וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדוור: רבעון רביעי ברציפות של צמיחה וצמצום הפסדים

גתית פנקס

29.10.2002 / 12:36

החברה דיווחה על הפסדים תפעוליים של 1.5 מיליון דולר והפסד נקי של 400 אלף דולר

בסיום הרבעון השלישי של השנה העריכה חברת רדוור כי היא תצמח מרבעון לרבעון ותצמצם הפסדים. היום היא מספקת את הסיכוי להבטחה ומציגה יסודות חזקים במאזן ובדו"ח הרווח וההפסד שלה. זהו הרבעון הרביעי ברציפות בו מצליחה החברה לצמוח בשורת ההכנסות ולצמצם הפסדים, אם כי חשוב לזכור כי החברה עדיין מפסידה.

רדוור דיווחה היום על הכנסות של 11 מיליון דולר - בהתאם לתחזיות המוקדמות, וטוב ב-10% מתחזיות האנליסטים הממוצעות. מספר זה מהווה עלייה של כ-3.8% מהרבעון הקודם. "המשכנו ברבעון השלישי להגדיל את נתח השוק שלנו וההכנסות שלנו ברחבי העולם", אמר רועי זיסאפל, נשיא ומנכ"ל החברה, בהודעתה למשקיעים. "אנחנו ממשיכים להשתפר מרבעון לרבעון בצורה עוקבת בכל הפרמטרים של עסקינו", הוסיף.

הפסדיה התפעוליים של החברה היו 1.5 מיליון דולר - ירידה של 400 אלף דולר מהרבעון הקודם, והוצאותיה התפעוליות של החברה נותרו יציבות ברמה של 10.5 מיליון דולר ברבעון. מאיר משה, סמנכ"ל הכספים של רדוור, אמר ברבעון הקודם כי החברה תתאזן תפעולית ברמת הכנסות של 12.5-13 מיליון דולר עם הוצאות ברמה זו.

בינתיים, רדוור עדיין מפסידה, גם בהכללת הכנסות המימון. הפסדיה הנקיים של רדוור, המתמחה בניתוב עומסים באינטרנט, היו ברבעון השלישי של השנה 400 אלף דולר או 2 סנטים למניה - טוב ב-2 סנטים מתחזיות האנליסטים הממוצעות. ברבעון שעבר ההפסד היה של 796 אלף דולר או 5 סנטים למניה.

תזרים המזומנים של רדוור היה חיובי מפעילות, והוביל את סך מקורותיה הנזילים של החברה להסתכם ב-124.9 מיליון דולר בסיום הרבעון, כולל פקדונות לטווח קצר וארוך. מדובר בעלייה של 500 אלף דולר מהתוצאות ברבעון הקודם, השני של 2002. לעומת זאת, שווי השוק של החברה ירד במצע ספטמבר אל מתחת לקופת המזומנים שלה, וכיום השווי הוא 119 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully