וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: מי השיק את הקולקצייה של ג'יג'י חדיד?

רונית מטיאס

9.10.2016 / 12:04

מה חגג רון אילון, את מי ברך יוסי בכר, מי השיק את הקולקציה של ג'יג'י חדיד לטומי הילפיגר?

גיגי חדיד בישראל

ריין אלישע, רוני מרמלשטיין דידייה וולמה. צילום רונית מטיאס,
ריין אלישע, רוני מרמלשטיין דידייה וולמה/צילום רונית מטיאס

ריין אלישע ודידייה וולמה ממחלקת השיווק והתקשורת העולמית של מותג טומי הילפיגר קפצו לביקור בישראל לרגל פתיחת החנות המחודשת של המותג בקניון רמת-אביב. השניים ניצלו את ביקורם בישראל לביקור בחנות הדגל במתחם שרונה תל-אביב, שם הושקה קולקציית קפסולה מיוחדת שעיצבה הדוגמנית הבינלאומית ג'יג'י חדיד לטומי הילפיגר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'יג'י חדיד/מערכת וואלה!, צילום מסך

רוני מרמלשטיין, מנהלת המותג בישראל, הציגה את הקולקציה, כולל פריטים ייחודיים שהגיעו הישר משבוע האופנה בני-יורק והובאו ארצה למספר ימים. קולקציית המסלול אמנם התעופפה חזרה לאמסטרדם אבל הפריטים שעיצבה חדיד מוצעים למכירה בשתי החנויות.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

או יס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אורי גל ורון אילון/מערכת וואלה!, צילום מסך

רון אילון, מנכ"ל YES; אורי גל, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי ואיציק אליקים, סמנכ"ל הנדסה, השיקו ב"ריבר סייד" את שידורי טכנולוגיית 4K UltraHD המאפשרת צפייה ברזולוציה הגבוהה פי-4 מרזולוציית ה- HD עם עשרות תכנים מעולמות תוכן שונים וממיר המהיר והחזק ביותר שהושק בישראל. אילון, אמר כי yes מקפידה מאז ומתמיד על איכות בלתי מתפשרת, ומובילה את חווית הצפייה בטלוויזיה עם רכש תוכן בינלאומי הטוב בעולם, הפקות מקור איכותיות, שירות לקוחות מצטיין, וטכנולוגיה מתקדמת ביותר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איציק אליקים/מערכת וואלה!, צילום מסך

"השקת שידורי ה-4K UltraHD ממשיכה להציב את yes בחוד החנית של תעשיית הטלוויזיה העולמית, אנו גאים להיות הראשונים בישראל להביא לבתים בישראל את הטלוויזיה של העתיד ואת החוויה העוצמתית של צפייה איכותית וריאליסטית".

החנות שלו

אבישי גורדון חיים זגורי. צילום רונית מטיאס,
אבישי גורדון חיים זגורי/צילום רונית מטיאס

איש העסקים חיים זגורי, מבעלי רשת חנויות iStore ואבישי גורדון, סמנכ"ל השיווק, השיקו ב"קופיולה" בדרום תל-אביב את פעילות רשת חנויות iStore - שותפה ומשווקת רשמית של APPLE בישראל. המוזמנים נהנו מארוחת בוקר של השף בני אזולאי. במקום לנסוע לחנות החדשה שנפתחה בקניון עזריאלי הנגב באר-שבע, הסתפקו המוזמנים בסיור וירטואלי בחנות עם משקפי תלת-מימד.

לישון עם אפליקציה

אבי ברססט  וטים ג'נסן. צילום אילן אמויאל,
אבי ברססט וטים ג'נסן/צילום אילן אמויאל

אבי ברססת, מבעלי הולנדיה, אירח בסניף הדגל של הולנדיה בדן דיזיין סנטר, את פים ג'ונסן מנהל הייצוא של חברת AUPING מהמובילות בעולם לייצור מערכות שינה מתכווננות. גו'נסון הגיע מהולנד לרגל השקת אפליקציית שינה חדשה הבודקת את איכות השינה של המשתמש ומסייעת בשיפורה. האפליקציה בודקת פרמטרים של משקל, גובה, רוחב כתפיים, תנוחת שינה מועדפת, טמפרטורה במיטה וזכתה להצלחה באירופה.

אולימפיים באושילנד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יעקב בן שמעון וג'ני קובה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הנהלת הועד האולימפי אירחה ב"אושילנד" בכפר-סבא את הספורטאים הישראלים שהשתתפו באולימפיאדת ריו 2016. לספורטאים ולמאמנים חולקו תמריצים בסך 1,350,000 שקל כשאורי ששון וירדן ג'רבי קבלו 250,000 שקל כל אחד.

בספורטיביים: גבי לסט, יו"ר קבוצת דלק; רונן אגסי, מנכ"ל הראל השקעות; אורי אלדובי, מנכ"ל אלדובי הלמן; אלכס גלעדי, חבר הועד האולימפי העולמי יגאל כרמי, יו"ר הועד האולימפי; גילי לוסטינג, מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל וראש משלחת ישראל למשחקים האולימפיים; יעל ארד, יו"ר ועדת הספורט בוועד האולימפי בישראל; אביב כהן, מנכ"ל אושירה; רון פורת, מנכ"ל הרבלייף ישראל.

יהלומים וחיוכים

שלמה עשת, קובי קורן, יורם דבש, שמואל שניצר. צלום דני ארוסי,
שלמה עשת, קובי קורן, יורם דבש, שמואל שניצר/צלום דני ארוסי

לקראת יום הכיפורים נערך באולם המסחר בבורסת היהלומים אירוע סיכום.

בחוגגים: יורם דבש, נשיא בורסת היהלומים שאמר כי הברית בין הבורסה לעיריית רמת-גן ממשיכה להוכיח עצמה בשני פרויקטים חשובים הקורמים עור וגידים בימים אלו – הקמת שני מגדלים נוספים ושני מפעלים לייצור אבנים גדולות במתחם; ד"ר יוסי בכר, יו"ר דירקטוריון בנק דיסקונט, שאמר כי המשק הישראלי במצב הרבה יותר טוב ממה שמצפים; קובי קורן, נשיא התאחדות תעשייני היהלומים; שמואל שניצר יו"ר מכון היהלומים.

כלים נאים

חדוה שרון, אורית בנבנשתי, ליאורה אשר, אסנת יפה צימרמן. צילום רונית מטיאס,
חדוה שרון, אורית בנבנשתי, ליאורה אשר, אסנת יפה צימרמן/צילום רונית מטיאס

צמד האמניות ראלי סמית ואסנת צימרמן, ערכו בביתה של סמית ברמת-אביב, השקה לקולקציית הכלים שלהן למותג R+O המוזמנות נהנו מארוחת בוקר, תצוגה ומכירה.

ראלי סמית ואורית מור סיניבר. צילום רונית מטיאס,
ראלי סמית ואורית מור סיניבר/צילום רונית מטיאס

במשיקות: חדווה שרון, מבעלי לייטהאוס; עו"ד אורית בנבנשתי, מבעלי תגבור; ליאורה אשר ואחותה מעצבת הפנים נורית לשם; סיגי גרינבוים; ריבי אירני; עו"ד אורית מור סיניבר שטסה למחרת לני-יורק.

אורלי אשכנזי, נורית לשם, ראלי סמית. צילום רונית מטיאס,
אורלי אשכנזי, נורית לשם, ראלי סמית/צילום רונית מטיאס

הלב

מאיר דנון מיקי שמו אביב משה ויאיר מלכה. צלם הרשלג צלמים,
מאיר דנון מיקי שמו אביב משה ויאיר מלכה/צלם הרשלג צלמים

יאיר מלכה, גלעד אלמוג וניר אדרי, מבעלי קפה גרג גייסו את אביב משה, מיקי שמו ומאיר דנון לשפוט בתחרות אלוף "קרב מטבחים" בדנון-בית הספר למקצועות הקולינריה בנמל ת"א בה התמודדו כ–90 עובדי רשת קפה גרג. מלכה אמר כי המטבח הינו הליבה של הרשת וללא ספק הכי חשוב.

הטוליפ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלונה סטולר, דורון ברנשטיין אלכס סטולר/מערכת וואלה!, צילום מסך

היהלומן דורון ברנשטיין, מבעלי חברת התכשיטים "טוליפ דייאמונדס", פתח בסדרת אירועים לרגל השקת מועדון לקוחות Vip Tulips . ברנשטיין סיפר כי הקים את "טוליפ דיימונדס"ב-1986, עם הידע הרב שרכש בעולם. טוליפ מציעה מגוון תכשיטי זהב ויהלומים, ומתמחה בהקניית מגוון צבעים ליהלומים טבעיים, בטכנולוגיה מתקדמת המאפשרת שליטה מוחלטת בצבע המוגמר של האבן.

העוגן שלה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אורן בר גיל , שרית קליימן, זיו קורן/מערכת וואלה!, צילום מסך

באולם התצוגה של קרוקס אנד מור נערכה הרמת כוסית לסיום פרויקט העוגן שלי, במהלכו גויסו 2 מיליון שקלים שיועברו בשבועות הקרובים לבית החולים הדסה עין כרם למימון מחקר לחולי טרשת נפוצה. שרית קליימן מנהלת סוכנות "סולו" מקבוצת "יולי", שבעלה אריה ביטון חלה בטרשת נפוצה אמרה כי בזכות המסע יוכלו יותר מ-10 חולים נוספים להיכנס לניסוי.

במשיקים: אורן בר גיל, שותף וסמנכ"ל שיווק בקבוצת הודיס; זיו קורן, מנכ"ל פרסום ראובני פרידן; עמוס הורביץ, מנכ"ל ובעלים קרוקס אנד מור; מאיה אפרתי אידלסון, סמנכ"לית "יפה אפרתי תקשורת".

פיות בסנטר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דן פילץ, סמי פלאטו שרון, אלון פילץ, וליאור בן יהודה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סמי פלאטו שרון והאחים דן ואלון פילץ, מבעלי דיזנגוף סנטר, השיקו קמפיין בהיקף של כחצי מיליון שקל, במהלכו
השחקנית ליאור בן-יהודה, מגלמת פייה מהאגדות, מפתיעה את המבקרים בסנטר, ומשלמת על קניותיהם. מידי יום כל קונה זוכה ביום כיף בסנטר בסך 2,500 שקל.

הפרזנטורית

בר פאלי, רוסלנה רודינה, שירז טל, דניאל דה קסטרו ודורון מטלון. צילום שוקה כהן,
בר פאלי, רוסלנה רודינה, שירז טל, דניאל דה קסטרו ודורון מטלון/צילום שוקה כהן

ניאל דה-קסטרו מייסד ומנכ"ל תידי אחקות, מבעלי מותג ' Maelys התקשה לבחור פרזנטורית למותג שנחשב למוביל בקרב נשות עסקים וסלברטאיות, אז הוא בחר ברוסלנה רודינה, בר פאלי, שירז טל ודורון מטלון שמככבות ביחד בסרטון הפרסומת בתפקיד המתמודדות לתפקיד הפרזנטורית.

בקטנה

= לקראת חגי תשרי, הוחלפו כל תוויות יין הר-חרמון לתוויות עם ציורים של ילדי אלו"ט. על כל קניית בקבוק, יתרום יקב רמת הגולן שקל לעמותה. בפסח נאספו 300,000 שקל והמטרה שבחגי תשרי ייאסף סכום דומה. אגב כשקווין קוסטנר היה בארץ ושמע על היוזמה, הציע לחתום על הבקבוק כדי להעלות את ערכו, וביקש שאת כל הסכום שיאספו, יתרמו לילדי אלו"ט.

= ד''ר מסעד ברהום, מנהל המרכז הרפואי לגליל, שב מהכנס השנתי של קק''ל בקלן שהתמקד בנושא הגליל המערבי. ברהום הציג בפני משתתפי הכנס את חזון המרכז הרפואי וההישגים והצמיחה בשנים האחרונות והצליח לגייס כ-250,000 יורו לפרויקט שיפוץ ושידרוג הכניסה הראשית למרכז הרפואי, כחלק מפעילות יצירת סביבה מעודדת החלמה שמובילה עמותת ידידי המרכז הרפואי.

במשתתפים: רעיה שטראוס, נשיאת עמותת ידידי המרכז הרפואי לגליל; מיכאל אילוז- יו''ר העמותה ומנכ''ל ''טבע נאות';, דני עטר יו''ר קק''ל.

= דותן בוכסווילר מנכ"ל געש תאורה-יצרנית תאורה כחול-לבן לשוק המקצועי, ערכה בקיבוץ געש אירוע לשנה החדשה.

בחוגגים: הילה בייניש, מנכ"לית המועצה לבנייה ירוקה; דני שרף, לשעבר נשיא "הנקל סוד"; ישראל עוז, יו"ר המועצה הכלכלית קיבוץ געש; דני בר-משיח, מנכ"ל אסקו ישראל; פאולו מונטניילי, מנהל פיתוח עסקי בחטיבת התאורה פיליפס המשתפת פעולה עם געש תאורה. אבי נוסבאום, אמר שלא ידע שאפשר לדבר כל-כך הרבה על תאורה, והוא יושב בחושך מאחור, "בעצם אולי זה לא רעיון כל-כך גרוע, יש לי שתי בנות בבית, אשמח להישאר עד 21:30 כשיירדמו".

=חברת Wix.com ערכה במסעדת 'מידס', בקיבוץ ברור חיל מפגש Meetup בנושאי פיתוח עסקי לקהילת המפתחים הפורחת של הנגב. האירוע מצטרף לשורת אירועים של סצנת ההייטק ההולכת ומתגבשת באזור עוטף עזה.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully