וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האחים עופר: אין חילוקי דעות בנושא חלוקת האחזקות בקבוצה

אילן מוסנאים

27.10.2002 / 9:40

מכחישים את הפרסום הבוקר לפיו חילוקי דעות מעכבים את החלוקה; קבוצת סמי עופר אמורה לקבל את השליטה בחברה לישראל, וקבוצת יולי עופר את נכסי הנדל"ן והמלונאות

קבוצת האחים עופר מכחיש את הידיעה שפירסם הבוקר עיתון "מעריב", לפיה מחלוקת בין האחים עופר מעכבת את ביצוע תוכנית חלוקת הנכסים.

על פי התוכנית קבוצת סמי עופר הייתה אמורה לקבל לבעלותה את מרבית מניות החברה לישראל (48%), ואילו קבוצת יולי עופר תקבל את השליטה בחברת עופר נכסים, שמחזיקה בכ-12% ממניות החברה לישראל, וכן את פעילות הנדל"ן והמלונאות של הקבוצה.

בשאר התחומים בהם פעילים האחים עופר - ובהם האחזקה המשותפת עם משפחת ורטהיים בבנק המזרחי - לא יחולו שינויים. השינויים לעיל כפופים עדיין לחתימה סופית על חוזים וכן להסכמת הרשויות המוסמכות.

בעיתון "מעריב" מדווח כי חילוקי הדעות בין הקבוצות הועצמו, לאחר שקבוצת סמי עופר החליטה לשכור את שירותיו של דוד תדמור, שגרמה גם ביטול ההבנות שכבר הושגו בין הצדדים בנוגע לחלוקת הנכסים.

הבוקר מבקש דובר קבוצת האחים עופר להבהיר, כי אין כל חילוקי דעות בין קבוצת סמי עופר וקבוצת יולי עופר בנושא עיקרון חלוקת האחזקות בקבוצה. לדבריו תהליך חלוקת האחזקות נמצא בעיצומו, תהליך שמטבע הדברים אמור לקחת מספר חודשים. הקבוצה מקווה לסיים את התהליך עד סוף שנת 2002.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully