וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: ירידות במדדים המובילים

28.10.2002 / 22:40

צורן עולה ב-5%; מגל מאבדת 1% לאחר שדיווחה על ירידה של 11% מהכנסות הרבעון הקודם ל-9.4 מיליון דולר; הרווח הנקי הצטמצם ב-70% ל-220 אלף דולר; צ'ק פוינט יורדת בכ-2%

שבוע המסחר נפתח במגמה חיובית, בהמשך לשישה שבועות רצופים של עליות. זאת, על רקע העלאת ההמלצה של בנק ההשקעות ליהמן ברדרס לחברת סיטיגרופ בפרט ולמגזר הבנקים בכלל. אך במהרה עברו המדדים למסחר תנודתי. כעת הנאסד"ק והדאו ג'ונס יורדים שניהם ב-0.6%.

מדד נאסד"ק פתח את שבוע המסחר ברמה של 1,331 נקודות לאחר זינוק של כ-17% בשלושת השבועות האחרונים. הדאו ג'ונס ניצב ברמה של 8,443 נקודות לאחר שהוסיף כ-12% בתקופה זו.

בין החברות הישראליות, חברת מגל מערכות ביטחון פירסמה את תוצאותיה לרבעון השלישי ולאחר הנעילה צפויות לדווח טריון ורדוויו על תוצאותיהן לרבעון השלישי.

המניות הישראליות הכבדות נסחרות בירידות, בהתאם למגמה בשוק. אמדוקס יורדת ב-1%, מרקורי מאבדת 0.5% וצ'ק פוינט יורדת ב-2%.

מניית מגל מאבדת כעת 1% במחזור גבוה לאחר שהחברה דיווחה על ירידה של 11% בהכנסותיה לעומת הרבעון הקודם, לרמה של 9.4 מיליון דולר. ביחס לרבעון המקביל מדובר בירידה של 10%. יזהר דקל, מנכ"ל החברה, ציין כי "הירידה בהכנסות נגרמה בעיקר כתוצאה מעיכוב שנגרם על ידי הלקוח בביצוע פרויקטים". הרווח הנקי ברבעון השלישי הסתכם ב-220 אלף דולר או 3 סנט למניה - ירידה של 76% מהתקופה המקבילה ושל 70% מהרבעון השני. במסחר בתל אביב הוסיפה מניית החברה 4.4% במחזור ער.

מניית צורן עולה כעת ב-5% בהמשך לעלייה של 11% במסחר ביום שישי. צורן פירסמה ביום חמישי לאחר המסחר דו"חות טובים שעלו על התחזיות, ובתי ההשקעות ממשיכים להזרים דו"חות המנתחים את תוצאות החברה. בבית ההשקעות CIBC אמרו כי "פוטנציאל השחיקה במחיר המניה הינו מוגבל בשל הצפי להמשך הגידול במזומנים של החברה". האנליסטים חזרו על המלצת "תשואת יתר" (Sector Outperformer) במחיר יעד של 25 דולר - פרמיה של 75% על מחירה הנוכחי. "אנו ממשיכים להאמין שמעמדה המתחזק של צורן בשוק השבבים ל-DVD ולמצלמות דיגיטליות טומן עבורה הזדמנויות צמיחה חזקות", אמרו.

מניית טריון מוסיפה כעת 4%. החברה, המפתחת ומייצרת מודמים עבור חברות כבלים, צפויה לדווח היום על הפסד נקי של 15-25 מיליון דולר או 35-39 סנט למניה, כך לפי תחזית החברה ביולי. במחצית אוגוסט הודיעה טריון על קיצוץ של 165 משרות - 25% מכוח האדם בחברה. בגין ארגון מחדש זה החברה צפויה לרשום היום הוצאה חד פעמית של 2.5-3.5 מיליון דולר. שווי השוק של טריון בנאסד"ק מסתכם ב-200 מיליון דולר לאחר שמניית החברה איבדה 66% מתחילת השנה.

קליקסופטוור דיווחה היום כי היא עשויה לצרף את משרד רוה"ח ברייטמן-אלמגור כמחליף למשרד ליובושיץ-קסירר בביקורת דו"חותיה. זאת, לאחר שוועדה פנימית שמינתה החברה, שבה היה חבר גם ברייטמן-אלמגור, המליצה לפטר את ליובושיץ-קסירר ולערוך מחדש את דו"חות החברה ל-2000-2002. מניית החברה מוסיפה 24% במחזור זעום.

מניית אם סיסטמס מאבדת כעת 6% ומניית טאואר מוסיפה 11% במחזור ער יחסית לממוצע בה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully