וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי עומד מאחורי "הגן הדיגיטלי הראשון" שיצר ויכוח וזעזוע ברשת

6.9.2016 / 7:51

אנשים רבים נחשפו השבוע לעמוד הפייסבוק "הגן הדיגיטלי הראשון", התגובות הנרעשות של הורים וגולשים לא אחרו לבוא. מסתבר שלטכנולוגיה המון יתרונות, אבל בדברים החשובים באמת, אין תחליף לאנושיות

פרסומת לגן דיגיטלי מזרחי-טפחות. יוטיוב, צילום מסך
האם השירותים הטכנולוגיים יצליחו אי פעם לגשר על הפער האנושי?/צילום מסך, יוטיוב

אז נכון, בינתיים אין גן דיגיטלי, ומסתבר שאת הסרטון יזם והפיק בנק מזרחי-טפחות בשיתוף משרד הפרסום ראובני-פרידן, הוא בא להמחיש האופן שבו הטכנולוגיה משתלטת על חיינו.

אך נדמה, שלא ירחק היום בו בהמשך ישיר לקניות און-ליין, בנקאות דיגיטלית, אפליקציית היכרות ורשתות חברתיות, גם הגננת תהפוך דיגיטלית.

ומה איתנו, המבוגרים? גם אנחנו נוטים לשכוח את עצמו בתוך המכשיר הסלולרי, נכנעים לקדמה הטכנולוגית שמצד אחד מקצרת את התהליכים, אבל מאידך משאירה אותנו לפעמים אובדי עצות, עומדים לבד מול מערכת בנקאית דיגיטלית, ממש כמו אותם ילדים והופכים הבנקאים של עצמנו.

צפו בפרסומת המדוברת של בנק מזרחי-טפחות

אז האם השירותים הטכנולוגיים יצליחו אי פעם לגשר על הפער האנושי? לא מעט חברות החליטו שבמקביל להתקדמות עם הטכנולוגיה, הם גם יצעדו יד ביד עם הלקוחות שלהם, ולצד שירותים דיגיטליים מתקדמים יתנו גם מענה אנושי לכל צרכיהם.

בסופה של כל אפליקציה, חייב להיות גם אדם שיסייע לנו לקבל את ההחלטה הנכונה או לבחור בפתרון הנכון. כי כמו ילדים, כך גם הכסף והעתיד– חשובים מכדי שנפקיר אותם בידי גננת או אפליקציה דיגטלית כזו או אחרת. בסופו של יום, בדברים החשובים באמת - אין תחליף לאנושיות.

כתבה פרסומית
  • עוד באותו נושא:
  • גני ילדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully