וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעד נוסף לברן לקראת הרישום בנאסד"ק - ה-SEC אישר את התשקיף שהגישה

אלי דניאל

27.10.2002 / 15:12

מאיר דור: "מבחינת הרשויות בארה"ב מניות ברן מאושרות למסחר בנאסד"ק"

כארבעה וחצי חודשים לאחר שהודיעה על חתימת ההסכם לרכישת חברת O2Wireless האמריקאית בעסקת חילופי מניות, עשתה קבוצת ברן צעד נוסף קדימה במסגרת תוכניותיה לרשום את מניותיה למסחר בבורסת הנאסד"ק. ברן קיבלה בימים האחרונים הודעה מרשות ניירות ערך האמריקאית (SEC), ולפיה התשקיף אותו הגישה החברה לצורך רישום מניותיה למסחר מקביל בנאסד"ק אושר וקיבל מעמד של "Effective". הרישום של מניות החברה למסחר בארה"ב מהווה מרכיב בהסכם הרכישה של O2Wireless.

מאיר דור, יו"ר הדירקטוריון של קבוצת ברן, התייחס להתפתחות זו ומסר ל-TheMarker כי "מבחינת הרשויות המוסמכות בארה"ב, מניות קבוצת ברן מאושרות למסחר בנאסד"ק. ב-12 בנובמבר צריכה להתקיים אסיפת בעלי מניות של O2Wireless, שצריכה לאשר את המיזוג. אנחנו סבורים שלא אמורה להיות בעיה באסיפה של O2Wireless, ולהערכתנו ההחלטה תעבור. עם אישור המיזוג, זה יהיה עניין של ימים ספורים עד שמניית קבוצת ברן תתחיל להיסחר בנאסד"ק".

המיזוג בין קבוצת ברן ו-O2Wireless, הנחשבת לאחת החברות המובילות בארה"ב בתכנון ובהקמת אתרי תקשורת סלולרית, עבר גלגולים רבים במהלך שמונת החודשים האחרונים, מאז נחתם מיזכר ההבנות הראשון בין הצדדים. לפי מיזכר זה, היתה אמורה ברן לרכוש את O2Wireless בתמורה ל-40.5 מיליון דולר בעסקת מניות ומזומן.

כעבור מספר חודשים, על רקע הירידה החדה בשווי השוק של החברה האמריקאית ולאור תוצאותיה העסקיות ברבעון הראשון של 2002, שונו תנאי העסקה והצדדים חתמו על הסכם לפיו העמידה ברן לזכות O2Wireless קו אשראי של 5 מיליון דולר. כן, הסכימו הצדדים כי המיזוג ביניהם יבוצע בדרך של חילופי מניות בלבד, באופן שלחברה האמריקאית יוקצו כ-10.5% ממניות ברן. הסכם זה שיקף אז ל-O2Wireless שווי חברה של כ-10 מיליון דולר.

לאחר שנמשכה ההרעה בתוצאות O2Wireless - הפסד נקי של כ-18.7 מיליון דולר - הודיעה ברן לחברה האמריקאית כי היא מבקשת לבצע הערכה מחודשת של העסקה ובדיקה נוספת של מצבה הפיננסי. בסיומן של בדיקות אלה הופחת שווי העסקה אל מתחת ל-5 מיליון דולר, כך שהמניות שיוקצו לבעלי המניות ב-O2Wireless יהוו כ-5.4% מהון המניות של קבוצת ברן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully