וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת אל על אסרה על תש"ת לנקוט צעדים ללא אישורה בחברות הנכדות בורנשטיין ותמ"מ

29.10.2002 / 10:20

זאת, בעקבות החלטה של מועצת המנהלים של אל על בסוף השבוע שעבר, לפיה יועברו מניות בורנשטיין ותמ"מ להחזקה ישירה של אל על



אל על אסרה על תש"ת - החברה הבת שלה לשירותי תעופה ותיירות - לנקוט כל צעד הקשור לחברות הנכדות בורנשטיין ותמ"מ לייצור מזון כשר למטוסים בלי אישורה מראש ובכתב. זאת, בעקבות החלטה של מועצת המנהלים של אל על בסוף השבוע שעבר, לפיה יועברו מניות בורנשטיין ותמ"מ להחזקה ישירה של אל על.



במכתב מ-24 באוקטובר, ששיגר יו"ר מועצת המנהלים של אל על, מיכאל לוי, ליו"ר מועצת המנהלים של תש"ת, יגאל פרלסר, נכתב בין השאר: "בהמשך לשיחתנו ביום שני השבוע, החליט אתמול דירקטוריון אל על על העברת מניות חברות תמ"מ ובורנשטיין להחזקה הישירה של אל על. לנוכח השינוי שהוחלט עליו, הנכם מתבקשים שלא לקבל החלטות ולא לבצע כל שינוי בנוגע לחברות אלה בלי אישור אל על בכתב ומראש".



פנייתו של לוי לפרסלר מנטרלת למעשה את פעילותה העצמאית של תש"ת. בנוסף היא מרוקנת מתוכן את החלטת מועצת המנהלים שלה שהתקבלה בתחילת השבוע שעבר, להדק את הפיקוח על מועצת המנהלים של חברת בורנשטיין ולהטיל עליה מגבלות - בין היתר בנסיעות לחו"ל, קליטת עובדים חדשים והתחייבויות כספיות שאינן במהלך העסקים הרגיל.



בד בבד החלה אל על ביישום החלטת מועצת המנהלים להעביר את מניותיהן של בורנשטיין ותמ"מ להחזקתה הישירה. אסיפה כללית של בעלי המניות של תש"ת התכנסה ביום חמישי שעבר במשרדי אל על ואישרה את ההחלטה של מועצת המנהלים.



יועץ התקשורת של תש"ת אמר אתמול בתגובה: "תש"ת שמחה על המעורבות שמגלה אל על בנעשה בחברות הבנות. כל פעולותיה של תש"ת אל מול החברות הבנות ימשיכו להיות אך ורק בהתאם לחוק, בכפוף להוראות רשות החברות הממשלתיות ועל פי כללי המינהל התקין, במטרה לקדם את האינטרסים של חברת האם - אל על".



דובר אל על סירב להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully