וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים יאפשר ביצוע פעולות בחשבון בצ'ט

וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים

31.10.2016 / 8:26

אפליקציה חדשה שתושק בתחילה בתוכנית הלקוחות הצעירים של הבנק תאפשר ביצוע פעולות כמו העברת כסף או משיכת כסף באמצעות ממשק צ'ט בדומה לוואטצאפ

מכשיר סמארטפון. ShutterStock
מכשיר סמארטפון/ShutterStock

בנק הפועלים ישיק בימים הקרובים אפליקציה חדשה לניהול החשבון. האפליקציה מאפשרת ביצוע פעולות בנקאיות באמצעות צ'אט, בחוויה הדומה לזו שהלקוחות חווים באפליקציית הווטסאפ.

האפליקציה החדשה מאפשרת ביצוע פעולות מלאות באמצעות מערכת אוטומטית של צ'אט (צ'ט-בוט) ללא צורך בשיחה עם בנקאי. הפעולות שיתאפשרו בשלב ראשון: העברת כספים לצד ג', הפקדה ומשיכה מפיקדונות שיקליים ומשיכת מזומן מהבנקט (ללא כרטיס). כמו כן, יוכלו הלקוחות להמשיך ולצפות במידע על החשבון שלהם באפליקציה.

בשלב ראשון יושק השירות במסגרת "פועלים Young", האפליקציה המיועדת לפלח הלקוחות הצעירים, ובהמשך תיבחן הרחבתו לכלל הלקוחות. האפליקציה תוצע תחילה לבעלי מכשירים מתוצרת אפל, ובהמשך תושק גרסה לבעלי מכשירים עם מערכת ההפעלה אנדרואיד.

הממונה על החטיבה הקמעונאית בבנק הפועלים רונן שטיין אמר כי "אנו משקיעים משאבים רבים בתהליך ההעצמה הדיגיטלית של לקוחותינו, מתוך הבנה כי שימוש בכלים הדיגיטליים יסייע להם לשפר את התנהלותם הכלכלית ויחסוך להם זמן רב. האפשרות לתקשר עם הבנק באמצעות צ'אט יוצרת חוויית שירות מסוג חדש ומשפרת את הקשר בין הלקוח לבנק. נמשיך להשיק כלים טכנולוגיים מתקדמים, אשר יחד עם כוח האדם המקצועי והמנוסה בסניפים, יספקו ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר, כחלק מהיותנו בנק אנושי, אישי וטכנולוגי".

ראש מערך הדיגיטל והמידע בבנק הפועלים שחר מרקוביץ' אמר כי "כחלק מהאסטרטגיה של בנק הפועלים אנו רוצים להפוך גם את השירותים הדיגיטליים המתקדמים שלנו לאישיים ואנושיים יותר ולאפשר לכל לקוח לעבוד בדרך המועדפת עליו מול הבנק. השימוש בממשק צ'אט, שמוכר ל-80% מהישראלים שמשתמשים באפליקציות כמו וואטסאפ ופייסבוק יוצר חיבור אינטואיטיבי, פשוט ומוכר בין הלקוח לבין הבנק. נמשיך לפתח ולהרחיב את הצ'אט על פי המשוב שנקבל מלקוחותינו, יחד עם הרחבת השירותים הדיגיטליים שעומדים לרשותם, כגון התראות והצעות מותאמות אישית, וניהול פיננסי חכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully