וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: האדריכלים נהנהו מהופעה של שרית חדד

רונית מטיאס

2.11.2016 / 13:49

היכן נפגשו יקי ודמני מנכ"ל אפריקה ישראל תעשיות ועמוס לוזון, מה עשו אורן רווח ואלי גיספאן במלון נורמן, מתי מתיו ברונפמן מתחתן, את מי ארחה מיכל נוף, היכן נפגשו ניצה בילט ויעל רב-הון

חגיגה בנגב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עירית רחמים, עמוס לוזון ויקי ודמני/מערכת וואלה!, צילום מסך

כ-850 אדריכלים, מעצבים, אנשי נדל"ן ואנשי נגב גדשו אמש את אולם הסינמה סיטי הול בהרצליה לאירוע שנערך במסגרתNegev Showtime . המוזמנים נהנו מקבלת פנים חגיגית והופעה מקפיצה של שרית חדד.

מיכל נוף, משה אדרי, דנה שטרן, פנינה אדרי. צילום רונית מטיאס,
מיכל נוף, משה אדרי, דנה שטרן, פנינה אדרי/צילום רונית מטיאס

יקי ודמני, מנכ"ל מנכ"ל אפריקה ישראל תעשיות וקבוצת נגב, בירך את הנוכחים ואמר כי יש לו אתגר לקחת את החברה קדימה, בעבודת צוות ובשקיפות מלאה: "אני לא מורח ולא בורח, היו טעויות והמטרה אחת, לקחת את החברה לרווח, אני ישר ופתוח עם כולם". ודמני הבטיח להפתיע עוד חודשיים עם בשורות חדשות והבטיח להגיע לחוף מבטחים. ודמני הודה למיכל נוף סמנכלית שיווק ומכירות פרוייקטים בויה ארקדיה ולצוות על הפקת הערב הנפלא, הוא קיצר בדבריו ואמר "שרית חדד ביקשה שאהיה להקת החימום שלה".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שרלי וגבי דן. רונית מטיאס,
שירלי וגבי דן/רונית מטיאס

בחוגגים: שירלי וגבי דן, מיכאל אזולאי, יעל זיתוני, עמוס לוזון ועירית רחמים שהוכיחו שם מאוד ביחד ליאורה ניב פרומצנקו, פנינה ומשה אדרי, דנה שטרן, ליאת הראל. ביציאה קבלו המוזמנים מארז שוקולד ואת מניפת המוצרים החדשה של נגב.

שרית חדד ומיכל נוף. צילום רונית מטיאס,
שרית חדד ומיכל נוף/צילום רונית מטיאס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יעל זיתוני אלי עמית/מערכת וואלה!, צילום מסך

האפליקציה

אורן רווח, הדס בינור, אלי גיספאן. צילום רונית מטיאס,
אורן רווח, הדס בינור, אלי גיספאן/צילום רונית מטיאס

אורן רווח, מנכ"ל קבוצת החברות אסתי לאודר; אלי גיספאן, מנכ"ל MAC ישראל; והדס בינור, מנהלת הדרכה MAC , השיקו במלון נורמן תל-אביב את אפליקציית M.A.C TECHNIQUE המאפשרת הרשמה לסדנאות איפור עם תכנים מגוונים. רווח אמר כי מותג MAC מהווה 24% מנתח השוק הכללי ובאיפור כמעט 50%, וכי חרטו על דגלם לעשות דברים אחרת. האפליקציה היא משהו מיוחד שידברו עליו מעבר למוצר. אפליקציה החדשנית מושקת בישראל במקביל לשאר העולם, והיא מסייעת למשתתפי הסדנאות ליצור וליישם מראות איפור שנוצרו על-ידי אמני המותג וחלקם הוצגו בשבועות אופנה בעלם. הסדנאות מתקיימות ב-23 חנויות המותג ברחבי הארץ.

ביתן במודיעין

דוד אמסלם ונחום ביתן. שוקה כהן, מערכת וואלה! NEWS
דוד אמסלם ונחום ביתן/מערכת וואלה! NEWS, שוקה כהן

נחום ביתן מנכ"ל רשת יינות ביתן; יוסי ביתן, המשנה למנכ"ל; וארז אייזנברג, סמנכ"ל השיווק, השיקו אמש סניף חדש בפורמט שוק של רשת הסופרמרקטים יינות ביתן במודיעין. הסניף, הרביעי מסוגו בארץ, נפתח בהשקעה של כ-7 מיליון שקלים.

חיים ביבס ויוסי ביתן. שוקה כהן, מערכת וואלה! NEWS
חיים ביבס ויוסי ביתן/מערכת וואלה! NEWS, שוקה כהן

בטועמים: חיים ביבס, ראש עריית מודיעין; ח"כ דוד אמסלם; והרב ברדא שקבע את המזוזה.

הטופ של ביונסה

צליל שחור, לארי זקוטו  ורונה בן דוד. רונית מטיאס,
צליל שחור, לארי זקוטו ורונה בן דוד/רונית מטיאס

לארי זקוטו, ראש קבוצת טופ-שופ ישראל; צליל שחורי, מנהלת מותג טופ-שופ; ורונה בן-דוד, מנהלת השיווק של המותג, התייצבו בשעת בוקר מוקדמת בחנות הדגל של TOPSHOPבקניון עופר רמת-אביב, להשקת קולקציית סתיו-חורף 2016-2017 של המותג.

באירוע הושקה קולקציית IVY PARK קולקציית ספורט מבית היוצר של ביונסה. הקולקציה הנוכחית הינה הקולקציה השנייה פרי עבודה משותפת של ביונסה וגרין והיא מושקת במקביל להשקה הבינלאומית, ומושקת בבלעדיות ברשת חנויות טופ שופ ישראל ובאתר החברה TOPSHOP.COM .

אירוע עם חמצן

שרי סקאל, רינה בו יהודה, נאווה רביד, יעל רב הון. רונית מטיאס,
שרי סקאל, רינה בו יהודה, נאווה רביד, יעל רב הון/רונית מטיאס

קארל טרול מבעלי חברת טרול קוסמטיקס באוסטריה, ואקסל הופהנד מנהל אזור, הגיעו לביקור עבודה בישראל, במהלכו השתתפו באירוע של מותג הטיפוח "יובנה" בביתה של עדי גבירצמן בשיכון דן. המוזמנות נהנו מקוקטייל מפנק וטיפול חמצן לפנים.

עדי גבירצמן, קארל טרול, ניצה בילט, ואקסל הופרנד. רונית מטיאס,
עדי גבירצמן, קארל טרול, ניצה בילט, ואקסל הופרנד/רונית מטיאס

בחוגגות: ניצה בילט, מבעלי לילית קוסמטיקס; יעל רב-הון, מנכ"לית אבוט; שרי סקאל, מבעלי קבוצת סקאל; תרצה ברודי.

טהורה לעד

מאיה זינשטיין, רונית רייכמן ודן להט. צילום רונית מטיאס,
מאיה זינשטיין, רונית רייכמן ודן להט/צילום רונית מטיאס

במוזיאון תל-אביב לאמנות, נערך ערב ההתרמה השנתי של קרן קופרו. המוזמנים נהנו מקבלת פנים, הקרנת טרום בכורה של הסרט "טהורה לעד", ושיחה עם הבימאית מאיה זינשטיין.

בצופים: איש העסקים ג'ורג'י אקירוב, רונית רייכמן ודן להט, חוה ביטרמן, שוקי פורר.

המצטינים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ויליאם גיפסון, דייויד טיילור, קול קרן, נעמה גלעדי, דבי פ. מיורס/מערכת וואלה!, צילום מסך

פרוקטר& גמבל ישראל זכתה בתחרות בינלאומית שהתקיימה בסינסינטי ארה"ב, בתחום הגיוון התעסוקתי, והוכרה על-ידי צמרת החברה העולמית כ"מובילה בחשיבה חדשנית, מציבה יעדים שאפתניים ומשיגה תוצאות ברות קיימא" מבין מעל ל- 100 מועמדויות מכל העולם. נתון נוסף בסניף הישראלי - החברה בישראל מעסיקה 60% נשים, ובעשור האחרון 50% מחברי ההנהלה היו נשים ואין הבדל בין מספר הקידומים בקרב נשים לעומת גברים, או הבדלים בשכר שמרוויחים נשים וגברים בארגון.

במשתתפים: דייויד טיילור, מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל העולמית; ויליאם גיפסון, ראש המגוון הגלובלי ו R & D, מרכז חדשנות אסיה; קול קרן, מנהלת משאבי אנוש; נעמה גלעדי, אחראית קשרי חוץ; דבי פ. מיורס, יועצת משפטית בכירה.

ערב של משאלות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גורגי אקירוב, בתיה עופר, אלפרד וחוה אקירוב, גולי פישר ודניאל שפירו/מערכת וואלה!, צילום מסך

שגריר ארה"ב בישראל דניאל שפירו ואשתו ג'ולי, ארחו בביתם את אירוע 'מגשימי המשאלות' של עמותת Make-A-Wish Israel. במהלך האירוע נערכה מכירה פומבית של יצירות אמנות בשיתוף הגלריסט אלון שגב וסיגל מרדכי, מנכ"לית סותבי'ס ישראל. המוזמנים קיבלו מטבע עליו מוטבע דיוקנו של כריס גריישס, ילד המשאלות הראשון בארה"ב, הניתן לכל ילד משאלה.

בתורמים: מת'יו ברונפמן ומלאני לביא, חוה, אלפרד וג'ורג'י אקירוב, רו"ח שמואל גורטלר, הרצל ומירי חבס, צילה וגיורא ירון, אפי וגלית שניידמן, משה ואביבה פטרבורג, רחלי מישורי קופלר, מיכל פורר, עדן ואיריס רחמינוב.

אליס בארץ הפלאות

ספיר גל, אלינה גידרוב, אינה מלשקו, בוגדנה רבינסקה איתמר יעקב. צילום רונית מטיאס,
ספיר גל, אלינה גידרוב, אינה מלשקו, בוגדנה רבינסקה איתמר יעקב/צילום רונית מטיאס

היזמית אינה מלשקו, בעלת אליס - חנות להלבשה תחתונה בגן-העיר בתל-אביב, חגגה יום הולדת שנה למותג שהקימה במסיבת תה ססגונית מהאגדות בהשראת אליס בארץ הפלאות. המוזמנים נהנו מכיבוד שהוגש על כלי חרסינה, תה שנמזג מקנקן ענק והדמויות מהאגדה שקמו לתחייה לכמה שעות.

נעולים בסוויטה

מני מורנו ומוטי טייטל. רונית מטיאס,
מני מורנו ומוטי טייטל/רונית מטיאס

מני מורנו, מנהל השיווק של חברת נעלי דיפרנט, השיק בסוויטה הנשיאותית במלון כפר-המכביה את נעלי הבית היוקרתיות, של מותג DEARFOAMS האמריקני. מותג נעלי הבית של DEARFOAMS שולט בכ-40 אחוז משוק נעלי הבית בארצות הברית. החברה מחדשת כל עונה את קו הנעליים והשנה פיתחה נעלי בית בדמות מגפי אאוטדור אופנתיים ויעילים נגד רטיבות. מורנו הדגיש את הנוחות של נעלי הבית שנמכרים בפריסה ברשתות מובילות ברחבי הארץ. מוטי טייטל, מנהל רשת החנויות הציג את הדגמים הפופולאריים ויוכי בן-דרור, סמנ"כלית כפר המכביה, קפצה לבדוק את הטרנדים י לפרגן לנעלי הבית וקבלה זוג במתנה.

כלכלה דיגיטלית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נמרוד קוזולובסקי, ליאור שגיא, קארן גילרמן, עמית לנג ואלי לבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

וואלה! שופס ו- UPS ערכו בארקה אירוע בו נלמדו פתרונות טכנולוגיים וכיצד להפוך חנות אינטרנטית למצליחה יותר.

בנוכחים: ד"ר נמרוד קוזלובסקי, שותף קרן ההשקעות JVP בפירמת הורצוג פוקס נאמן שאמר כי אנחנו נמצאים ב"כלכלת הפיצה דומינוס", לא משנה מה הצרכן רוצה לקנות, הוא מצפה לקבל את זה תוך 30 דקות ואם לא אז את הכסף חזרה, משה אלפרט, מנכ"ל מיי סופרמרקט ישראל; מיכל רביב, מנכ"לית מרמלדה; רועי אלבז, מנכ"ל פמגו, טים קלי, יועץ אסטרטגי והמנטור של דונלד טראמפ וביל גייטס; עמית לנג, מנכ"ל משרד הכלכלה והמסחר שאמר כי כלכלה דיגיטלית עוזרת להפחית את יוקר המחיה כיוון שסחר אלקטרוני מגביר תחרות, מוזיל עלויות ומוריד מחירים.

ספורטיביות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עומרית ינילוב עדן מירב בן ארי מיכל כפרי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ח"כ מירב בן-ארי, הגיעה לווינגייט, כדי ללמוד על פעילות 'אתנה'-הפרויקט הלאומי לקידום נשים בספורט בישראל. מיכל כפרי, יו"ר המועצה הציבורית לקידום נשים בספורט, ועומרית ינילוב עדן, מנכ"לית אתנה, סיפרו לה על התוכניות המקצועיות ופעילויות אתנה.

בקטנה

= לדסק המדור הגיעה שמועה כי מתיו ברונפמן ומלאני לביא התארסו. טקס החתונה צפוי להתקיים בכותל.

-שוקי בורשטיין, מנכ"ל בנק מרכנתיל וחברי הנהלת הבנק, השיקו סניף חדש לבנק במתחם "טרמינל סנטר" באור-יהודה. ליאת שוחט, ראשת העיר אור-יהודה, הדגישה את המחוברות של בנק מרכנתיל לקהילה מעבר לפעילותו העסקית וציינה את חלקו של הבנק בפרויקט "מחשב לכל ילד" לו שותף הבנק מזה שנים, והתייחסה לתוכנית המימון של לימודים אקדמאים שמציע בנק מרכנתיל לסטודנטים. בורשטיין הודה ואמר: "כבנק וכארגון עסקי אנו עושים גם וגם, גם מפתחים את הפעילות העסקית שלנו ולא מוותרים על עשייה למען הקהילה בה אנו פועלים.

=נשיא המדינה ראובן ריבלין, ערך קבלת פנים לד"ר פינחס חליווה, מנכ"ל המכללה האקדמית אשקלון, שהוציא בשנה האחרונה שני ספרים חליווה הודה לנשיא ואמר שהוא מתרשם שהשלום בראש מעייניו של הנשיא.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully