וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאמן משב תעשיות לביהמ"ש: לזמן את רפי פלד, טל יגרמן ודן הלפרין להעיד בנושא אופציית המכר שניתנה ע"י משב לחייל

גולן פרידנפלד

27.10.2002 / 16:37

ע"פ האופציה יכולה חייל לחייב את משב לרכוש ממנה את מניות פויכטונגר השקעות תמורת 50 מיליון שקל; עוד יזומנו למתן עדות סמי וייצמן, מנכ"ל בנק קונטיננטל, ויצחק שנהב, ששימש סמנכ"ל הכספים של משב



נאמן משב תעשיות קרור, אוריאל להב, ביקש היום מבית המשפט לזמן את רפי פלד וטל יגרמן, מראשי קבוצת פלד גבעוני, למתן עדות בעניין האופציה שנתנה משב תעשיות לחברת חייל. על פי האופציה יכולה חייל לחייב את משב לרכוש ממנה את מניות פויכטונגר השקעות שברשותה בתמורה ל-50 מיליון שקל. בנק קונטיננטל, שהעניק את האשראי לחברת חייל לרכישת פויכטונגר השקעות, שיעבד את הזכוית על האופציה הזו לטובתו ובעת התפוררות קבוצת פלד גבעוני ביקש לממש את האופציה ולחייב את משב להעביר לו 50 מיליון שקל תמורת מניות פויטכונגר השקעות.



עוד יזומנו למתן עדות יצחק איסטריק, ששימש כמנהל משב בתקופת חתימת האופציה, יצחק שנהב, ששימש חשב ומנהל כספים בקבוצת משב, דן הלפרין, ששימש כיו"ר דירקטוריון חייל וכדירקטור בבנק קונטיננטל, היועצת המשפטית של בנק קונטיננטל בעת מתן האופציה וכן סמי וויצמן שכיהן בתפקיד מנכ"ל הבנק בעת מתן האופציה.



הנאמן מציין כי האישים הנזכרים נטלו חלק מרכזי בניהולה של חברות משב וחייל ובנק קונטיננטל כדירקטורים בעלי עניין ויועצים עסקיים בעת מתן האופציה.



הנאמן הוסיף כי לצורך ירידה לחקר האמת יזדקק בית המשפט למידע אודות נסיבות מתן האופציה אשר יכולה להינתן רק על ידי עדותם של אלו שנטלו חלק בניהול החברה ובעסקת האופציה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully