וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיוגה רשמה הכנסות של 300 אלף דולר ברבעון השלישי

שירלי יום-טוב

25.10.2002 / 16:26

טיוגה פוצלה מאורכית במחצית 2000; ההפסד הנקי הסתכם ב-1.7 מיליון דולר או 7 סנט למניה

חברת טיוגה , חטיבת השבבים לשעבר של חברת אורכית, שפוצלה ממנה במחצית 2000, דיווחה היום על תוצאותיה לרבעון השלישי.

הכנסות החברה הסתכמו ב-300 אלף דולר, והן פרי ההסכם עם קבוצת ST הצרפתית עליו חתמה טיוגה במהלך הרבעון הקודם. הכנסות אלו התקבלו ממחקר ושיווק לפי תנאי ההסכם. ברבעון השני רשמה טיוגה הכנסות של 2.9 מיליון דולר, ש-2.8 מיליון דולר מתוכם משויכים להסכם עם ST. ברבעון המקביל הסתכמו הכנסות החברה בחצי מיליון דולר.

ההפסד הנקי של טיוגה ברבעון השלישי הסתכם ב-1.7 מיליון דולר או 7 סנט למניה, בהשוואה לרווח נקי של 9.9 מיליון דולר או 70 סנט למניה ברבעון השני (בשל הכנסה חד פעמית בגובה 9.6 מיליון דולר שהתקבלה מ-ST). בתקופה המקבילה דיווחה טיוגה על הפסד נקי של 2.1 מיליון דולר. קופת המזומנים מכילה בסוף הרבעון השלישי 2.4 מיליון דולר, לעומת 3.4 מיליון דולר בסיום הרבעון הקודם.

קבוצת STMicroelectronics היא אחת מיצרניות השבבים הגדולות באירופה. בתחילת פברואר 2002 הודיעו ST וטיוגה על חתימת עסקה לפיה תמכור טיוגה ל-ST קניין רוחני בתחום ה-xDSL בתמורה ל-10 מיליון דולר. עם חתימת העסקה העבירה ST לטיוגה מקדמה בסך מיליון דולר, ו-9.6 מיליון דולר נוספים הועברו בתחילת חודש יוני (אלו נכללו בדו"חות החברה לרבעון השני). על פי התנאים שהוסכמו, במהלך 12 חודשים מחתימת החוזה ממשיכה טיוגה לפתח את טכנולוגיית ה-xDSL שלה, כאשר ST מממנת אותה ב-2 מיליון דולר מדי רבעון, בנוסף על 10 מיליון דולר ששולמו.

טיוגה נסחרת ברשימת הבולטין בורד לפי שווי שוק של 2.9 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully