וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתרון חדש שיציל את נפלטי הביטוח הסיעודי

20.9.2016 / 9:19

למעלה מ-20 אלף אזרחים בגילאי 75 יזכו לדמי הביטוח קבועים ובעלות חודשית של 500 שקלים, כשליש מהמחיר לו הם נדרשים כיום; גובה הפיצוי החודשי במקרה בו המבוטח יהפוך לסיעודי יהיה 3000 שקלים

אריה אברמוביץ - נשיא לשכת סוכני הביטוח. לשכת סוכני הביטוח,
אברמוביץ. "יידע כל רגולטור שדלת הלשכה פתוחה בפניו"/לשכת סוכני הביטוח

נשיא לשכת סוכני ביטוח, אריה אברמוביץ חשף בנאומו אמש (ב') בכנס "אלמנטר 2016" באילת את המודל שפיתחה לשכת סוכני ביטוח, בשיתוף האקטואר ד"ר בועז ים, לפתרון בעבור נפלטי הביטוח הסיעודי הקולקטיבי.

"נושא הביטוח הסיעודי נוגע קודם כל בצרכים של דור המייסדים של הארץ הזו", אמר אברמוביץ, שקרא לסוכני הביטוח לא לחכות שהממשלה וחברות הביטוח ימצאו פיתרון לנפלטי הביטוח הסיעודי.

הפתרון שהציגה לשכת סוכני הביטוח לנפלטי הביטוח הסיעודי, יכלול שיווק ביטוח סיעודי ללא עמלה לגילאי 75 ומעלה. דמי הביטוח למצטרפים יהיו קבועים ובעלות חודשית של חמש מאות שקלים, כשליש מהמחיר לו הם נדרשים כיום וגובה הפיצוי החודשי במקרה בו המבוטח יהפוך לסיעודי יהיה שלושת אלפים שקלים.

אי אפשר להסכים על הכל

לדברי אברמוביץ, "למעלה מ-20 אלף אזרחים בגילאי 75 ומעלה ייהנו מהסדר זה. סך התקצוב השנתי הנדרש לנושא ב-5 השנים הקרובות הינו 710 מיליון שקלים בו יישאו במשותף מדינת ישראל וחברות הביטוח".

כמו כן, הוא התייחס להיעדרותם המכוונת של אגף הפיקוח על הביטוח מהכנס. "כל הנוכחים בכנס, ורבים אחרים שדיוני התקציב מנעו מהם להגיע הם חלק ממעטפת גדולה ומשמעותית שתומכת בנו, מחזקת את סוכני הביטוח, ומאפשרת לנו להתכונן לעתיד וכן, יש גם מי שלא נמצא איתנו כאן הערב. וזה בסדר. אנחנו והפיקוח על הביטוח ומשרד האוצר לא יכולים להסכים על הכל. אין מקום שנסכים על כל דבר. אך יידע כל רגולטור שדלת הלשכה פתוחה בפניו".

בטקס הפתיחה השתתפו הערב שר החקלאות ופיתוח הכפר, ח"כ אורי אריאל; נשיא איגוד לשכות המסחר, עו"ד אוריאל לין; השר לשעבר, ויו"ר הוועדה הציבורית לבחינת עתיד ענף הביטוח גדעון סער; מנכ"ל איגוד חברות הביטוח ד"ר גיא רוטקופף.

וואלה! NEWS בשיתוף לשכת סוכני הביטוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully