וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארחים בחגים הקרובים? כך תעצבו שולחן חג מושלם

26.9.2016 / 15:38

נבחרתם להיות המארחים השנה? שוברים את הראש איך לארגן את השולחן? אל דאגה. הנה כמה פריטים שיפילו לאורחים את הלסת ויתרה מכך - טיפים יעילים במיוחד שיסייעו לכם לעבור את הערב הזה בשלום

שולחן סגול בעיצוב גוף אנד קו. אבי כהן
שולחן חג בגוונים של סגול. רשת גולף אנד קו/אבי כהן

ראש השנה הוא אחד החגים הגדולים שבו מתכנסים יחד סביב השולחן. זהו חג שיש בו מספר רב של משתתפים, סועדים, משפחה וחברים שמציינים את יריית הפתיחה לשנה החדשה. קניתם כבר מתנות, הכנתם את הקדרות וכל שנשאר הוא לערוך את השולחן, למזוג יין ולהרים לחיים עם חיוך על הפנים. שולחן החג, עיצובו וארגונו נחשב לשחקן הראשי בארוחה. איזו מפה נפרוש - שתככב בתפקיד הקנבס, באיזה כלים נגיש את המנות האנינות ואילו גביעים נניף באוויר כדי להשיק ולברך את הנוכחים? קושיות אלה עולות בכל בית מארח בימים אלה בלי יוצא מן הכלל, וכדי למצוא לכל אלה מענה - כדי שתתנו קפיצה לחנויות כלי הבית והעיצוב שיש בקניוני עזריאלי ותשיגו לכם מראה נחשק לתחילת השנה הבאה עלינו לטובה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מלחייה ופלפלייה בעיצוב מוזהב, ברשת חנויות גולף אנד קו, מחיר: 34.90 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מגש לעוגה בעיצוב מוזהב, ברשת חנויות גולף אנד קו, מחיר: 279 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

פריטים שתוכלו להשיג ברשת חנויות גולף אנד קו יעניקו חן ייחודי לשולחן. מדובר בפרטי דקורציה מוזהבים שיוצרים לוק עשיר, יוקרתי ואף תכשיטי. הליין המוזהב כולל מספר פריטים כמו מגש לעוגה, פמוטים נמוכים לנרות בעיצובים שונים ואפילו מלחייה ופלפלייה תואמות בעיצוב נוצץ.
טיפ בקטנה: פמוטים גבוהים עשויים להסתיר לאורחים זה את זה, לכך כדאי לכוון לפריטים נמוכים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כוסות יין מעוטרות ברשת פוקס הום, מחיר: 29.90 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סט צלחות בגימור מוזהב, ברשת חנויות פוקס הום. מחיר: צלחת עיקרית 24.90 שקלים; צלחת מנה ראשונה 19.90 שקלים; צלחת מרקיה: 19.90 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

לטובת הרמת כוס יין וברכת לחיים לכבוד השנה החדשה יש לערוך את השולחן בהתאם. כלומר, לוודא שיש מספר כוסות המתאים למספר הסועדים וכן, לספור את מקומות הילדים שלא זקוקים לכוס זכוכית. כוסות יין ייחודיים שיוסיפו יוקרה לשולחן חגיגי תוכלו להשיג ברשת חנויות פוקס הום, שמציעה כוסות זכוכית עם עיטור נקודות מוזהבות בסגנון עדין. ואם התעורר בכם החשק להשלים את המראה המנצנץ - תוכלו להוסיף גם את סט הצלחות שמציעה הרשת בגימור מוזהב גם הוא.
טיפ בקטנה: אפשר ואף מומלץ לשלב בין סטים שונים של צלחות ליצירת מראה מעניין ולא מונוטוני.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אדנית עץ מוסיפה המון לשולחן חג, ברשת חנויות H&O , מחיר: 49.90 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אגרטל זכוכית מינימליסטי, ברשת חנויות H&O, מחיר: 9.90 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אי אפשר להתעלם מהעובדה שפרחים הם מוטיב חגיגי באשר הם. שולחנות חג רבים זוכים לסידורי פרחים שונים, בין אם הם מגיעים מכיוון המארחים, או לחילופין מצידם של האורחים כך או אחרת, יש להכין מבעוד מועד כלי נאה שבו יהיה ניתן לשים אותם. ברשת חנויות H&O תמהיל מגוון של כלים דקורטיביים לפרחים שיעניקו טוויסט מעוצב ומקורי לשולחן.
טיפ בקטנה: לא מוכרחים להזמין את הזר הכי יקר בחנות. גם אתם יכולים להפוך כל זר פשוט ליוקרתי בעזרת קצת דמיון. כך למשל לפרק ראשי פרחים ולהניח להם לצוף בכלי קטן עם מים - יכולים להפוך למרכז שולחן מרשים. או תוספת של עלי כותרת מפוזרים לאורך השולחן שיעניקו לא רק לוק מרשים אלא גם ניחוח נעים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רימונים דקורטיביים, ברשת חנויות הרמוניה לבית, מחיר: 7.99 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חבקי מפית כסופים ברשת חנויות הרמוניה לבית, מחיר: 40 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

לטובת אלה שמעוניינים בתוספות נוספות לעיצוב השולחן, כאלה שעשויות להאדיר את המראה ניתן להשתמש בפריטים קטנים כמו רימונים טבעיים או לחילופין רימונים דקורטיביים כמו אלה שניתן להשיג בחנויות הרמוניה לבית. פריטי נוי נוספים שגם יהיו פונקציונליים כמו חבקי מפיות גם יוסיפו חן וגם יהיו פרקטיים. חבקים כסופים יצרו מראה של תכשיט מהודר ויוקרתי.
טיפ בקטנה: אל תעמיסו פרטי דקורציה על השולחן. האוכל והכלים יתפסו מקום נכבד וכדאי להפחית בעומס, במיוחד שיש הרבה סועדים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מפת פייזלי ברשת חנויות ורדינון מחיר: 129 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבסיס לכל ההתחרשות הזאת של סעודת החג היא כמובן המפה. או אם תרצו אפשר לכנות אותה קנבס שאיתו מתחילים את כל ה"יצירה". לכן, יש לבחור במפה שתהיה יחסית ניטרלית, בלי דוגמאות מקושקשות ובלי עיטורים בולטים מדיי לעין כדי שלא יווצר לנו קרקס על השולחן. מפות שולחן ברשת חנויות ורדינון עונות בדיוק על ההגדרה הזאת שכן, מדובר בדגמים מהודרים עם דוגמנות "שקטות" ועדיין מראה שנעים לעין.
טיפ בקטנה: אם אתם חוששים מלכלוך וכתמים שישארו על המפה בסיום הארוחה, אפשר להניח מפת ניילון שקופה מעל מפת הבד וכך, להגן מפני לכלוך עקשן של יין ושמן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צלחת הגשה מוזהבת, ברשת המשביר לצרכן, מחיר: 264 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אגרטל מוזהב, ברשת המשביר לצרכן, מחיר: 210 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

יש הנוהגים להגיש לשולחן חג את מנות האוכל בצלחות אישיות ויש המעדיפים לארגן את המנות העיקריות בצלחות הגשה מרכזיות. לשתי השיטות יש יתרונות. השיטה הראשונה חוסכת מקום על השולחן ובשנייה, כל סועד שולט בכמות האוכל שלו. כל מארח וההעדפות שלו. ואם בחרתם בשיטת ההגשה המרכזית בכלים גדולים, ברשת המשביר לצרכן קולקציית כלים מוזהבים שמותאמים בדיוק לשימוש הזה. כדי להשלים את המראה אפשר להשיג גם אגרטל מאותו הליין וכך, לשלב אותו על השולחן עם פרחי העונה.
טיפ בקטנה: ברגע שהצלחות המרכזיות מתרוקנות הרימו אותן מהשולחן כדי שיהיה יותר מקום להתנהל בו במקרים של הרבה סועדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully