וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: מגמה חיובית במניות הטלקום - לוסנט עלתה בכ-9.4% ונורטל ב-9.7%

רונן סרברניק

28.10.2002 / 23:55

מגמה חיובית במניות המחשבים בעקבות הודעה חיובית של דל; עליות שערים במניות הבנקאות והתרופות; ג'יי פי מורגן עלתה ב-4.3%; שרינג פלאו עלתה ב-3.8%



העלאת המלצות על המגזר הבנקאי הובילו לעליות במניות הבנקים, אך מניות יצרניות מוצרי הצריכה משכו את הדאו לירידה של 0.9%. למרות שמניות השבבים וה-PC רשמו עליות שערים, נסגר הנאסד"ק בירידה של 1.2%. מגמה חיובית נרשמה במגזר התרופות בעקבות אישור תרופה חדשה של מרק ושרינג פלו.

ליהמן ברדרס העלה את דירוג מניית סיטיגרופ (C:NYSE) ל"משקל יתר" מ"משקל שווה", בנימוק כי מיתון חוזר בכלכלת ארה"ב אינו סביר. כמו כן העלה הבנק את המלצתו על ענף הבנקים כולו מ"שלילי" ל"נייטרלי". מניית סיטיגרופ עלתה ב-1.7%; ג'יי.פי מורגן צ'ייס (JPM:NYSE) עלתה ב-4.3%.



בשורה חיובית למגזר הטכנולוגיה סיפק מייקל דל, מנכ"ל חברת המחשבים Dell. דל אמר כי הביקוש למוצרי החומרה של דל (DELL:NASDAQ) מפגין שיפור בשבועות האחרונים. החברה מתכננת להשיק מחשב כף יד חדש בארה"ב בקרוב, ומחשב PC זעיר, וצופה כי תחום זה יסייע להאיץ את צמיחתה. למרות זאת נסגרה מניית דל בירידה ב-0.3%. מניית המתחרה HP סיימה בעלייה של 4.5% בעקבות העלאת המלצה של אנליסט ליהמן ברדרס.

קומקאסט (סימול CMCSK), חברת הכבלים הגדולה בארה"ב, עברה לרווח של 75.6 מיליון דולר ברבעון השלישי בזכות גידול בהכנסות ממנויים. ברבעון המקביל רשמה החברה הפסד של 106.8 מיליון דולר. מנייתה נסגרה בעליה של 1.3% לאחר שפתחה את המסחר בעליה של 5%.



מגזר הטלקום רשם עליות שערים אף הוא: לוסנט עלתה בכ-9.4%; נורטל עלתה 9.7% ו-JDS יוניפייז עלתה ב-3.6%. סיסקו (סימול CSCO) ירדה ב-7.5% בעקבות הורדת המלצה מצד מורגן סטנלי.



מרק (סימול MRK) ושרינג פלו (סימול SGP) קיבלו את אישור ה-FDA לתרופה משותפת שלהן בשם Zetia, להפחתת כולסטרול. לתרופה פוטנציאל מכירות של מיליארדי דולרים, מעריכים אנליסטים. מניית מרק עלו ב-2.5%; מניית שרינג פלו עלתה ב-3.8%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully