וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים והבורסה של לונדון יקדמו חברות ישראליות

22.9.2016 / 13:28

שיתוף הפעולה יסייע לחברות ישראליות להצטרף לתוכנית ELITE שמפעילה הבורסה של לונדון – תוכנית בינלאומית שנועדה לקדם יזמות וחדשנות עסקית, הפועלת במתוכנת של תוכניות חממה

הסכם בנק הפועלים.
חתימת ההסכם

בנק הפועלים חתם על הסכם הבנות עם קבוצת הבורסה של לונדון (LSEG), במטרה לשתף פעולה בקידום סטארט-אפים וחברות מישראל. הסכם ההבנות בין הצדדים נחתם במהלך כנס שוק ההון הראשון שקיימה קבוצת הבורסה של לונדון בישראל, שבו משתתפים בכירים מתחומי השירות הציבורי, המגזר העסקי וגופי השקעות, לצד מנכ"לים של חברות צמיחה. במהלך הכנס גם הודיעה קבוצת הבורסה של לונדון על מינוי נציג מטעמה בישראל.

בנק הפועלים וקבוצת הבורסה של לונדון יפעלו במשותף לקדם השתתפות של חברות ישראליות בתוכנית ELITE שמפעילה הבורסה של לונדון. מדובר בתוכנית בינלאומית, שפועלת במתכונת של תוכניות חממה, המקדמת מיזמים חדשניים.

בתוכנית ELITE השתתפו שלוש חברות ישראליות מתוך כ-400 חברות מ-23 מדינות: eToro, שמציעה רשת חברתית למשקיעים, Blender, שמפעילה הלוואות בין אנשים (P2P), ו- Showbox שמאפשרת העלאת תכני וידאו ברמה גבוהה על בסיס שירותי ענן. כיום נסחרות בבורסה של לונדון (כולל ב-AIM) 29 חברות ישראליות, בשווי כולל של למעלה מ-10 מיליארד דולר.

שיתוף הפעולה בין בנק הפועלים לקבוצת הבורסה של לונדון יסייע לחברות סטארט-אפ מישראל בפיתוח פעילותן – כולל גיוס הון, קידום הזדמנויות עסקיות, מציאת שותפים ותמיכה במנהלים.
נקיל ראת'י (Nikhil Rathi), מנכ"ל הבורסה של לונדון: "ישראל היא אומת הסטארט-אפ, מקום מרכזי ליזמות, חדשנות, השקעות אסטרטגיות ויצירת הון. אנחנו נרגשים להכריז על השותפות שלנו עם בנק הפועלים ולארח כמה מהחברות הישראליות המבטיחות ביותר בכנס שוק ההון שאנו עורכים בתל אביב, כחיזוק לקשרי הידידות והפעילות העסקית רבת השנים בין שתי המדינות. בורסת לונדון היתה פתוחה מאז ומתמיד לכל העולם ובית למשקיעים בינלאומיים. אנו מאמינים כי באמצעות תוכנית ELITE נוכל למלא תפקיד מרכזי בסיוע לחברות ישראליות המבריקות והצומחות ביותר, תוך קידום צמיחתן ותרומה לחיזוק הקשרים בין בריטניה לישראל".

אבי כוכבא, ממונה על חטיבת החדשנות בבנק הפועלים: "בנק הפועלים מברך על שיתוף הפעולה עם קבוצת הבורסה של לונדון, שיסייע לשני הצדדים להעמיק את הפעילות מול עולם החדשנות והיזמות בישראל. תפיסת החדשנות של הבנק מבוססת על תהליך ארוך טווח, שכולל את עצם הקמתה של חטיבת החדשנות בתחילת השנה, אשר בוחן גם שיתופי פעולה אסטרטגיים עם גופים מובילים במגוון תחומים. הבנק פיתח בשנים האחרונות מערכת קשרים הכוללת מאות מיזמים, גורמי השקעה, מחקר וגופים אחרים שתומכים בתעשיית היזמות הישראלית. שיתוף הפעולה במסגרת תוכנית ELITE ובערוצים אחרים יאפשר לנו להרחיב את הקשר הזה, לטובת התעשייה הישראלית וקידום החדשנות בבנק הפועלים".

וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully