וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלית רכשה את השליטה במכוורת יד מרדכי: תשלם כ-9.7 מיליון שקל תמורת 51% ממניותיה

אלי דניאל

28.10.2002 / 9:44

העסקה בוצעה לפי שווי של כ-19 מיליון שקל; לפני כארבעה חודשים חתמו הצדדים על מזכר הבנות והעיכוב בחתימת ההסכם נבע מבדיקת נאותות; השלמת העסקה מותנית בקבלת אישור הממונה על ההגבלים העסקיים



יצרנית המזון הישראלית, חברת עלית , הנמצאת בשליטת משפחת שטראוס, מדווחת הבוקר על חתימת הסכם לרכישת 51% מהון המניות ומזכויות ההצבעה במכוורת יד מרדכי בתמורה לכ-9.7 מיליון שקל, בעסקה המשקפת למכוורת שווי של כ-19 מיליון שקל. החתימה על הסכם הרכישה מגיעה כארבעה חודשים לאחר ששני הצדדים חתמו על מזכר הבנות בנושא זה, לאחר שעלית השלימה בדיקת נאותות.



פעילותה העסקית של מכוורת יד מרדכי כוללת ייצור ממרחי דבש, מוצרי בריאות וטבע וחבילות שי מבוססי דבש. בעלית מציינים כי השלמת העסקה מותנית בקבלת אישורו של הממונה על ההגבלים העסקיים ובמספר תנאים מתלים נוספים.



מכוורת יד מרדכי הוקמה והחלה את פעילותה בשנת 1986, והיא נחשבת כיום למשווקת הדבש הגדולה בשוק הדבש ומוצריו בישראל. בשנת 2001 הסתכם מחזור המכירות של המכוורת בכ-39 מיליון שקל.



עלית סיימה את הרבעון השני של שנת 2002 עם הכנסות של כ-530 מיליון שקל, גידול של כ-3% לעומת ההכנסות ברבעון המקביל. בשורה התחתונה הרוויחה החברה כ-6.1 מיליון שקל, גידול משמעותי לעומת רווח של כ-1.1 מיליון שקל שנרשם ברבעון השני של שנת 2001.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully