וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: סיטיגרופ עולה ב-4.3%; מניות ה-PC עולות בעקבות תחזית חיובית של Dell

דפנה מאור

28.10.2002 / 21:37

עליות במניות מרק ושרינג פלו בעקבות אישור של ה-FDA לתרופה נגד כולסטרול מתוצרתן



העלאת המלצות על המגזר הבנקאי, ובשורות חיוביות מפי מנכ"ל Dell מובילים לעליות נרחבות בבורסות וול סטריט. מגמה חיובית נראית גם במגזר התרופות בעקבות אישור תרופה חדשה של מרק ושרינג פלו.



ליהמן ברדרס העלה את דירוג מניית סיטיגרופ ל"משקל יתר" מ"משקל שווה", בנימוק כי מיתון חוזר בכלכלת ארה"ב אינו סביר. כמו כן העלה הבנק את המלצתו על ענף הבנקים כולו מ"שלילי" ל"נייטרלי". מניית סיטיגרופ עולה ב-4.3%; ג'יי.פי מורגן צ'ייס עולה ב-1.9%.



בשורה חיובית למגזר הטכנולוגיה סיפק מייקל דל, מנכ"ל חברת המחשבים Dell. דל אמר כי הביקוש למוצרי החומרה של דל מפגין שיפור בשבועות האחרונים. החברה מתכננת להשיק מחשב כף יד חדש בארה"ב בקרוב, ומחשב PC זעיר, וצופה כי תחום זה יסייע להאיץ את צמיחתה. מניית דל עולה ב-1.2%. בעקבותיה עולה מניית המתחרה HP ב-5.3%.



קומקאסט (סימול CMCSK), חברת הכבלים הגדולה בארה"ב, עברה לרווח של 75.6 מיליון דולר ברבעון השלישי בזכות גידול בהכנסות ממנויים. ברבעון המקביל רשמה החברה הפסד של 106.8 מיליון דולר. מנייתה עולה ב-4.9%.



מרק (סימול MRK) ושרינג פלו (סימול SGP) קיבלו את אישור ה-FDA לתרופה משותפת שלהן בשם Zetia, להפחתת כולסטרול. לתרופה פוטנציאל מכירות של מיליארדי דולרים, מעריכים אנליסטים. מניית מרק עולות ב-2.8%; מניית שרינג פלו עולה ב-5.7%.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully