וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה בגביע יוגורט: תנובה משיקה את "יופלה דאבל קרם" - שטראוס משיקה את "דנונה קרם דה-לה קרם"

רוני קורן-דינר

28.10.2002 / 15:36

תנובה טוענת ששטראוס שמעה על הפיתוח הסודי של ה"יופלה" החדש וניסתה להקדים אותה; שטראוס: "דנונה החלה בפיתוח הסדרה החדשה כבר לפני כשנתיים"



מלחמת היוגורטים בין תנובה ושטראוס נמשכת, ועתה בקטגוריה חדשה של יוגורטים קרמיים היכולים לשמש קינוח. לאחר שתנובה השיקה את סדרת הדיאט של "יופלה", היא משיקה כעת את הסדרה "יופלה דאבל קרם". שטראוס לא נשארת חייבת, ומשיקה את "דנונה קרם דה-לה קרם" בתוספת שמנת.



בתנובה טוענים שהחלו בפיתוח ה"יופלה" החדש, בהשקעה של חצי מיליון דולר, כבר לפני חצי שנה. שטראוס, לדבריהם, שמעה על הפיתוח הסודי והקדימה אותם עם הוצאת הידיעה לעיתונות, בעוד שהמוצר כלל לא הגיע עדיין למדפים. בשטראוס דוחים את הטענות מכל וכל. "שטראוס החלה ביבוא דנונה קרם דה לה קרם כבר לפני כשנתיים, ובעבר חשפנו כוונה זו בכלי התקשורת. רק כעת, עם הקמת קו פיתוח נוסף של המוצר בדנונה צרפת, מתאפשר לנו להביא לצרכן הישראלי את היוגורט הטוב בעולם. מדובר במהלך שמתוכנן זמן רב, שהחל לצאת אל הפועל בחודשים האחרונים".



מכל מקום, מסיבת העיתונאים שתיכננה תנובה לשבוע הבא לכבוד הקרם של יופלה, בוטלה, והחברה הקדימה את הוצאת המידע על היוגורט החדש להיום.



סדרת "יופלה דאבל קרם" תשווק בגביעים זוגיים, בארבעה טעמים: פרפה אגוזים, מוס לימון, פרפה קוקוס ומוס קפה - 4.5%-6.5% שומן. המחיר המומלץ לאריזת המכילה 2 גביעים יהיה 5.50 שקל.



שטראוס תשווק את "דנונה קרם דה-לה קרם" בגביעי צנצנת זכוכית, בטעמי וניל צרפתי, פטל יער אדום ואפרסק ים תיכוני. המוצר יוצע למכירה בקרטונטה, המכילה 4 גביעים, במחיר 10.90 שקל. השקת הסדרה תיתמך בקמפיין פרסום וקד"מ באמצעות משרד פרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R.



לפי דו"ח נילסן הכמותי לספטמבר 2002, בקטגורית יוגורט הפירות, "יופלה" מחזיק ב-44.5%, ואילו דנונה מחזיקה ב-40.9%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully