וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברה לישראל וקרן ההשקעות אייפקס פורשות מהמכרז לרכישת מניות בזק

ערן גבאי

28.10.2002 / 15:39

החברות טוענות כי מן הראוי היה לסיים מספר נושאים מהותיים הכוללים את המלצות ועדת גרונאו והמחלוקת סביב המקרקעין, בטרם ייפתח חדר המידע בחברה * המועמדים להפרטת בזק מבקשים לדחות את פתיחת חדרי המידע * פולאר תפרוש מהמכרז להפרטת בזק



החברה לישראל וקרן ההשקעות אייפקס הודיעו היום לרשות החברות הממשלתיות ולבורסה על פרישתן מהמכרז לרכישת מניות בזק , כחלק מהניסיון להפרטת החברה. ההערכות הן שגם קבוצת פולאר עשויה להודיע על פרישה מהמכרז.



החברה לישראל כותבת במכתבה לרשות החברות הממשלתיות, שפרישתה נכונה לשלב זה ומותירה בכך פתח לחזרתה למכרז באם ישונו תנאי הליך המכירה.



החברה לישראל מציינת שמן הראוי היה לסיים מספר נושאים מהותיים הכוללים את המלצות ועדת גרונאו לקביעת התעריפים של בזק והמחלוקת סביב המקרקעין, בטרם ייפתח חדר המידע בחברה, זאת כדי שיתאפשר לה לבצע הערכת שווי מסודרת.



כמו כן, מעבירה החברה לישראל ביקורת על האפשרות שקבוצת שמרוק-סבן תיכנס למכרז בדלת צדדית, וטוענת כי היה ראוי שהגופים המנהלים את ההפרטה היו מגבשים את דעתם בנוגע לגופים שזכאים להשתתף במכרז באופן ברור יותר.



במידה שתנאי הליך המכירה ישונו, בעיקר לעניין מבנה המכירה, תשקול מחדש החברה לישראל את השתתפותה.



מחר אמורות הקבוצות המשתתפות בהליך לרכישת מניות בזק להפקיד ערבות בסך 15 מיליון שקל עבור כניסתן החל מה-15 בנבומבר לחדר המידע של בזק.



היה ברור לכל העוסקים בהליך ההפרטה שהשלב בו יתבקשו החברות להפקיד את הערבות יהיה הרגע שבו חלקן יחליטו לפרוש מהמכרז.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully