וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארבעה ייצא אחד, אלא אם מנירב יחליט אחרת

בן ציון ציטרין

27.10.2002 / 10:59

מועד הבחירות לנשיאות לשכת רואי החשבון עוד לא ידוע, אבל ארבעה מתמודדים על תפקיד כבר הספיקו להתחיל להתארגן ואפילו להתכתש; אם הנשיא הנוכחי ישנה את דעתו ויתמודד על כהונה נוספת, תמונת המירוץ תשתנה





פעיל לשכה נוסף שהכריז על התמודדותו הוא רו"ח רולי הוגן, שותף במשרד רוה"ח הוגן, גינזבורג, אבני ושות'. הוגן משמש חבר בוועד המרכזי של הלשכה מזה 10 שנים, והיה בעבר סגן הנשיא שלה במשך שלוש שנים. הוא התמודד על תפקיד הנשיא לפני חמש שנים, מול רו"ח אלכס הילמן - והפסיד בפער זעיר. פעמיים כבר היה הוגן יו"ר ועדת מרחב תל אביב של הלשכה.



בשבוע שעבר אמר הוגן, כי בשלוש השנים האחרונות שמר על קשר רציף עם אנשי מחנהו, וכי עתה הוא שב ומתארגן; ביום רביעי יתקיים במשרדו כנס היסוד של מחנהו.



מתמודד אפשרי נוסף, שעדיין לא הודיע אם בכוונתו להציג מועמדות לתפקיד גם הפעם, הוא רו"ח אדיר ענבר, שותף במשרד רואי החשבון בריטמן אלמגור; בבחירות הקודמות התמודד ענבר מול מנירב והפסיד.



ענבר עשוי להכריז על הצגת מועמדותו לנשיאות חודשיים או שלושה לפני מועד הבחירות. כמו בפעם שעברה, הוא עלול לגלות שיהיה זה מעט מאוחר מדי - כששאר המתמודדים לא רק מוכנים כבר למירוץ, אלא נמצאים בעיצומו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully