וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים משיק שורת חידושים טכנולוגיים

26.10.2016 / 8:25

בין החידושים שמשיק הבנק: סניף אישי בתוך האפליקציה, טיפים דיגיטליים המותאמים אישית לפעולות ולצרכים של הלקוח ודיילים בסניפים שידריכו אותו על אייפד. "נוחות טכנולוגית יחד עם מגע אישי"

הפועלים אפליקציה.
הפועלים אפליקציה

כשלב נוסף במסגרת אסטרטגיית "בנקאות אנושית, אישית וטכנולוגית" משיק בנק הפועלים סדרת חידושים טכנולוגיים. בין החידושים המושקים: סניף אישי בתוך האפליקציה, טיפים דיגיטליים המותאמים אישית לפעולות ולצרכים של הלקוח ודיילים בסניפים שידריכו אותו על אייפד, איך נכון להשתמש בכלים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר.

סדרת החידושים כוללת שילוב של שני מהלכים מרכזיים: חיבור בין האפליקציה הבנקאית בסמארטפון לבנקאים בסניפים, והעצמה דיגיטלית של הלקוחות באמצעות בנקאים מיומנים שעברו הכשרה ייחודית וצוידו באייפדים שישדרגו משמעותית את חווית השירות בסניף.

"המוצרים והשירותים החדשים עליהם אנחנו מכריזים היום מהווים שלב נוסף ביישום אסטרטגיית השירות שלנו", אמר ראש החטיבה הקמעונאית והמשנה למנכ"ל בנק הפועלים, רונן שטיין, "בשיחות השוטפות שאנחנו מנהלים עם לקוחותינו אנחנו מבינים שחלקם תופסים את הטכנולוגיה כמאיימת, כמייצרת ריחוק רגשי והיעדר יחס אישי. זה בדיוק האתגר שעמד לפנינו - איך לפתח ולשלב בצורה אופטימלית את כל היכולות והכלים על מנת לאפשר לכל הלקוחות שלנו לקבל את השירות הטוב ביותר, באופן שיאפשר להם ליהנות גם מכלים טכנולוגיים מתקדמים המספקים עצמאות ונוחות, תוך מתן דגש על נראות ותחושה אנושית וטבעית יותר, וגם ממגע אישי ויכולת מקצועית של בנקאי שמכיר אותך. שילוב זה הוא שמייצר את השירות הבנקאי המעולה שאנחנו תמיד שואפים לתת ללקוחותינו. אנחנו לא מחייבים אותם לבחור בין האישי והטכנולוגי, אנחנו מאמינים שאפשר לתת להם יותר - גם אנושי גם אישי וגם טכנולוגי".

וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully