וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארי דילר, ראש חטיבת הבידור של ויוונדי בארה"ב, איננו תומך בהפרדתה של יוניברסל

דפנה מאור

27.10.2002 / 18:02

מנהל אולפני יוניברסל ונכסי המדיה של ויוונדי בארה"ב אמר כי הם מרכזיים לפעילותה של ויוונדי



בארי דילר, ראש חטיבת הבידור של ויוונדי-יוניברסל בארה"ב, אמר כי איננו תומך ברעיון של הפרדת החטיבה (UVE), הכוללת את אולפני הסרטים יוניברסל וחברת התקליטים והטלוויזיה שבניהולו. בראיון לעיתון הצרפתי "לה פיגרו" אמר דילר כי נכסי המדיה הללו הם מרכזיים לעסקיה של ויוונדי.



אולפני יוניברסל ושאר נכסי המדיה של ויוונדי בארה"ב נרכשו ברובם מידי סיגראם, חברה קנדית שהיתה בבעלות משפחת ברונפמן. יתר הנכסים נרכשו מבארי דילר.



ויוונדי נמצאת היום בתהליך של שידוד מערכות, הכולל מכירת נכסים גדולים במטרה להקטין את נטל חובותיה. בשבוע שעבר מכרה חלק מחטיבת ההוצאה לאור שלה, לאחר שלא הצליחה למכור את החטיבה במלואה במחיר משביע רצון. עתה מעמידה ויוונדי למכירה נפרדת את האוטון מיפלין, בית ההוצאה לאור שבבעלותה.



הנפקתה של יוניברסל בנפרד מויוונדי נתפסה כמוצא אפשרי לחברה שנאבקת בעול חובות של כ-19 מיליארד דולר ומחפשת את דרכה. ויוונדי נכנסה בסוף השבוע למאבק שליטה מול וודאפון על נכסי הטלקום והסלולר של חברת סגטל, שמחציתה נמצאת בבעלותה.



דילר קיבל את ניהולה של UVE לידיו לאחר שמכר את נכסי הבידור של USA נטוורקס, הכוללים רשתות כבלים, ערוצי טלוויזיה ועסקי הפקת סרטים וטלוויזיה. מקורות בענף טענו כי דילר היה מעוניין לרכוש את UVE בעצמו, אולם הוא הכחיש טענות אלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully