וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק Burrill&Co גייס 67 מיליון דולר לקרן הון סיכון שביעית בתחום מדעי החיים

בעז בבאי

27.10.2002 / 16:12

הבנק האמריקאי חתם החודש על הסכם שת"פ עם חברת LTS הישראלית, במטרה לקדם שותפויות בין חברות ישראליות ובינלאומיות בתחום הביוטק



בנק ההשקעות האמריקאי בתחום מדעי החיים, בוריל אנד קו. (Burrill & Co), שהחל לפעול החודש לראשונה בישראל, הודיע בסוף השבוע על גיוס ראשוני בהיקף של 67 מיליון דולר לקרן הון סיכון שביעית בתחום מדעי החיים, המתכננת להשלים עד סוף השנה גיוס כולל של 250 מיליון דולר.



הקרן החדשה מתעתדת להשקיע בממוצע סכום של 3-10 מיליון דולר בחברות סטארט אפ בתחום מדעי החיים, בסבבי גיוס ראשון, שני ושלישי.



בנק בוריל, שבסיסו בסן פרנסיסקו, חתם באוקטובר על הסכם שיתוף פעולה עם חברת LTS מקבוצת קסלמן וקסלמן PWC, במטרה לקדם שותפויות אסטרטגיות בין חברות ישראליות ובינלאומיות בתחום הביוטכנולוגיה. החשיפה של בוריל למשק הישראלי תאפשר לבנק האמריקאי לבחון השקעות ישירות בחברות ישראליות בתחום מדעי החיים, באמצעות קרנות ההון סיכון שהוא מנהל.



הבנק מנהל סכום כולל של 400 מיליון דולר בשבע קרנות הון סיכון, המתמחות בתחומי הביוטכנולוגיה, דיאגנוסטיקה, חקלאות, תוספי מזון וחומרים לתעשיית הביוטכנולוגיה. הבנק היה מעורב עד כה בעסקות שיתופי פעולה בהיקף כולל של למעלה ממיליארד דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully