וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

WorkplaceIQ הישראלית רכשה את מתחרתה האמריקאית BayLogics

בעז בבאי

29.10.2002 / 12:31

WorkplaceIQ ערכה גיוס פנימי של 2 מיליון דולר במטרה לממן את הרכישה; בעלי מניותיה הם אוקטיין, ג'נסיס פרטנרס, אינפיניטי, סדאר וכלל תעשיות

חברת WorkplaceIQ הישראלית רכשה את מתחרתה האמריקאית, BayLogics, בעסקה משולבת של מזומן ומניות.

WorkplaceIQ ערכה סבב גיוס פנימי בהיקף של 2 מיליון דולר במטרה לממן את הרכישה. בעלי מניותיה הם אוקטיין, ג'נסיס פרטנרס, אינפיניטי, סדאר וכלל תעשיות .

בעלי המניות של BayLogics, בהם קרן ההון סיכון האמריקאית Apex, העדיפו למכור את החברה, לאחר שנכשלה במאמציה להשלים גיוס הון פרטי. החברה האמריקאית גייסה מאז היווסדה כ-20 מיליון דולר.

לדברי גיורא שקד, מייסד ונשיא WorkplaceIQ, החברה תמשיך לספק שירותים ל-300 לקוחות החברה האמריקאית, בהם רשתות הקמעונות הגדולות בסט ביי וסירס. ל-WorkplaceIQ יש כיום קרוב ל-200 לקוחות, כולל סיסקו, פוג'יטסו, הום דיפו, גודייר ומטרו-גולדין מאיירס.

החברה האמריקאית סיפקה פתרון תוכנה לניהול הצד המשפטי, הפיננסי והלוגיסטי במערך הנכסים הפיסיים של רשתות שיווק והפצה, על בסיס מודל של שרת/לקוח. לעומת זאת, פתרון התוכנה של WorkplaceIQ לניהול אונליין של נכסי נדל"ן של תאגידים עסקיים מתבסס על מודל של ISP. המיזוג יאפשר לחברה המאוחדת להציע שתי פלטפורמות של פתרונות תוכנה לפי שני מודלים עסקיים, בהתאם לדרישות הלקוח.

שקד ציין שהרכישה תאפשר לחברה לעבור לאיזון בקרוב. הוא הוסיף, שהמיתון הכלכלי מגביר את הביקוש לפתרונות של בקרה על הוצאות של ארגונים עסקיים, כיוון שחיסכון של אחוזים בודדים באמצעות שיפור הניהול של נכסים יכול לחסוך לחברות סכומי כסף גדולים של עד עשרות מיליוני דולרים. כמו כן, בעקבות אירועי הטרור ב-11 בספטמבר גוברת הדרישה לפתרונות של גיבוי נתונים.

WorkplaceIQ תקלוט כ-6 עובדים של BayLogics ותעסיק כ-66 עובדים, מתוכם 40 במרכז בני ברק ו-26 במשרדיה בבוסטון וסאן דייאגו, ארה"ב.

WorkplaceIQ מפתחת פתרונות לניהול, תכנון ותחזוקה של נכסי נדל"ן. החברה גייסה כ-26 מיליון דולר מאז היווסדה. היא השלימה ביוני 2001 גיוס של 13 מיליון דולר מחברת אוקטיין ונצ'רס האמריקאית, הנמצאת בבעלות מספר שחקניות מובילות בתחום הנדל"ן, בהן ג'ונס לאנג לה-סל. בעלי מניות נוספים בחברה הם קרנות ההון סיכון ג'נסיס פרטנרס, אינפיניטי, ורטקס, סדאר וכלל תעשיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully