וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: למה התרגשה עתליה שמלצר?

רונית מטיאס

7.9.2016 / 13:59

למה הביא אורן רווח את לונדון לתל-אביב, את מי האכיל יאיר מלכה ולמי הודתה סיגל אדר

היכל שלמה

ישראל ועופרה רייף, עתליה שמלצר, טל ודידי רייף, יואב שמלצר. שי שבירו,
ישראל ועופרה רייף, עתליה שמלצר, טל ודידי רייף, יואב, אסי וטובי שמלצר/שי שבירו

השבוע התקיים טקס הכנסת ספר תורה לבית הכנסת בקרית שלמה, על-שם שלמה שמלצר ז"ל, מייסד קבוצת שלמה שנפטר לפני כשנתיים. האירוע המרגש החל אחה"צ בטקס סיום כתיבת ספר התורה, בהמשך נהנו המוזמנים מארוחת מצווה ותהלוכה שמחה בליווי תזמורת כליזמרים.

עתליה שמלצר, נשיאת קבוצת שלמה, סיפרה בהתרגשות שכאשר בעלה התחיל בבניית קריית שלמה, הוא התעקש שייבנה במקום בית-כנסת עבור עובדי החברה ואמרה: "היום במעמד מרגש זה, אני מכניסה שני ספרי תורה, אחד על-שם אבי ויקטור איכנבוים, ושני על-שם בעלי המנוח האהוב, אב ילדיי והאבא של כל עובדי הקבוצה, אני מקווה שהוא מסתכל עלינו מלמעלה ושמח". בתום הברכות פצחו כולם בריקודים עם ספר התורה, אסי שמלצר, יו"ר הקבוצה; טובי שמלצר, משנה למנכ"ל שלמה חברה לביטוח בע"מ; עפרה שמלצר וישראל רייף, יו"ר ומנכ"ל שלמה נדל"ן, הצטרפו לתהלוכה שהוביל הרב ישראל פרנס בשירה, החזיקו בספרי התורה , ויצאו בתהלוכה ללעבר בית הכנסת, לטקס הכנסת הספרים להיכל.

בוקר לונדוני

אורן רווח וקורין ברוך. אלירן אביטל,
אורן רווח וקורין ברוך/אלירן אביטל

אורן רווח, מנכ"ל קבוצת החברות אסתי לאודר; קורין ברוך, מנכ"לית ג'ו מלון לונדון ישראל; ושחר גולדנברג מנהלת המותג, השיקו אתמול במסעדת אריא בתל-אביב, ניחוח חדש בשם Basil & Nerol למותג JO MALONE LONDON של הבשמית אן פליפו. את האירוע הפיקה מאיה בן-נון על-פי קודים של החברה מחו"ל, השולחנות חופו בצבעי שחור לבן-צבעי המותג, עציצי בזיליקום עיטרו את השולחנות ולמוזמנים הוגשה ארוחת בוקר אנגלית.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
קורין ברוך ושחר גולדנברג. רונית מטיאס,
קורין ברוך ושחר גולדנברג/רונית מטיאס

אורן רווח ברך, סיפר כי ההשקה נהערכת במקביל בכל העולם, סיפר על החנות שנפתחה לארונה בממילא ירושלים ועל החנות הבאה שתפתח בקניון גינדי תל-אביב. קורין ברוך דברה על ערכי המותג, הניחוח, וסרטון הפרסומת המעט לא צפוי, בו הדוגמנים רוכבים על אופניים בין אתרים לונדוניים.

חגיגה בנמל

רן ומירי פרסבר. אביב חופי
רן ומירי פרסבר/אביב חופי

מירי ורן פרסברג, בעלי קבוצת בולטהאופ ישראל, ממובילי תרבות הסטייל בעיצוב הבית, השיקו אמש, לראשונה בישראל את כניסת מותגי מטבחי הפרמיום LA-CORNUE ו- SIEMATIC . את האירוע המושקע הפיקה חברת "פאזה" ברחבה הצמודה לאולם התצוגה החדש בנמל תל-אביב שנפתח בהשקעה כוללת של כ- 3 מיליון שקל . השף ברק לביא היה על עמדות אוכל מעצבות שנראו כמו מעדניות, כשהאוכל הוכן לעיני הסועדים, כולל עמדת פטיסרי.

צביה קזיופ ושרלי דן. רונית מטיאס,
צביה קזיופ ושרלי דן/רונית מטיאס

לכבוד ההשקה הגיע לישראל טוביאס הולצאור, נציג SIEMATIC מנהל הייצוא הגלובאלי של החברה שברך את המוזמנים. רן פרסברג: "אנו שמחים להשיק את מותגי הפרמיום החדשים בישראל, בשנים האחרונות אנו רואים שינוי בתפיסת הלקוח את עולם המטבחים, זה כבר לא חדר שרק מבשלים בו, המותגים החדשים מבשרים על שינוי מהותי בתכנון ועיצוב הבית, מקום בו נאספים אורחים ובני הבית לחוויות משותפות. הנראות של המטבח הפכה להיות משמעותית הרבה יותר עבור הלקוחות המחפשים כל הזמן לחדש ולשנות".

ורדה ויואב מסר. רונית מטיאס,
ורדה ויואב מסר/רונית מטיאס
מירב דהן וגדי פרידמן. רונית מטיאס,
מירב דהן וגדי פרידמן/רונית מטיאס

נעליים בקולנוע

זוהר בנזינו, מיכאל הורוביץ ולימור אלפסי. רונית מטיאס,
זוהר בנזינו, מיכאל הורוביץ ולימור אלפסי/רונית מטיאס

קבוצת קולנוע חדש, המחזיקה בבעלות של כ- 25 מותגי נעלים, השיקה בשואו רום המעוצב של החברה בתל-אביב, את הקולקציה החדשה של מותגי החברה . לימור אפלסי מנהלת השיווק של הקבוצה ספרה על השקת אתר חדש לחברה כולל אתר מכירות חדש בשם WE SHOES ופתיחת רשת קמעונאית נוספת בתחום ההנעלה, עם למעלה מ-20 מותגי הנעלה מובילים. עד סוף 2016, עתידים להיפתח כ-15 סניפים ברחבי הארץ.

במשיקים: מיכאל הורוביץ, משנה למנכ"ל; לימור אלפסי, מנהלת השיווק; וזוהר בנזינו מנהלת המדיה החברתית.

מעגל בנמל

רינת כוזהינוף, שני פינקוס, גלית שרבט ומורן כזהינוף. רונית מטיאס,
רינת כוזהינוף, שני פינקוס, גלית שרבט ומורן כזהינוף/רונית מטיאס

רגע לפני חגיגות השנה החדשה, נערכה בשלוותא בנמל תל-אביב, מסיבת פתיחת השנה של ארגון מעגל נשים. האירוע כלל מסיבת צ'יל אאוט, שמפניה, פיצות, שניצלים ונישנושים וברכות.

בחוגגות: שני פינקוס, נשיאת מעגל נשים; גלית שרבט, הדוברת; רינת כוזהינוף וביתה מורן; הילי פישר; לאה שנירר ועוד.

מחקר על הבר

סיגל אדר, ריקרדו טרש, יוסף קלפטר ואמנון דיק. תמר מצפי,
סיגל אדר, ריקרדו טרש, יוסף קלפטר ואמנון דיק/תמר מצפי

חברי מועדון העסקי-אקדמי של אוניברסיטת ת"א נפגשו השבוע בבר החוג הצפוני. סיגל אדר, מנכ"לית אגודת הידידים של האוניברסיטה בירכה את חברי המועדון על גיוס 60 מלגות עבור 60 דוקטורנטים של האוניברסיטה, וגילתה כי נותרו רק 19 מלגות ליעד, אדר הודתה לאמנון דיק, יו"ר האגודה שנבחר לקדנציה נוספת על פעילותו הציבורית למען האוניברסיטה.

התנסו בתרגילי מדיטציה עם ד"ר ריקרדו טרש, חוקר פורץ דרך בתחום המוח והחינוך ושרו עם דני רובס; יעל אלמוג זכאי ובנצי צילר; אופיר פינס; איזי בורוביץ; דינה נבות; ורד רוזן; עו"ד ירון סהר; גדי טפר

הכוח הנשי

עתליה שמלצר, פיני כהן, שלווה הסל. רונית מטיאס,
עתליה שמלצר, פיני כהן, שלווה הסל/רונית מטיאס

פורום עמיתי ידידי בית-חולים בילינסון ערך במלון הילטון תל-אביב, אירוע בסימן נשים פורצות דרך בראי העתיד. 4 רופאות מובילות בתחומן הרצו על "צופן עתיד הרפואי": מפיצוח הגנום האנושי דרך השאלות המרכזיות "האם כימותרפיה תעלם מהעולם והאם סרטן יהפוך למחלה כרונית שניתן לחיות איתה חיי שגרה, דרך רפואה מגדרית ומניעת מחלות לב האישה לאורך ציר חייה ההורמונאלי, ועד מניעת עיוורון באמצעות טכנולוגיות מתקדמות והשתלת קרנית במרכז להשתלות קרנית בבילינסון.

חיים ונעמי הורוביץ. רונית מטיאס,
חיים ונעמי הורוביץ/רונית מטיאס

בטעם מנטה

עומרי פז ואמיר גוטמן. רונית מטיאס,
עומרי פז ואמיר גוטמן/רונית מטיאס

בארקה בנמל תל-אביב, הושק אתמול הספר "מדריך לחיים טובים" של מגזין הביאות מנטה. המוזמנים נהנו מבר משקאות בריאות של "אלפרו" בו הוכנו שייקים על בסיס חלב שקדים, דוכני אוכל, הרצאה על אושר, שיעור יוגה, ומתחמי פינוק וכושר.

ענת הראל וחלי ממן. רונית מטיאס,
ענת הראל וחלי ממן/רונית מטיאס

במשיקים: עומרי פז, מייסד ומנכ"ל וויגנפרנדלי; אמיר גוטמן, מנהל מותג אלפרו; עומר דרור, הפרזנטור של קסטרו; מאיה קרמר ורון שחר; ענת הראל; חלי ממן; לימור גולדשטיין; מיכל ויצמן; מיכל צפיר.

בטעם קפה

אבי שומר יאיר מלכה וניר שמואל. גלעד הר שלג,
אבי שומר יאיר מלכה וניר שמואל/גלעד הר שלג

יאיר מלכה מבעלי רשתות גרג וביגה, ושותפיו גלעד אלמוג וניר אדרי, השיקו בחיפה את מסעדת השף גרג קיטשן. המוזמנים נהנו מטעימות מהתפריט שכללו מנות בשריות, חלביות וטבעוניות. מלכה אמר כי המסעדה הפכה לאחד ממקומות הבילוי המבוקשים בחיפה בזכות השקעה בעיצוב ואוכל איכותי המוגש על כלי הגשה שנאספו על-ידו באופן אישי מגלריות בעולם, והבטיח כי התפריט ישתנה ויתחדש עם מנות חדשות ומפתיעות בהשראת שווקים מכל העולם. הרשת חתמה על פתיחת סניף שני של גרג קיטשן בתל-אביב, בקניון פאשן החדש של גינדי שיפתח בקרוב.

לישון בפתח-תקווה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אבי דור וארי שאלתיאל, איתן יריב/מערכת וואלה!, צילום מסך

רשת פרימה פתחה בהשקעה של 45 מיליון שקל את מלון פרימה לינק-המלון הראשון בפתח-תקוה, בסמוך למרכז הרפואי ואזור העסקים והקניות. את המלון תכנן האדריכל ארי שאלתיאל, ויש בו 119 חדרים מעוצבים ב- 5 קטגוריות, אולמות אירועים, חדרי ישיבות, חדר כושר ובית כנסת.

מלון 'פרימה לינק' הוא אחד משני מלונות עסקיים של רשת פרימה, בתחילת 2017 תיפתח הרשת את מלון 'פרימה מילניום' בצפון רעננה, סמוך לחברות ההייטק הגדולות. שני המלונות העסקיים הוקמו במבנים של חברת מליסרון, והושכרו על ידי הרשת לתקופה של 20 שנה, כחלק משותפות אסטרטגית ארוכת טווח בין רשת פרימה לחברת מליסרון שבבעלות משפחת עופר.

מסמר שיער

חיים לוי מאיה ברששת דורית וידובסקי ועמוס פם. אילן סבירסקי,
חיים לוי מאיה ברששת דורית וידובסקי ועמוס פם/אילן סבירסקי

דורית וידבסקי, מנהלת התקשורת השיווקית של לוריאל ישראל, ועמוס פם, מנהל החטיבה המקצועית של לוריאל פרופסיונל, התייצבו בצילומי קטלוג החורף של לוריאל פרופסיונל בהשתתפות 12 שגרירי המותג בארץ ביניהם עמיר מזרחי, אבי פדידה, איתן נעים, ארז שרביט ועוד.

מעצבי השיער הציגו מראות בהשראת עולם הפופ-רוק כמו גלאם-גראנז', זיגי סטארדסט של דיוויד בואי, וסיאה.

בקטנה

אם אין לכם תכניות ליום ראשון הקרוב, זה הזמן להזכיר שנותרו כרטיסים לערב ההתרמה שהכנסותיו למרכז הסיוע לנפגעות תקיפה מינית, שיכלול מופע רסיטל של גיל שוחט, וארוחת של השף רן שמואלי. לכרטיסים

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully