וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי מרכנתיל דיסקונט דורשים הכרזה על סכסוך עבודה

29.10.2002 / 10:22

לדברי ועד העובדים העילות לסכסוך הן מינויו של אבי רישפן, שהיה עד לאחרונה עוזר למנכ"ל בבנק לתפקיד סמנכ"ל, על אף ש"ההנהלה מבקשת מהעובדים לרסן את תביעות השכר שלהם ולוותר על קידומים בדרגות"



ועד עובדי בנק מרכנתיל דיסקונט, החברה הבת של דיסקונט, פנה אתמול לחטיבת עובדי הבנקים בהסתדרות בדרישה להכריז על סכסוך עבודה שיקיף את 1,100 עובדי הבנק.



לדברי ועד העובדים העילות לסכסוך הן מינויו של אבי רישפן, שהיה עד לאחרונה עוזר למנכ"ל בבנק לתפקיד סמנכ"ל, על אף ש"ההנהלה מבקשת מהעובדים לרסן את תביעות השכר שלהם ולוותר על קידומים בדרגות"; חריגה של ההנהלה ממספר העובדים החדשים המועסקים בחוזים אישיים; אי-תגמול עובדים על חלק מהעבודה בשעות נוספות וכן "ניסיון מצד הנהלת הבנק לפגוע בחופש ההתארגנות של העובדים" על ידי פגישות אישיות עם חברי הוועד, שבהן נאמר להם כי חברותם בוועד פוגעת בפעילותם בבנק.



מזכיר חטיבת עובדי הבנקים בהסתדרות, ציון שמע, אמר כי ייפגש בקרוב עם מנכ"ל הבנק, שלום הוכמן, בניסיון לגבש פתרון למחלוקות. לדבריו, אם הפגישה תסתיים ללא תוצאות, יוכרז סכסוך עבודה, שבעקבותיו יהיו העובדים רשאים לנקוט עיצומים או שביתה. דוברת מרכנתיל דיסקונט אמרה בתגובה כי הנהלת הבנק אינה נוהגת לנהל את יחסי העבודה באמצעות התקשורת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully