וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנית מרחיבה פעילותה בתחום התשתיות: תחבור לאוסיף, יונדאי ודייהו להתמודדות על מכרז הרכבת הקלה בת"א

אלי דניאל

28.10.2002 / 14:47

עתידה להחזיק ב-25% מזכויות הקונסורציום; החברה הנכדה, טמבור אקולוגיה, ששותפה בקבוצת ויה מאריס שזכתה בשני מכרזי התפלה, צפויה להרחיב את פעילותה בתחום זה גם לארה"ב ואוסטרליה



חברת גרנית הכרמל הנמצאת בשליטת משפחת בורוביץ', תאגיד גלנקור, חברת אמפל וישעיהו לנדאו, מתכוונת להרחיב את פעילותה בתחום התשתיות, הן במגזר התחבורה והן במגזר ההתפלה.



החברה מתכוונת לחבור לאוסיף ולשתי החברות הדרום קוריאניות - יונדאי ודייהו, בכדי להתמודד במשותף על מכרז הרכבת הקלה בת"א. מי שצפוי להוביל את הקונסורציום הינו דורון אביב, יו"ר דירקטוריון חברת אוסיף. חלקה של גרנית בקבוצה זו עתיד לעמוד על 25%, בדומה לחלק היחסי של החברה במרבית פרויקטי התשתית בהם היא מעורבת.



במקביל, החברה הנכדה - טמבור אקולוגיה, מתעתדת להרחיב את פעילותה אל מחוץ לגבולות המדינה.
ל-TheMarker נודע כי בכוונת טמבור אקולוגיה להתמקד תחילה בהקמת מתקני התפלה בארה"ב ובאוסטרליה, שתי מדינות אשר סובלות בשנים האחרונות מתהליך התייבשות. בשלב מאוחר יותר, מתעתדת החברה לפתח את פעילותה במדינות נוספות.



טמבור אקולוגיה ביצעה במהלך השנתיים האחרונות קפיצת מדרגה משמעותית מבחינת היקף פעילותה, לאחר שהיתה לחברה הראשונה שהקימה בישראל מפעל להמתקת מים מליחים באתר קציעות. במקביל, קבוצת ויה מאריס (Via Maris Desalination) בה היא שותפה זכתה בשני מכרזים להקמת מתקני התפלה - האחד, בפלמחים בהיקף של כ-30 מיליון מ"ק לשנה; השני, באשדוד בהיקף של כ-45 מיליון מ"ק.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully