וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספיאנס: חוזה אסטרטגי עם חברת הביטוח האמריקאית אוקסידנטל בשווי של מיליון דולר

גתית פנקס

28.10.2002 / 15:19

חלק מן ההכנסות הוכרו כבר ברבעון השני של השנה; ספיאנס קיבלה אזהרה טלפונית מהנהלת הנאסד"ק לקראת מחיקה ממסחר מהרשימה הראשית; סמנכ"ל הכספים: "נערער על ההחלטה"



ספקית פתרונות ה-IT הישראלית ספיאנס הודיעה היום כי חתמה על חוזה אסטרטגי עם חברת הביטוח Occidental מצפון קרוליינה, המתמחה בביטוח פגיעות גוף ושריפות. שווי העסקה מוערך בכמיליון דולר, כאשר חלק מן ההכנסות הוכרו ברבעון השני של השנה והשאר (החלק הארי) יוכרו עד הרבעון השני של 2003.



הפתרונות של ספיאנס יספקו לחברת הביטוח ערוץ מבוסס אינטרנט עבור מערכותיה המסורתיות, ויאפשרו קשר רציף בין כל סוכניה של חברת הביטוח בצורה יעילה, שתייתר את השימוש בטלפונים ופקסים ויסייע לחסוך בהוצאות תפעוליות. לדברי יובל הדרי, סמנכ"ל הכספים של ספיאנס, המערכת תאפשר לחברת הביטוח לשווק מוצרים חדשים שלה ותהליך החיתום יעשה ישירות באמצעות הסוכנים בעצמם.



ספיאנס תספק את פתרון ה-eMerge שלה, מוצר הדגל שמיועד לניהול בסיסי נתונים גדולים וחיבור בין מערכות המידע השונות בארגונים גדולים. סוכניה של חברת הביטוח הם חברים בקהילת MGA- Managing General Agents של Occidental, והפתרון יסייע לקישוריות ביניהם.



תימחק ממסחר ברשימה הראשית?



"החוזה עם אוקסידנטל הוא חלק מהמהלך של ספיאנס להיכנס לתחום של פתרונות ורטיקליים בארה"ב עבור שוק הביטוח", אומר הדרי, "והוא כולל אלפי סוכנים של חברת הביטוח האיזורית". לדבריו בארה"ב ובעולם כולו החברה נמצאת במו"מ בשלבים כאלה או אחרים עם 20 לקוחות - חלקם הם לקוחות קיימים של החברה וחלקם חדשים. "בצורה מסורתית, שיעור הסגירה שלנו של עסקות מתוך אלה שבצנרת הוא גבוה מאוד", הוא אומר.



שווי השוק של ספיאנס הוא כ-19 מיליון דולר, ובתחילת ספטמבר מניית החברה ירדה אל מתחת לרמת הדולר (כיום מחירה הוא 75 סנט). בכך, המניה אינה עומדת "על הנייר" בכללי השימור של הרשימה הראשית של הנאסד"ק הדורשים מחיר מניה גבוה מדולר בודד. "אנחנו מניחים שבימים הקרובים נקבל התרעה רשמית לפני מחיקה ממסחר", אומר הדרי ומוסיף כי בינתיים החברה קיבלה אזהרה טלפונית במסגרת שיחה עם הבורסה. מכל מקום, החברה שוקלת צעדים שונים ומתכוונת בכל מקרה לערער על רוע הגזירה.







מחר תפרסם ספיאנס, לפני פתיחת המסחר, את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של 2002. החברה לא סיפקה תחזיות, וברבעון השני של השנה היא דיווחה על הכנסות של 16.3 מיליון דולר, רווח תפעולי של 635 אלף דולר ורווח נקי של 124 אלף דולר. סך האמצעים הנזילים של החברה היו 15.6 מיליון דולר בסיום הרבעון השני, ומנגד, התחייבויותיה לזמן קצר היו 34.9 מיליון דולר. הונה העצמי של ספיאנס הוא 10.9 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully