וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תל אביב: פרטנר יורדת ב-4.2% לאחר אזהרת ההכנסות לרבעון הרביעי; ירידות של כ-0.8% בשחרים הארוכים

אמיר טייג

29.10.2002 / 17:02

המעו"ף יורד ב-0.9% במחזור דליל של 57 מיליון שקל; טבע עולה ב-1.6% בעקבות הדו"ח המצוין; ירידות במניות רשתות השיווק; אלביט הדמיה עולה ב-3.6%;



המסחר בבורסה של תל אביב מתנהל בשעה זו בירידות שערים במדדים המובילים, על רקע המשך המשבר הפוליטי בעניין התקציב והירידות שנרשמו אמש בוול סטריט. מדד הנאסד"ק ננעל בירידה של 1.2% ומדד הדאו ג'ונס ירד ב-0.9%. המניות הישראליות הנסחרות בוול סטריט הצטרפו אמש למגמה השלילית, אולם המניות הדואליות פותחות את המסחר עם פערים מעורבים.



מדד המעו"ף רושם כעת ירידה של 0.9% לרמה של 329.33 נקודות ומדד תל אביב 100 נסחר בירידה של 0.5% לרמה של 323.06 נקודות. התל-טק עולה בכ-0.9%. מחזור המסחר נמוך ומסתכם בכ-57 מיליון שקל.



במקביל לירידות בבורסה נסחר הדולר במחיר של 4.774 שקל, הגבוה בכ-0.2% מהשער היציג אתמול ואיגרות החוב השקליות נסחרות במגמה מעורבת תוך ירידות של כ-0.8% בשחרים הארוכים. התשואה בשחרים הארוכים מטפסת כעת לרמות של 12.25%-12.3%.



מי שממתנת את הירידות היא מניית טבע , שעולה ב-1.6% אחרי הדו"חות המצוינים שפירסמה.



טבע פירסמה הבוקר את התוצאות הכספיות לרבעון השלישי והמשיכה להכות את תחזיות האנליסטים עם רווח למניה של 71 סנט - גבוה בכ-3 סנט מהקונצנזוס. החברה היכתה גם את התחזיות לשורה העליונה עם מכירות של 631 מיליון דולר - הגבוהות בכ-7% או ב-39 מיליון דולר מתחזיות האנליסטים למכירות של כ-592 מיליון דולר. מכירות הקופקסון בעולם צמחו בכ-51% והסתכמו בכ-144 מיליון דולר.



מניית פרטנר מנגד יורדת ב-4.2% במחזור גבוה של 3 מיליון שקל. החברה דיווחה את תוצאותיה לרבעון השלישי והציגה שיפור נאה בכל הפרמטרים כשבשורה התחתונה היא הכפילה את הרווח לעומת הרבעון הקודם לרמה של 51.2 מיליון שקל והמכירות צמחו בכ-8% ל-1.07 מיליארד שקל. עם זאת החברה הזהירה כי עקב ההאטה במשק, וגורמים עונתיים, היא צופה שהכנסותיה ברבעון הרביעי יהיו נמוכות לעומת הרבעון השלישי. בנוסף מסרה החברה כי היא צופה ברבעון הרביעי גידול בהוצאות השיווק והמכירות עקב הגברת התחרות בענף.



מניית אלביט הדמיה עולה ב-3.6%. נראה שהעליות במניה נרשמות על רקע ההודעה של החברה הבת אינסייטק מאתמול כי קיבלה את אישור רשויות הבריאות של האיחוד האירופי לשווק את מערכת האולטראסאונד הממוקד שלה לטיפול בגידולים שפירים ברחם.



מניית מגדל , לעומת זאת, נסחרת בירידות של 0.4%. הבוקר פירסם עיתון "מעריב" ידיעה לפיה הערכת השווי שחברת הביטוח הזמינה מחברת הייעוץ קסלמן וקסלמן אומדת את שוויו של בנק לאומי בכ-12 מיליארד שקל - נמוך בכ-10% מההון העצמי של הבנק. על פי הערכות, מגדל עלולה למחוק כ-50 מיליון שקל עקב הערכת השווי.



מניית מכתשים אגן יורדת ב-0.8%. נראה כי המניה מגיבה לבחירתו של מועמד השמאל בברזיל לולה לתפקיד נשיא המדינה. בורסת ברזיל ירדה בעקבות הזכייה של לולה ב-4.4% והמטבע המקומי פוחת ב-1.8%. כידוע, החשש הוא שהנשיא החדש יכריז כי ברזיל אינה יכולה לעמוד בהתחייבויותיה החיצוניות ויודיע על שמיטת החובות.



מניות רשתות השיווק ממשיכות במגמה השלילית שהציגו אתמול, בעקבות הערכות שפירסם אתמול עיתון "ידיעות אחרונות" לפיהן רשת רבוע כחול תציג ברבעון ירידה של 6%-8% בשורת ההכנסות שלה ושל כ-10% במכירות החנויות הזהות שלה. מניית רבוע כחול, שאתמול איבדה 3.7%, יורדת כעת ב-1.1% ומניית שופרסל יורדת ב-0.7%, אחרי שירדה אתמול בכ-2.8%.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully