וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחוזי דחה בקשה דחופה של מנכ"ל גו נקסט, הרצל עוזר, להקצות לו 1.5% ממניותיה

אסף ברגרפרוינד

28.10.2002 / 14:27

עוזר הגיש את הבקשה לאחר שנודע לו שפלאפון וסאני.קום מתכוונות לקיים אסיפת בעלי מניות מיוחדת, שבה יתקבלו החלטות מהותיות הקשורות לעתידה



בית המשפט המחוזי בתל אביב דחה את בקשתו של מנכ"ל גו נקסט, הרצל עוזר, לחייב את החברות פלאפון וסאני.קום, בעלי המניות של החברה, להקצות לו 1.5% ממניותיה. עוזר הגיש את הבקשה בדחיפות, לאחר שנודע לו שבעלות המניות בגו נקסט מתכוונות לקיים אסיפת בעלי מניות מיוחדת שבה יתקבלו החלטות מהותיות הקשורות לעתידה.



לטענתו, קיים חשש שיוחלט על פירוק החברה. עוד טוען עוזר כי בימים האחרונים נודע לו כי אחד מראשי חברת פלאפון אמר לאחד הסמנכ"לים בגו נקסט, כי הכוונה היא לפרק את החברה ולספח חלקים ממנה ליחידות מקבילות בחברת פלאפון. כמו כן, טוען עוזר כי פלאפון מתכוונת לקחת את המותג של החברה לשימושה וגם את לקוחותיה.



אם תתקבל החלטה של פירוק מרצון, אומר עוזר, ייגרם לחברה נזק בלתי הפיך. לטענתו, בעלי המניות ודירקטורים בחברה מסתירים ממנו בשבועיים האחרונים את תוכניותיהם אך למרות זאת הגיע אליו מידע, כי היום יש בכוונתם להביא את החברה לסיום פעילותה העסקית.



השופט יהודה זפט קבע כי עוזר אינו בעל מניות ולכן אינו זכאי לסעדים שיש בחוק לבעלי מניות. זפט קובע כי אם במסגרת הסכם ההעסקה של עוזר יש לו זכות לקבלת מניות של החברה, על מנת לאכוף זכות זו עליו לפנות לבית הדין לעבודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully