וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ביז: מי המפורסמים שתרמו לצה"ל?

רונית מטיאס

6.11.2016 / 10:12

מה השיקו איתי זמיר, מנכ"ל אסתי לאודר ישראל ועידו לביא מנהל שיווק מוצרי היוקרה, את מי גייס חיים סבן, מי הגברים ששתו וויסקי לכבוד משקפי השמש של מותג דנהיל, עם מי אכל עדי כהן, מנכ"ל טיב טעם ארוחה איטלקית?

תורמים לחיילים

חיים סבן, רוברט דה נירו, ולארי קינג. Peter Halmagyi photo,
חיים סבן, רוברט דה נירו, ולארי קינג/Peter Halmagyi photo

שריל וחיים סבן אירחו במלון 'בברלי הילטון' לוס אנג'לס את אירוע ההתרמה השנתי של ארגון ידידי צה"ל בארה"ב (FIDF) במהלכו גויסו 38 מיליון דולר לרווחת חיילי צה"ל. הרב יחיאל אקשטיין תרם 6 מיליון דולר, חיים סבן 5 מיליון דולר, סרג' עזריה 5 מיליון דולר, פול ומוריס מרציאנו מייסדי GUESS 5 מיליון דולר, דוד הגר 3 מיליון דולר, ומשפחת שגיא 3 מיליון דולר.

הדוגמנית והשחקנית מורן אטיאס הנחתה את הערב במהלכו נרשמו רגעים מרגשים. סמ"ר אליסון ברסן, חיילת בודדה ולוחמת מג"ב שעלתה מצרפת, נפגשה עם אימה שהוטסה לאירוע מצרפת, לאחר שלא התראו כמעט שנה. ברסן הדליקה משואה ביום העצמאות האחרון לאחר שסיכלה פיגוע בצומת תפוח והצילה את חייו של לוחם. באירוע נכחו גם אוהד בן ישי שנפצע ב'צוק איתן', ורס"ר (מיל') עמרי מיכאלי, שנפצע ב'צוק איתן' והובהל לבית החולים עטוף בדגל ישראל.

בתורמים: רוברט דה נירו, ארנולד שוורצנגר, לארי קינג, ג'רארד באטלר, ג'ואנה קרופה, ראשי ארגון ה-FIDF: אלוף (מיל') מאיר כליפי-אמיר, מנכ"ל הארגון ; פיטר וינטראוב, נשיא הארגון; נילי פאליק, יו"ר הארגון בדימוס; 17 חיילים מיחידות צה"ל השונות, כולל חיילים בודדים שנולדו וגדלו בארה"ב, עלו ארצה והתגייסו לצה"ל.

לגברים בלבד

אילן לפידות  ובועז להב. ענת מוסברג,
אילן לפידות ובועז להב/ענת מוסברג

אילן לפידות, מנכ"ל לפידות מדיקל, יבואנית ומפיצה בלעדית של המותג הגברי DUNHILL בישראל, הזמין 25 בעלי חנויות אופטיקה מובילות בישראל לערב לגברים בלבד לרגל השקת מותג המשקפיים הבריטי בישראל. הלוקיישן הנבחר היה מוזיאון הוויסקי בר בשרונה מרקט. המוזמנים נהנו מארוחת ערב והרצאה של דניאל קיסלסקי מחברת "הכרם" שהרצה על ייצור הוויסקי וסוגיו. האישה היחידה בשטח (חוץ מהצלמת) הייתה לירון ויצמן, שהציגה מצגת על המותג הבריטי גברי. ויצמן השיקה כוסית וויסקי עם האורחים והצטלמה איתם סלפי בעמדה מיוחדת. לפידות אמר שהוא גאה להוסיף למגוון המותגים החזקים של קבוצת לפידות את מותג דנהיל ולהעניק לגבר הישראלי את האפשרות ליהנות מהאיכות, המסורת והיוקרה הבריטית המפורסמת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

איטלקיים בטיב-טעם

יקי בונה עדי כהן יוסי שליו  דובב לוינסון. אלעד גוטמן,
יקי בונה עדי כהן יוסי שליו דובב לוינסון/אלעד גוטמן

עדי כהן, מנכ"ל קבוצת טיב-טעם, אירח כ-150 מוזמנים מהארץ ומהעולם במסעדת NONO בהוד השרון שבבעלות יקי בונה ודובב לוינסון, לארוחה לרגל השקת חודש איטליה בסניפי טיב טעם. אורח הכבוד פרנצ'סקו טאלו מתיאס, שגריר איטליה בישראל, שמח לפגוש כ-35 בכירים מחברות מובילות מאיטליה שהגיעו לישראל כדי להשתתף בחגיגות חודש איטליה בסניפי טיב-טעם.

פרנצסקו טאלו, מתיאס ועדי כהן. אלעד גוטמן,
פרנצסקו טאלו, מתיאס ועדי כהן/אלעד גוטמן

גינת המסעדה עוצבה בסגנון איטלקי, המוזמנים נהנו מקפה של בוקר עם מגוון מאפי המקום לצלילי מוסיקה איטלקית, פרזנטציה, ארוחה ממגוון מוצרי חברת ישרקו-יבואנית מותגי מזון, וטעימת יינות איטלקיים. כהן אמר כי אירועי חודש איטליה נערכים מידי חודש נובמבר בכל העולם ביוזמת האיטלקים. "כרשת קולינארית מובילה החלטנו להרים את הכפפה, ולחגוג גם בישראל, הרשת השקיעה במהלך כמיליון שקלים, הצרכן הישראלי אוהב ומתחבר לאיטליה, בעיקר לאוכל האיטלקי, על כן החלטנו להגדיל באופן משמעותי את הייבוא מאיטליה, בעיקר של גבינות, פסטות, רטבים ויינות. אנו צופים שהמכירות יוכפלו במהלך חודש נובמבר". טיב טעם עתידה לפתוח 5 סניפים ברחבי הארץ ובקרוב תשיק אתר קניות אינטרנטי.

עדי כהן ורמי לוי. אלעד גוטמן,
עדי כהן ורמי לוי/אלעד גוטמן

עשור לסיגמא

אלון גלרט,  עמיחי עורקבי, דורון דבי. ורד רפסו,
אלון גלרט, עמיחי עורקבי, דורון דבי/ורד רפסו

דורון דבי, מנכ"ל ומבעלי SIGMA HEALTH CARE חברה המתמחה בתחום הטכנולוגיה הרפואית, חגג עשור לחברה במסעדת "מי קאסה" בקיבוץ גליל ים. החצר הפסטורלית קושטה בשלל בלונים ופרחים, והמוזמנים נהנו מארוחת ערב, סרטון מרגש שבו עדויות של חולי אפילפסיה ובני משפחותיהם שסיפרו איך חייהם השתנו מקצה לקצה בעקבות הטיפול בטכנולוגית הקוצב שמשווקת סיגמא, ולקינוח זמזמו ביחד עם דיוויד ברוזה שהופיע על הבמה.

מסימילנו בופיני, לורנט לפינור, דורון ואירית דבי. רונית מטיאס,
מסימילנו בופיני, לורנט לפינור, דורון ואירית דבי/רונית מטיאס

אם מישהו היה צועק יש רופא בקהל? היה מקבל תשובה חיובית מעשרות רופאים שחגגו ביחד עם בכירי עולם הבריאות והעסקים ביניהם: חגי שמואלי, מנכ"ל אגודת אי"ל; פרופ' אורי קרמר, נוירולוג בכיר; אמיר גלעד, מנכ"ל ובעלים גלעד יחסי ממשל ולובינג; עו"ד אלון גלר, שותף בכיר במיטב-גבע-ליטוורניק; לורנט לפיאר, סגן נשיא לפיתוח שווקים בליבה נובה; שירלי ועו"ד עמיחי עורקבי, שותף קרן הון סיכון מק פאנד; אבנר גל, יזם ומנכ"ל אינטגריטי אפליקיישנס; ד"ר בני רוסו , נציג חברת אימפולס דיינאמיקס.

פורצים דרך

עידו לביא, איתי זמיר, מיכל רביד עדי טוביה. רונית מטיאס,
עידו לביא, איתי זמיר, מיכל רביד עדי טוביה/רונית מטיאס

איתי זמיר, מנכ"ל אסתי לאודר ישראל, ארח ב"החלל ההודי" ביפו, את השקת סדרת סופרים פלוס, זמיר חשף כי בתחילת ינואר תפתח חנות אינטרנט של המותג, על-מנת לייצר חווית קניה מול המסך. בתחילת פברואר תפתח חנות דגל של המותג בקניון אילון שתציג חווית קניית קוסמטיקה יוקרתית כפי שקונים בעולם. החנות תשתרע על 70 מ"ר ותכלול חדרי טיפולים. אחרי ארוחת צהריים של "גוסטו", הציגה שירל עודד, מנהלת שיווק אסתי לאודר, את הסדרה החדשה המבוססת על פריצת דרך טכנולוגית, והשחקנית אוולין הגואל דיברה על פריצת גבולות. במשיקים גם עידו לביא, מנהל שיווק מוצרי יוקרה ועדי תוסיה כהן, מנהלת שיווק צרכנים.

שיראל עודד ואוולין הגואל. רונית מטיאס,
שירל עודד ואוולין הגואל/רונית מטיאס

ערב במניה

שירה דולינגר, ענת כץ, אור טוקטלי ודניאלה בו טולילה. רונית מטיאס,
שירה דולינגר, ענת כץ, אור טוקטלי ודניאלה בו טולילה/רונית מטיאס

סמדר ויעקב מניה ואתי ומאיר מניה, בעלי רשת מעדני מניה, התייצבו בסוף השבוע בחנות VERNER בתל-אביב להשקת הבלוג של הסטייליסטית שירן מניה, ביתם של סמדר ויעקב, ששימשה העונה כפרזנטורית של ורנר.

ג'ניפר בופ, שגיא סמילה וקארן דנסקי. רונית מטיאס, אתר רשמי
ג'ניפר בופ, שגיא סמילה וקארן דנסקי/אתר רשמי, רונית מטיאס
ג'ניפר בופ, שגיא סמילה וקארן דנסקי. רונית מטיאס,
ילנה פינקלברג, אתי, יעקב,מאיר סמדר ושירן מניה/רונית מטיאס

במשיקים: שירה דולינגר, ענת כץ ודניאלה בן טולילה, בעלות VERNER שהציגו למוזמנים את קולקציית סתיו-חורף 2016-17; מעצבת התכשיטים אור טוקטלי; ג'ניפר בופ ושגיא בעלי פיורי.

שטים ושותים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משה שגב, אייל פרנקו, מושיק רוט ויואב דור/מערכת וואלה!, צילום מסך

יקבי רמת הגולן והרי גליל, פינקו עשרות מסעדנים, שפים, ובעלי חנויות נאמנים עם שיט על נהר הריין משוויץ ועד הולנד. בתחנה בהולנד עלו על האוניה השף מושיק רוט עם צוות טבחים מהמסעדה שלו שבהולנד, ופינקו את האורחים עם ארוחת ערב אנינה.

עוזרים בצימאון

במוצ"ש תתקיים המסיבה השנתית של עמותת צימאון ששמה לה למטרה לשפר ולהיטיב את חיי הילדים בפריפריה ובשכונות המצוקה, ולפתח מנהיגות מקומית בקרב בני-נוער. האירוע יתקיים במועדון התיאטרון, על המוזיקה די.ג'יי מוש ובמרכז הערב מופע של שלישיית מה קשור-עושים שמח. למעוניינים ניתן לרכוש כרטיסים ב-195 שקלים (כולל אלכוהול נישנושים) בטלפון 054-3054051 אוtzimaon@tzimaon.co.il . הכנסות הערב לגיוס כספים לטובת המכינה הקדם צבאית באור-יהודה.

גולדן פארטי

שלי גפני, ארנון תורן, שירז טל, חיים מילר ושירלי בוגנים. אלירן אביטל,
שלי גפני, ארנון תורן, שירז טל, חיים מילר ושירלי בוגנים/אלירן אביטל

חיים מילר, מבעלי תכשיטי מילר, ערך בסוף השבוע קוקטייל לרגל פתיחת חודש Golden Party, האירוע המסורתי של הרשת המתקיים כבר 13 שנה ברציפות. מילר סיפר כי במהלך חודש נובמבר ניתן יהיה להגיע לסניפי הרשת ולהמיר תכשיטי זהב ישנים לתכשיטים חדשים מהקולקציה שבחנות. הפרזנטוריות שלי גפני, שירלי בוגנים ושירז טל התייצבו להשקה והרימו קאווה עם ארנון תורן, מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי; אופיר אורן, מנכ"ל קניון עזריאלי תל-אביב; ועופר שביט, מנכ"ל קבוצת קניון עזריאלי חיפה.

רופאים עולים

גלי שחר, אריאל קנדל, מארק אייזנברג, רבקה בוכריס, מושיק מור. דרור סיתהכל,
גלי שחר, אריאל קנדל, מארק אייזנברג, רבקה בוכריס, מושיק מור/דרור סיתהכל

גבהים-עמותת הבת של קרן רש"י, ועמותת האקדמאים הצרפתים Israel AEEGE, השיקו במשרדי חברת Xura ברעננה את "עולים מדיקל" - מיזם המסייע ליהודים מצרפת במקצועות הרפואה לעלות לישראל ולהשתלב במערכת הבריאות הציבורית. לאירוע הגיעו עשרות רופאים מצרפת, שפגשו מעסיקים במערכת הבריאות הציבורית. קהילת הרופאים הצרפתים רשמה ביקוש שיא במספר בקשות רופאים ואחיות יהודים לעלות לישראל, כולל מתמחים המעוניינים להשלים לימודי התמחות בישראל.

במשיקים: מושיק מור, שותף בגריילוק ישראל (North 88) ויו"ר גבהים; גלי שחר, מנכ"לית העמותה; מארק אייזנברג, יו"ר קעליטע; אריאל קנדל, מנכ"ל הארגון אריאל קנדל; רבקה בוכריס, יו"ר קרן אדליס וחברת וועד מנהל בגבהים.

בקטנה

=שיכון ובינוי נדל"ן וקבוצת ברונפמן-פישר השיקו בקניון שער הצפון את "פארק בבילון" שהוקם בהשקעה של 10 מיליון שקלים. בחוגגים: אלירן דן, סמנכ''ל נכסים מניבים בשיכון ובינוי; דודו שגיא, מנכ''ל שער הצפון מתחם איקאה; אפי מלכה, מבעלי בבילון; ליטל שוורץ, פרזנטורית הקניון.

= בסוף השבוע נחנכה המחלקה הפנימית גריאטרית החדשה במרכז הרפואי לגליל (בנהריה) בהשקעה של-5 מיליון שקלים. המחלקה המאובזרת בציוד ואבזור חדיש ומתקדם והוקמה בסיוע שר הבריאות הרב יעקב ליצמן וראשי אגפים במשרד הבריאות והאוצר.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully