וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשביר לצרכן מכנס מחר מסיבת עיתונאים דחופה בנוגע לעתיד החברה

אמיר טייג

27.10.2002 / 15:51

בימים האחרונים התרבו הפרסומים כי ספקי המשביר לצרכן הפסיקו את משלוחי הסחורה למחסני המשביר

המשביר לצרכן מכנס מסיבת עיתונאים דחופה מחר ב-8 בבוקר בהשתתפות יו"ר דירקטוריון המשביר, יעקב ליפשיץ. מנכ"ל החברה, עמיקם בן צבי, לא ייקח חלק בהודעה. בימים האחרונים התרבו הפרסומים כי ספקי המשביר לצרכן הפסיקו את משלוחי הסחורה למחסני המשביר וחלקם אף פועלים על מנת למשוך חזרה סחורה שנשלחה. עוד נודע כי מנהלי המשביר פועלים בימים האחרונים להגיע להסדר עם הספקים לגבי פריסה של תשלומי החובות העבר, אשר על פי הערכות מסתכמים בכ-100 מיליון שקל.

כמו כן, דנו מנהלי המשביר עם הספקים על תנאי המשך ההתקשרות בין הצדדים בעתיד ובקיצור תקופת האשראי שיקבל המשביר מספקיו. הערכות הן כי במסיבת העיתונאים יבהירו ראשי המשביר לגבי מצבו הכלכלי של רשת בתי הכלבו הגדולה במדינה, לגבי ההסכמים עליהם הגיעו עם הספקים ולגבי יכולתה של החברה לעמוד בהתחייבויותיה.

ביום חמישי האחרון הודיעה הנהלת רשת המשביר לצרכן לוועד עובדיה ולהסתדרות כי העובדים לא יקבלו את יתרת משכורת ספטמבר לפני סוף אוקטובר. 1,800 העובדים היו אמורים לקבל את משכורת ספטמבר ב-9 באוקטובר, אך רק לפני שבוע שילמה להם הנהלת המשביר 1,000 שקל בלבד עבור החודש שעבר. המשביר לצרכן נמצא בקשיים כספיים קשים בשנתיים האחרונות, אשר נגרמו בעיקר על ידי המיתון הנמשך במשק הישראלי, מודל עסקי מיושן וניהול כושל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully