וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר ועדת הטלוויזיה ברשות השידור, יהודית אורבך, התפטרה מתפקידה

רוני קורן-דינר

27.10.2002 / 9:32

אורבך במכתב ההתפטרות לרה"מ ולמנכ"ל הרשות: "הרשות חולה. ההנהלה בראשות המנכ"ל סיכלה את כל מאמצינו לעצב לוח שישרת באופן המיטבי את הציבור"



יהודית אורבך, יו"ר ועדת הטלוויזיה והוועדה לקידום מעמד האישה ברשות השידור, התפטרה מתפקידה ביום חמישי. אורבך שלחה מכתב לרה"מ, אריאל שרון, המחזיק בתיק רשות השידור בממשלה, ולמנכ"ל הרשות יוסף בראל, ובו הסבירה את נסיבות ההתפטרות.



"מאז מוניתי כחברה במליאה השתדלתי בכל מאודי, יחד עם חברים רבים וטובים במליאה, לקדם את הנושאים עליהם אנחנו מופקדים", כתבה אורבך. "תמכתי יחד עם חברים רבים בבחירתו של מר בראל לתפקיד מנכ"ל הרשות מתוך אמונה שבחירתו תביא להבראת הרשות החולה. טעיתי. הרשות היום חולה לא פחות משהיתה.



"בתחום העיקרי שעליו הופקדתי מטעם המליאה - ויסות לוח השידורים של הערוצים הציבוריים - סיכלה ההנהלה בראשות המנכ"ל את כל מאמצינו לעצב לוח שישרת באופן המיטבי את הציבור בישראל. לוח השידורים הנוכחי לא אושר ע"י הוועדה. זהו לוח גרוע ונחות מכל בחינה שהיא, והחשוב מכל, הלוח משודר לכאורה בניגוד לחוק.



הגעתי למסקנה שמיציתי את כל יכולתי להביא לשינוי ולשיפור. מאחר שאיני מוכנה לשאת באחריות להתנהלות שאין בכוחי לשנות אני מודיעה על התפטרותי", סיכמה אורבך.



לא ניתן היה להשיג את תגובת מנכ"ל הרשות עד מועד פרסום הדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully