וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון: "המשק נקלע למצב קריטי; מי שיצביע נגד - יפוטר"; פישמן: "צריך להגיד לפואד שיפסיק עם השטויות בשביל כמה קולות"

ליאור כגן

29.10.2002 / 12:11

רה"מ אמר את הדברים בפגישה עם אנשי עסקים וכלכלה בהשתתפות שר האוצר; מתוך 40 אנשי עסקים שהוזמנו לפגישה הגיעו רק 28



"המשק נקלע למצב קריטי - יהיה חמור מאוד אם לא נצליח להעביר את התקציב משיקולים פוליטיים", כך אמר היום רה"מ אריאל שרון בפגישה עם אנשי עסקים וכלכלה בהשתתפות שר האוצר, סילבן שלום. לדבריו, "כולם, בבית ובעולם מסתכלים עלינו. התקציב יעלה מחר להצבעה וכל מי שיצביע נגד - יפוטר לאלתר", אמר שרון בנחרצות.



לשכת רה"מ הזמינה היום 40 אנשי עסקים למפגש עם שרון, מהם הגיעו 28. חלק מאנשי העסקים שלא הופיעו שוהים בחו"ל. בשיחה דיבר שרון על הקשר בין כלכלה לפוליטקה ובין כלכלה לאומית לדירוג האשראי.



רה"מ אמר כי הוא מודע להשלכות של פיטורי החכ"ים שיצביעו נגד התקציב, אבל "אין אפשרות אחרת - אנחנו לא נניח לשום נושא פוליטי להיכנס לנושאי הכלכלה והתקציב". רה"מ ביקש מהמשתתפים בפגישה להעביר את המסר. "אני פונה אליכם - השמיעו את קולכם. לא הייתי רוצה ממשלה בהרכב אחר. בחירות זה הדבר האחרון שצריך בשעה זו".



איש העסקים אליעזר פישמן אמר בתום הפגישה עם ראש הממשלה: "זו שטות לפרק את הממשלה היום. צריך להסביר להם מה הם עושים. צריך לומר לפואד שיפסיק עם השטויות בשביל כמה קולות".



מנכ"ל אסם, דן פרופר אמר בסיום הפגישה: "אי אישור התקציב בקריאה ראשונה הוא בבחינת פגיעה חמורה במדינה. צריך להיות עיוור כדי לא לראות זאת". מוזי ורטהיים, מבעלי בנק המזרחי, אמר כי "אם לא יאושר התקציב תהיה רעידת אדמה שתזעזע גופים גדולים כקטנים". עודד טירה, יו"ר התאחדות התעשיינים אמר כי במצב הכלכלי החמור בו אנו נמצאים, העברת התקציב היא חשובה על מנת לשמור על היציבות.



בפגישה נכחו מנכ"ל משרד האוצר, אוהד מראני, ואנשי עסקים נוספים בהם: שלמה נחמה, אלי יונס, צדיק בינו, איתן רף, עוזי וורטהיים, עפרה שטראוס, יאיר רבינוביץ, אליעזר פישמן, יעקב נאמן, דן פרופר, איזי בורוביץ, עודד טירה, רם כספי, בני גאון, אלי הורביץ, אורי שני ועמי אראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully