וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: ורטהיימר מארחת בגלריה

רונית מטיאס

26.10.2016 / 11:31

אחרי החגים כבר כאן, מי הגיע לפתיחת התערוכה של אריאלה ורטהיימר, את מי פגשה תלמה בירו בארה"ב, מה השיקו יוני וקסמן וגיא כהן

החופש להשתחרר

ליאורה עופר, יעל טבת קלגסבלד, דפנה חלף  גבאי. רונית מטיאס,
ליאורה עופר, יעל טבת קלגסבלד, דפנה חלף גבאי/רונית מטיאס

האמנית אריאלה ורטהיימר השיקה אמש בגלריית פרקש ביפו העתיקה תערוכת יחיד בשם "החופש להשתחרר-קופסאות אור המציגה סדרת עבודות אמנות המשלבות מולטי מדיה, צילום, ציור ותאורה. ורטהיימר מצלמת ומציירת מזה 20 שנה ולפני שנה פתחה סטודיו בקיבוץ גלויות בתל-אביב. זו הפעם הראשונה שהיא מציגה תערוכת יחיד. התערוכה תינעל ב-14 לנובמבר 2016 כשכל ההכנסות קודש למחלקה אונקולוגית באחד מבתי החולים בארץ.

אריאלה ורטהיימר, עופרה שטראוס, איתן ורטהיימר. שוקה כהן
אריאלה ורטהיימר, עופרה שטראוס, איתן ורטהיימר/שוקה כהן

באמנותיים: עופרה שטראוס; ליאורה עופר; יעל טבת קלגסבלד; מיכל הרצוג; ענת ויהושוע קסטיאל, ששבו מחופשה; רון קליין, מנכ"ל אתרים; אניה בוקשטיין חברתה של מאיה ורטהיימר; דידי הררי; נתן זהבי, אהרון פרקש בעל גלריה אייל גפן והמשפחה: הבעל איתן ורטהיימר, הזמרת והיוצרת סיון טלמור עם בעלה עודד והתינוק, והשחקנית מאיה ורטהיימר ובעלה אסף זמיר, סגן ראש עיריית תל-אביב; בניהם של ורטהיימר גיא, דניאל ואסף; אירית, אחותו של איתן.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
איתן ורטהיימר, סיון טלמור ובנה, אריאלה ומאיה ורטהיימר. שוקה כהן, מערכת וואלה! NEWS
איתן ורטהיימר, סיון טלמור ובנה, אריאלה ומאיה ורטהיימר/מערכת וואלה! NEWS, שוקה כהן

לילה לבן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איילת צרפתי רוזן וגיל גזית/מערכת וואלה!, צילום מסך

אילת צרפתי רוזן, מנכ"לית אי.דיגיטל, וגיל גזית, מנכ"ל שרונה, חגגו את לילה לבן בחנות אי.דיגיטל במתחם שרונה. האירוע נפתח בקוקטייל למוזמנים בחנות, לכבוד השקת האייפון 7, כשבחצות נפתחו דלתות החנות למכירה לקהל הרחב.

מאונליין למובייל

גיא כהן ויוני וקסמן. שלומי יוסף,
גיא כהן ויוני וקסמן/שלומי יוסף

יוני וקסמן, סמנכ"ל ה-IT של אופיר טורס וגיא כהן, מנכ"ל ענקית התוכנה העולמית לסליקת כרטיסי טיסה ותיירות - SABRE בישראל, חנכו את אתר המובייל החדש של אופיר טורס המבוסס על התשתיות הטכנולוגיות המתקדמות של SABRE לשימוש במובייל. השניים אמרו כי האתר מתמודד עם מעבר שוק האון-ליין בתיירות להזמנות במובייל, וכי בעונות השיא, מתבצעות עשרות אלפי הזמנות בחודש דרך המובייל. האתר החדש מאפשר תהליך קצר ויעיל של הזמנת החופשה. את האתר בנתה חברת לוגנט המתמחה בתחום התיירות המקוונת. ירון שר-שלום, מנכ"ל לוגנט, אמר כי אתר מובייל העומד על שלושה אבני יסוד, חדשנות, גמישות ואמינות.

גדולים מהחיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ליאור שמואלי ועדן בז זקן/מערכת וואלה!, צילום מסך

עמותת גדולים מהחיים הפועלת לשיפור איכות חיי ילדים חולי סרטן ורווחתם, ערכה הפנינג לכ-150 משפחות בחוף דור עם פעילויות ואטרקציות לילדים כמו קייקים וספים, מתנפחים, ספורט אתגרי של טיפוס על חבלים, פינת קעקועים, פינת איפור פנים וגוף והופעות של כוכבי סדרת הילדים חיפזון וזהירון ועדן בן-זקן.

שיווק עולמי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ינוש ותלמה בירו/מערכת וואלה!, צילום מסך

תלמה בירו, מנכ"לית איגוד השיווק, ובעלה עו"ד ינוש בירו, שבו מחופשה בניו-יורק ואורלנדו, שם התקיים כנס השיווק האמריקני השנתי. תלמה פגשה אנשי שיווק אמריקניים מחברות כמו מקדונלדס, גוגל ופייסבוק, וינוש פגש שניים מחבריו ללימודי המשפטים באוניברסיטת קולומביה, שהיו משפטנים ועומדים היום בראש חברות מסחריות מובילות. לפני שעזבו הזמינה בירו את כולם להגיע לכנס השיווק שתקיים בקיץ בישראל.

גשר בחג

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יפית גרינברג וצבי מיתר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתיאטרון גשר נערכה פרמיירה להצגת הילדים "רוח התיאטרון" -מחזה מקורי מאת רועי חן, בבימויו של אמיר וולף, הצגה שנייה בסדרה מיוחדת של תיאטרון גשר לכל המשפחה.

בתרבותיים: חנה ובני פרי-זן; יפית גרינברג; אודי רקנאטי; אהרון ברנע; רפי רשף ונורית גלרון שפרגנו לרוני רשף, האחיינית של רפי שכתבה את המוזיקה להצגה.

הפרזנטורית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ליאת בר מיכל ינאי, אריאל תובל/מערכת וואלה!, צילום מסך

רגע לפני חגיגות יום הולדת לבעלה איש העסקים בן מוסקל, התייצבה השחקנית וכוכבת הילדים מיכל ינאי, פרזנטורית עצמל'ה-רשת רהיטי ילדים, במתחם שהקימה החברה בתערוכת ריהוטים 2017 בגני התערוכה תל-אביב, אריאל תובל, בעלים ומנכ"ל רשת עצמל'ה, סיפר כי זו השנה ה- 17 שהוא משתתף בתערוכה.

תורמים ברשת

פזית הרמן פודים, ניר צוק, אסף תדהר, שיאל נובוקובסקי ואלי כהן. מודי שופיל,
פזית הרמן פודים, ניר צוק, אסף תדהר, שיאל נובוקובסקי ואלי כהן/מודי שופיל

רסט-אתר המסעדות מקבוצת זאפ, ארגון "פתחון לב" ומסעדת 'מאפו' בניצוחו של השף ניר צוק גייסו תרומות לרכישת סלי מזון למשפחות נזקקות בעזרת גולשי אתר זאפ רסט שתרמו 100 שקלים. שלושה מהגולשים זכו לבשל עם צוק בערב הגאלה שנועד לגייס תרומות נוספות. המוזמנים תרמו 1,000 שקלים כל אחד, ואירוע הועבר בשידור חי בפייסבוק. סה"כ גויסו למעלה מ-100,00 שקלים.
בטועמים: אסף תדהר, מנכ"ל חטיבה עסקית קבוצת זאפ; מאיר רן, מנכ"ל כספיט; עו"ד רם אפרתי; איש העסקים עופר שטגמן; אלי כהן, מנהל אגף שיווק פתחון לב.

הבוררות

הילית מור וקארן דנסקי. רונית מטיאס,
הילית מור וקארן דנסקי/רונית מטיאס

הילית מור השיקה בנוה-צדק בתל-אביב, בוטיק חדש על שמה, בו היא מוכרת קולקציות בגדים ואביזרים של מותגי על שהיא בוררת מתוך אלפי קולקציות. ג'ני צ'רוואני, יובל שרף, מרינה מקסימיליאן בלומין, מיכל אנסקי, קארן דונסקי הגיעו להשקה ונתנו את ברכתן, היעד הבא של מור הוא פניה לעולם הגברי.

חורף ישראלי

רון רונקו קאהן, יהודה לוי, אפרת מוסלי עזר. רפי דלויה,
רון רונקו קאהן, יהודה לוי, אפרת מוסלי עזר/רפי דלויה

ועד שהגשם יגיע או לא יגיע מחר, צולם אתמול קמפיין המעילים החדש של רנואר לחורף 2016-17 - באווירה חורפית עם טפטפות שהמטירו גשם.

הפרזנטורים: יהודה לוי, ניבר מדר וגפן ברקאי, זכו על הסט לביקור של אפרת מוסלי עזר, מנהלת השיווק של רנואר ורון רונקו קאהן מנהל הקריאטיבי של הקבוצה.

לונדון 88

משה צרכי. רונית מטיאס,
אוליב מיכאלוב, נתן צ'רכי נסטי קינן/רונית מטיאס

איש העסקים אבנר צ'רכי, דודה של לירז צ'רכי, התייצב ביום הצילומים של לונדון 88, עסק לעיצוב מכנסיים שהקים לפני 4 שנים. לצ'רכי רקורד מרשים של למעלה מ-30 שנה באופנה כשבשנים האחרונות עבר להתמחות במכנסיים, כשבכל קולקציה יש דגם לבן בסיס ועל זה מתבצעות בטכניקה בלעדית ומיוחדת צביעות מגוונות כולל ג'ינס ומראה עור. כל קולקציה דו-שבועית כוללת בין 5-9 דגמים, והיא נמכרת בחנויות מובילות ברחבי הארץ.

בקטנה

=מתי יהב, סמנכ"ל השיווק הגלובלי סודהסטרים; מעין נוה, ראש מערך התקשורת ויחסי הציבור הבינלאומיים של הקבוצה; ואיתי ביכלר, מנהל הדיגיטל הגלובלי, זכו בפרס הזהב בפסטיבל הפרסום, הדיגיטל ויחסי הציבור האירופאי גולדן דראם עבור קמפיין הוידאו הויראלי Heavy Bubbles העוסק באיכות הסביבה ובאבסורד הצריכה של בקבוקי פלסטיק המזהמים את כדור הארץ והשפעתם על העולם. כוכב הקמפיין הוא ת'ור ביורנסון, "ההר" ממשחקי הכס. הקמפיין פותח והופק על-ידי בית הקונספטים אלנבי, תל אביב, ובוים על ידי וניה היימן.


=אבי שקד מנכ''ל ובעלים ''שריונית חסם'' זכה במכרז של מערכת הביטחון לייצור והתקנת כ-2,500 דלתות פלדה בבסיסי צה''ל. שווי המכרז כ-5 מיליון ש'קלים. מפעל ''שריונית חסם'' ייצר בשנה האחרונה כ-60,000 דלתות פלדה ומחזור מכירות כללי של כ-140 מיליון שקלים. לאחרונה רכש שקד את השליטה המלאה של 100% ממפעל ''שריונית חסם'' (מרמי שביט וממשפ' קחטן) והפך לבעלים 100% של החברה.

=על רקע החלטת אונסק"ו שהטילה ספק בקשר בין העם היהודי וחברון וירושלים, יצאה משלחת של 15 פרלמנטרים נוצרים מהעולם לביקור בחברון ובירושלים כדי להביע תמיכה בזיקה היהודית לארץ הקודש. במשתתפים: השרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל; סגן השר במשרד ראש הממשלה; מיכאל אורן, יו"ר דירקטוריון קבוצת tsd המחזיקה בחברות הבנייה המודולרית ישראמרין ומודל האוס, טרי ניומן, נציג הקונגרס היהודי העולמי, קנת' משו, נשיא המפלגה האפריקאית נוצרית דמוקרטית.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully