וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים פתח סניף דיגיטל חדש ברמת החייל

19.9.2016 / 13:07

הסניפים הדיגיטליים שמשיק הבנק משתלבים בתפיסת השירות הרב-ערוצית של בנק הפועלים ומיועדים לשרת את הצורך ההולך וגדל של הלקוח הישראלי בשירותים בנקאיים מתקדמים

צילום: עידו שחם עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

מהפכת הסניפים הדיגיטליים של בנק הפועלים ממשיכה להתרחב, ובימים אלה נחנך סניף דיגיטלי ברמת החייל – הסניף הדיגיטלי השני בתל-אביב. הסניף נמצא ברחוב הברזל 15, בלב מתחם ההיי-טק התוסס שפועל באזור. הסניפים הדיגיטליים שמשיק הבנק משתלבים בתפיסת השירות הרב-ערוצית של בנק הפועלים ומיועדים לשרת את הצורך ההולך וגדל של הלקוח הישראלי בשירותים בנקאיים מתקדמים, חכמים וזמינים, המתאימים לעידן החדש.

הסניף הדיגיטלי מעניק את כל שירותי הבנקאות ללקוחות פרטיים, חלקם בשירות עצמי ואחרים באמצעות בנקאים מומחים. לקוחות הסניפים הדיגיטליים נהנים משעות פתיחה ארוכות, ממגוון שירותים ומוצרים חדשניים שפותחו במיוחד עבורם, ומצוות בנקאים מומחה שעומד לרשותם ומסייע להם להכיר את מגוון המוצרים החדשים.

אריק פינטו גיא ברעם ויאיר סרוסי.
אריק פינטו גיא ברעם ויאיר סרוסי

הלקוחות מזוהים בכניסה לסניף באמצעות המכשיר הסלולרי שלהם. מדובר בסניפים ללא נייר, ונעשה בהם שימוש בחתימה דיגיטלית באמצעות טאבלטים. בנוסף, ניתן לקבל שירותי ייעוץ פיננסי מרחוק, באמצעות חדרים פרטיים לביצוע שיחות VC עם יועצים פיננסיים של הבנק, ובסניפים גם מוצבים שולחנות מגע שמאפשרים ללקוחות לבנות לעצמם סימולציות פיננסיות.

אריק פינטו, מנכ"ל בנק הפועלים: "אנחנו מקבלים תגובות נלהבות מהלקוחות על בשורת החדשנות שמביאים הסניפים הדיגיטליים, שהופכת את חוויית השירות בסניפים האלה לייחודית. המפתח להצלחת הסניפים הדיגיטליים הוא היכולת לשלב את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר עם שירות בנקאי מקצועי ואישי שמותאם לכל לקוח – שילוב שיוצר תרבות מובילה בעולם השירותים הפיננסיים בישראל".

וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully