וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלקום ומתב חתמו על הסכם לשליחת הודעות SMS דו כיווניות בין מכשיר הסלולר לטלוויזיה

ערן גבאי

28.10.2002 / 13:52

גם פרטנר החליטה באחרונה לאמץ את השירות, המבוסס על פלטפורמה של TVGate של קומברס; בסלקום מעריכים שיוכלו בעתיד לחתום על שיתופי פעולה גם עם תבל וערוצי זהב



חברת הכבלים מתב וחברת הסלולר סלקום חתמו השבוע על הסכם לשליחת הודעות SMS דו כיווניות בין המכשיר הסלולרי למקלט הטלוויזיה. בסלקום מציינים היום שהשירות יהפוך בקרוב למסחרי.



המערכת מציעה משלוח דואר אלקטרוני, הודעות טקסט והודעות תמונה בין טלוויזיות דיגיטליות וביניהן לבין מחשבים ביתיים.



גם פרטנר החליטה באחרונה לאמץ את שירות השליחה הדו כיוונית של הודעות כתובות בין לקוחותיה למנויי הטלוויזיה של מתב ולממש את האופציה להתקשרות ארוכת טווח עם מתב. בהנהלת פרטנר בחנו את השפעת ההתלכדות בין המדיות השונות וחששו שהחיבור עם מדית הטלוויזיה הנוחה עשוי לפגוע בחברה, אך הגיעו כאמור למסקנה שכדאי לאמץ את השירות.



שירות הודעות הטקסט (SMS) יפעל בעברית ובאנגלית, כשבשלב מאוחר יותר יתאפשר גם שירות משלוח הודעות תמונה ושירותי תוכן נוספים. בסלקום מעריכים שיוכלו בעתיד לחתום על שיתופי פעולה דומים גם עם תבל וערוצי זהב.



שירות משלוח הודעות SMS מבוסס על פלטפורמת תקשורת iTVGate של חטיבת TVGate של קומברס. מתב היא חברת הכבלים היחידה שביקשה וקיבלה את הרישיון המיוחד להעברת שירות SMS בטלוויזיה ולא התבקשה לשלם בעבורו.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully