וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ הבידור E יערוך מיתוג מחדש

28.10.2002 / 14:37

משיק לוח שידורים חדש, אתר אינטרנט ואריזה חדשה לערוץ; מהלך המיתוג המחודש ילווה במסע פרסום בערוץ 2, בבתי הקולנוע ובפעילות קידום מכירות

ערוץ הבידור "E!" עורך מיתוג מחדש החל מה-3 בנובמבר. התהליך יבוא לידי ביטוי בחשיפת אריזה חדשה, וכן בהעלאת לוח שידורים חדש ובהשקת אתר אינטרנט בארץ. הצעד ימשיך את תהליך המיתוג העולמי של הערוץ, שהחל בארה"ב.

המיתוג החדש מבוסס על הסיסמה "נועז, זוהר וחושפני". הערוץ יחל לשדר מדי יום את מהדורת החדשות של E! ומבזקי חדשות בידור מהארץ ומהעולם כל חצי שעה. לוח השידורים החדש עוסק בתעשייה ההוליוודית, בתחומי אופנה, סטייל, סלבריטאים, סרטי קולנוע חדשים, ועוד. כמו כן תעלה לשידור רצועה מיוחדת העוסקת בסגנון חיים, סדרה בשם "נשות הבידור", וסדרת תוכניות על מאחורי הקלעים של תוכניות אהובות כגון E.R, סקס ועיר הגדולה, ועוד.

מהלך המיתוג ילווה במסע פרסום ובפעילות קידום מכירות. הקמפיין יכלול סרט פרסומת בערוץ 2, בערוצי הכבלים והלוויין ובבתי הקולנוע של ג.ג., ומודעות צבע בשבועונים. פעילות הקד"מ תבוא לידי ביטוי בדיוור ישיר למועדון הלקוחות של הערוץ, וכן חלוקת פליירים של הערוץ בכל מוקדי המכירות של הכבלים ושל YES, ומבצעי מכירות לרכישת הערוץ בהנחה שיחלו בנובמבר.

!E, הנמצא בבעלות חברת טלעד ערוצי שידור (חברה בת של זכיינית ערוץ 2 טלעד, הנמצאת כרגע בבעלות נאמן - ג'ון בוק), משודר בכבלים הדיגיטליים (ערוץ 41) ובלוויין (ערוץ 18). הערוץ החל את שידוריו בארה"ב ב-1990, ובארץ הוא עלה לאוויר עם עליית YES ביולי 2000. הגרסה הישראלית מופקת ונארזת בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully