וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסע מטלטל בין חדרי ניתוח: כמה עולה להיות בריא?

7.11.2016 / 7:41

ביטוח מחלות קשות נועד כדי להוות גב כלכלי למשפחה בעת ההתמודדות עם האסון הבריאותי. סיפור אמיתי שהתחיל רע ונגמר עם תקווה ומסר

מערכת וואלה!

בגיל 8 הרופאים בישרו להוריי שיש לי סרטן מסוג נדיר. הבשורה הנוראה ההיא הובילה אותי ואת משפחתי למסע מטלטל בין חדרי ניתוח בארץ ובארצות הברית, ביקורי רופאים וטיפולים שוטפים.

מיותר לציין את הקושי שעברתי כילדה קטנה שנאבקת בגידול, אך קשה לא פחות הייתה החוויה שנכפתה על הוריי שנלחמו עלי עם כל האמצעים שהיו ברשותם. קשה לי לדמיין כיצד הם היו עוברים את התקופה הנוראה ההיא ללא סיוע כלכלי.

לשמחתי הורי השכילו בזמנו לעשות ביטוח מחלות קשות, ללא אותו ביטוח היינו נאלצים למכור את הבית שלנו כדי לצלוח את התקופה הקשה הזו.

ביטוח מחלות קשות נועד כדי להוות גב כלכלי למשפחה בעת ההתמודדות עם האסון הבריאותי. חברת הביטוח מעניקה בביטוח מחלות קשות פיצוי כספי חד פעמי שמטרתו לסייע כלכלית למבוטח במהלך התקופה הקשה.

לעתים בעת המחלה וגם בתהליך ההבראה, המשפחה צריכה להתאים את הבית למצב החדש, אם זה בהרחבת הפתחים למעבר של כסא גלגלים, התקנת אביזרים בחדרי שירותים, הכנסת מטפל זר לדירת המגורים – כל שינוי שכזה לצד אובדן ההכנסה כשההורים מפסיקים לעבוד תקופה ארוכה, הוא הוצאה משמעותית, שללא גיבוי כלכלי עלולה להכניס את המשפחה למשבר.

עלות הביטוח תלויה כמובן בנתוני המבוטח, אך ממוצע התשלום הנו חמישה שקלים בחודש עבור כל מאה אלף שקלים פיצוי. התקופה הקשה ההיא בילדותי עיצבה אותי לאישה שאני היום, וכן גם בתור סוכנת ביטוח אני רואה את החשיבות הרבה בגיבוי כלכלי לעתות משבר.

מבחינתי ביטוח בריאות פרטי וביטוח מחלות קשות אינם מותרות אלא הכרח שמאפשר להם להתרכז בהחלמה ללא חשש מירידה משמעותית ברמת החיים. התייעצו עם סוכן הביטוח שלכם כפי שמבוטחיי מתייעצים עמי ושאלו אותם על ביטוח למחלות קשות.

וואלה! NEWS בשיתוף לשכת סוכני הביטוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully