחר ניר, מבעלי רשת מסעדות ג'אפן ג'אפן, וערן שם-טוב, מנכ"ל הרשת, חגגו יום הולדת 3 לסניף בחדרה. רומן גישר, סגן ראש עיריית חדרה, התייצב לצד המונים מתושבי העיר שהשתתפו במסיבת הרחוב, ואמר כי עיריית חדרה מעודדת ומחבקת עסקים ורשתות להשקיע בעיר וליצור מקומות בילוי חדשים ואיכותיים לתושבי העיר.

פתחו ארנקים

המרכז לסיוע נפגעות תקיפה מינית, יקיים ב-11.9 אירוע התרמה במסעדת "קלארו" שבמתחם שרונה. בתכנית רסיטל פסנתר של גיל שוחט, קוקטייל וקבלת פנים של השף רן שמואלי. מרכז הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית תל-אביב, הוקם במטרה לסייע ולתת תמיכה מעשית ורגשית לנפגעות וללוותן בדרך הקשה שעליהן לעבור בעקבות הפגיעה. מרכז הסיוע הוא הראשון מסוגו בישראל שבעקבותיו קמו 9 מרכזים נוספים ברחבי הארץ. המרכז משרת את אוכלוסיית גוש דן, ומעניק שירותי סיוע 7 ימים בשבוע 24 שעות ביממה. עלות כרטיס: 1,000 שקל לרכישה 03-6011917/04 או funds@ta1202.org /projects@ta1202.org

בקטנה

- גיל שוויד, מנכ"ל ומייסד צ'ק פוינט; גבי אשכנזי, יו"ר קרן רש"י; עו"ד חנינא ברנדס; פרופ' יוסף קלפטר, נשיא אוניברסיטת תל-אביב; והאדריכל איתן קימל חבשו קסדות, אחזו כלי חפירה ויצקו בטון בטקס הנחת אבן פינה לבניין צ''ק פוינט-משכן ביה"ס למדעי המחשב ונוער שוחר מדע שיוקם בתרומת צ'ק פוינט בשיתוף קרן רש"י. קלפטר העניק לשוויד תעודת הוקרה על פעילותו לקידום יוזמות בשיתוף האוניברסיטה, שוויד אמר כי עבור צ'ק פוינט מדובר בהזדמנות להקים בית שיאפשר לבני נוער מצטיינים מכל הארץ למקסם את יכולתם ולהגיע ללימודים אקדמיים, אשכנזי אמר כי השילוב של בית הספר למדעי המחשב והאוניברסיטה לנוער הוא יתרון משמעותי, "בתור איש צבא, אני יכול להגיד שהיתרון האמיתי של צה"ל זה האנשים היצירתיים. הם הופכים אותנו לרלוונטיים".

- קבוצת ויסמן הירושלמית רכשה את מותג רהיטי הילדים והתינוקות "משכל" מכונס הנכסים. הרכישה הינה המשך הקו האסטרטגי שמובילים האחים אריה ונחום ויסמן.

- דיוויד קוורי, שגריר בריטניה בישראל, ביקר במרכז הרפואי מעייני הישועה בבני ברק, שלמה ולד, מנכ"ל בי"ח והצוות הרפואי הבכיר, הציגו בפניו את ייחודו של המרכז הרפואי, שעשה פריצת דרך גדולה ב- 4 השנים האחרונות. קוורי התרשם מניהול בי"ח ומהסטנדרטים הרפואיים המקצועיים והמתקדמים, תוך מחויבות לערכי תורה והלכה ואמר שבתי חולים קהילתיים בריטניה יכולים ללמוד מהניסיון של בית החולים והבטיח לבחון אפשרות להחלפת מידע מקצועי עם מרכזים רפואיים תואמים בבריטניה.

- אחר שיניב ויצמן, מנכ"ל teenk-סוכנות פרסום ותוכן לנוער, אותגר באתגר 15# שכיבות סמיכה להעלאת המודעות ל15% מהלוחמים המשוחררים בארץ המתמודדים עם תסמינים של פוסט טראומה של ארגון נט"ל, העלה ויצמן סרטון הזדהות במטרה להמשיך את האתגר. ויצמן תייג ואתגר את עופר שכטר.

- מישאל, רוני ודניאל יצחקי, בעלי קניון באר-יעקב, הרב שמואל בקרמן, הרב הראשי של חב"ד באר-יעקב וניסים גוזלן, ראש המועצה, קבעו אתמול את המזוזה בקניון.

- רן גוראון , מנכ"ל פלאפון וצביקה אברמוביץ' סמנכ"ל משאבי אנוש, השתתפו אתמול במסיבת סיום קייטנות ילדי העובדים שהתקיימו במוקדי החברה באיירפורט סיטי, בירושלים ובגבעתיים.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully